مدیر عامل شرکت ملی گاز ایران:

گاز رسانی به مناطق فاقد گاز در استان یزد با جدیت دنبال می‌شود

مجید چگنی به عنوان نماینده عالی دولت در سفر به یزد از گاز رسانی به مناطق فاقد گاز این استان در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، مجید چگنی، معاون وزیر نفت و مدیر عامل شرکت ملی گاز ایران در دیدار چهره به چهره با مردم یزد گفت: با توجه به نقش گاز طبیعی در رفاه و آرامش اجتماعی، بهره مندی از این نعمت خدادادی به عنوان یک دغدغه در بین مردم مطرح بوده و ما در سطح شرکت ملی گاز ایران با علم به این موضوع، با جدیت پیگیر این مسئله و نیاز اساسی مردم هستیم چرا که این مطالبه، یک درخواست به حق از سوی مردمی است که با حضور در تمامی صحنه‌ها همواره پشتیبان نظام و انقلاب بوده اند.

او گفت: بر همین اساس خدمت رسانی به عنوان یک وظیفه و تکلیفی مهم بر گردن مسئولین بوده که می‌بایست هر چه سریع تر به سرانجام برسد.

چگنی ادامه داد: بحث گاز رسانی به شهر‌ها و اغلب روستا‌ها در سطح کشور تقریبا به پایان رسیده و در حال حاضر مناطق محروم در برخی از نقاط کشور از نعمت گاز طبیعی بی بهره مانده اند.

او گفت: رایزنی‌های لازم با مقام عالی وزارت نفت به منظور اخذ مجوز‌های قانونی صورت پذیرفته و بر همین اساس سرانه گاز رسانی به ازای هر خانوار با افزایش چشمگیری همراه بوده که قطعاً این امر موجب تسهیل در توسعه گازرسانی به مناطق محروم می‌شود.

او در ادامه به تشریح پروژه گاز رسانی به بخش خرانق به عنوان بزرگترین بخش استان یزد پرداخت و گفت: علی رغم مشکلاتی که در امر گاز رسانی به این منطقه وجود داشته ولیکن با مدیریت مناسب و پشتکار مجموعه گاز استان یزد امیدواریم در دهه فجر امسال شاهد بهره برداری از این پروژه باشیم و مردم شهر خرانق و سه روستای مجاور تحت پوشش گاز طبیعی قرار بگیرند ضمن اینکه ما بقی روستا‌های باقی مانده در سال آینده در دستور گاز رسانی قرار می‌گیرند.

معاون وزیر نفت در پایان ضمن تقدیر از عملکرد مطلوب شرکت گاز استان یزد در پوشش ۹۹ درصدی استان از گاز طبیعی ادامه داد: به یاری خداوند و تلاش و پشتکار مسئولین و بر اساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته، تمام اراده ما بر این است با قوت و قدرت و با کار شبانه روزی کاستی‌ها و عقب ماندگی‌ها را جبران کنیم و شاهد برگزاری جشن اتمام گاز رسانی در استان یزد در سال آینده و به دنبال آن کل کشور باشیم و مسلماً این کار بزرگ با روحیه جهادی و انقلابی کارکنان شرکت ملی گاز ایران در اقصی نقاط میهن اسلامی میسر خواهد شد.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.