قصه ‎گو‌های قزوینی در جمع نامزد‌های مرحله پایانی قصه‌های۹۰ ثانیه‌ای

سه قصه گوی قزوینی به جمع نامزد‌های مرحله پایانی قصه‌های۹۰ ثانیه جشنواره قصه‌گویی کانون پیوستند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، «فاطمه محمدی» عضو مرکز فرهنگی و هنری شماره یک قزوین با مربی‌گری «آزاده آقامیربها»، «رها طاهری» عضو مرکز فرهنگی و هنری شماره یک تاکستان با مربی‌گری «نسیم طاهری» و «سارا طاهرخانی» مربی فرهنگی این مرکز به مرحله پایانی بخش قصه‌های ۹۰ ثانیه‌ای جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان راه پیدا کردند.

بر همین اساس، از میان نامزد‌های راه یافته به مرحله پایانی، در نهایت ۱۰ نفر به عنوان برگزیده معرفی و در آیین پایانی جشنواره تقدیر می‌شوند.
در مجموع ۴هزار و ۴۵۵ اثر از ۳۱ استان در بخش ۹۰ ثانیه به دبیرخانه جشنواره ارسال شده بود که در مرحله نهایی تعداد ۷۴ اثر از ۷۱ قصه‌گو از سوی هیأت داوران این بخش داوری شد.

شرکت کنندگان بخش قصه‌های ۹۰ ثانیه‌ای با موضوع قصه زندگی من، من و کرونا، شهدای هسته‌ای، مدافع حرم و رشادت و ایثارگری رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و آزاد، قصه گفتند.

آیین پایانی بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از ۲۵ تا ۳۰ آذر ۱۴۰۰ در مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌هنری کانون واقع در خیابان حجاب تهران برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار