بهره مندی بیش از ۹۰ درصد جمعیت استان یزد از نعمت گاز

مدیر عامل شرکت گاز استان یزد گفت: ۹۹/۴درصد از جمعیت شهری و روستایی استان تحت پوشش شبکه گاز هستند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، اکبر میدان شاهی مدیر عامل شرکت گاز استان یزد گفت: تمام شهر‌های استان تحت پوشش شبکه گاز رسانی است به طوری که ۹۹/۴ درصد جمعیت شهری و روستایی استان از نعمت گاز بهره مند هستند.

او با اشاره به درصد جمعیت تحت پوشش شبکه گاز، افزود: این عدد موقعی اهمیت خود را جلوه می‌دهد که مردم بدانند در سطح کشور متوسط جمعیت تحت پوشش ۹۵ درصد است و استان یزد از حد استاندارد کشور بالاتر است که تا آخر سال آینده تمام تلاشمان را می‌کنیم تا این درصد به ۱۰۰ برسد.

مدیر عامل شرکت گاز استان با بیان اینکه یزد صنعتی پویا دارد، اظهار داشت: تقریبا همه شهرک‌های صنعتی استان گاز دارند و بیش از هشت هزار و ۴۰۰ صنایع عمده، سه هزار و ۳۰۰ گلخانه، سیصد و پنج کوره و هزار و ۱۶ واحد صنعتی دارای گاز هستند.

میدان شاهی ادامه داد: استان یزد رتبه سوم کشت گلخانه‌ها در بین ۳۱ شرکت گاز استانی و رتبه پنجم صنعت بعد از استان‌های بوشهر، خوزستان، اصفهان و فارس را دارد.

او بیان کرد: مصرف خانگی در استان حدود ۱۱ درصد، مصرف صنعت حدود ۴۸ تا ۵۶ درصد و مصرف نیروگاه‌ها حدود ۳۲ درصد است و مشکلی در خصوص گاز رسانی در بخش خانگی نیست.

مدیر عامل شرکت گاز استان یزد با بیان اینکه یک خانواده حدود چهارصد متر مکعب در ماه می‌تواند گاز مصرف کند، تصریح کرد: حدود پنجاه درصد جمعیت یزد افزایش تعرفه نداشتند به دلیل اینکه کمتر از چهارصد متر مکعب مصرف داشتند و حدود سی درصد به دلیل مصرف بیش از چهارصد متر مکعب در ماه افزایش تعرفه داشتند.

او افزود: همشهریان برای خدمات گاز رسانی می‌توانند با شماره ۱۹۴ تماس بگیرند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.