طراحی ساعت هوشمند جدید هوآوی مشخص شد

رندر‌های جدید از ساعت هوشمندی که به عنوان تازه‌ترین ساعت شرکت هوآوی شناخته می‌شود، طراحی این محصول را لو داده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، هوآوی این روز‌ها به شدت درگیر آماده کردن خود برای یک رویداد بزرگ معرفی در ۲۳ دسامبر است. انتظار می‌رود که این شرکت از Huawei P۵۰ Pocket و احتمالاً یک گوشی تاشوی دیگر به نام Mate V، رونمایی کند. همچنین گزارش‌های منتشر شده این موضوع را به اذهان متبادر می‌کنند که ممکن است معرفی MateBook X Pro نیز بخشی از این رویداد باشد. احتمال دارد آخرین ساعت هوشمند هوآوی یعنی Huawei Watch D و یک جفت عینک هوشمند نیز در رویداد مذکور معرفی شوند.


بیشتر بخوانید


جزئیاتی درباره قیمت Huawei Watch D

رندر‌های جدیدی که از محصول تازه هوآوی منتشر شده بخشی از فهرست پیش‌سفارش در vmall.com است. اطلاعات درز یافته قیمت دقیق خرده فروشی ساعت D را به طور رسمی فاش نمی‌کند، اما در عین حال منابع نشان می‌دهند که Watch D با قیمت ۲۹۹۸ یوان یا تقریباً ۴۷۰ دلار به فروش می‌رسد.

با این حال، هنوز متوجه نشده ایم که آیا Watch D به تمام لوازم جانبی مورد نیاز برای ویژگی پایش فشار خونی که دارد مجهز می‌شود یا خیر. این ویژگی قبلا در موارد متعدد مورد استقبال قرار گرفته و با بررسی رندر‌های رسمی، احتمالاً برجسته‌ترین نقطه فروش این ابزار پوشیدنی خواهد بود. به لطف یک راهنمای کاربر فاش شده، می‌دانیم که این ویژگی به کمک یک بند بادی که به بدنه ساعت D وصل می‌شود و در دو اندازه مختلف، کار می‌کند.

اسمارت واچ هوآوی

اسمارت واچ هوآوی

اسمارت واچ هوآوی

اسمارت واچ هوآوی

اسمارت واچ هوآوی

اسمارت واچ هوآوی

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۱ ۲۸ آذر ۱۴۰۰
14 ميليون ايران.. اصلا خوب نيست .. من خريدم.. پس دادم .. هوآوي خوب پس ميگيره