بازیکنانی که ممکن است در ژانویه راهی نیوکاسل شوند

تیم فوتبال نیوکاسل برای فرار از سقوط به دسته پایین‌تر در نقل و انتقالات زمستانی چند بازیکن جذب خواهد کرد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان، باشگاه نیوکاسل یونایتد ثروتمندترین مالکان جهان را دارد، اما در عین حال ضعیف‌ترین تیم لیگ برتری به شمار می‌رود.

تاکنون نام‌های بزرگی برای انتقال به تیم فوتبال نیوکاسل یونایتد مطرح شده، اما صحت شایعات نقل و انتقالاتی پیرامون این تیم در ژانویه و با بازگشایی پنجره نقل و انتقالات زمستان مشخص می‌شود.

نیوکاسل یونایتد در حال حاضر با ۶ امتیاز در رده آخر لیگ برتر قرار دارد و در صورتی که در نقل و انتقالات به خوبی تقویت نشود، سقوط این تیم به دسته پایین‌تر قطعی است.

اگرچه این باشگاه پول زیادی برای جذب بازیکن دارد، اما تصور این که بازیکنان بزرگ بخواهند در تیمی که گزینه سقوط است بازی کنند، غیرواقعی است. به همین دلیل مسئولان این باشگاه باید به فکر جذب بازیکنان تیم‌هایی باشند که در لیگ‌های مختلف شرایطی مشابه نیوکاسل یونایتد دارند.

گزینه دیگر بازیکنان نیمکت نشین باشگاه‌های بزرگ است. به در نظر گرفتن این مقدمه ۵ بازیکنی که پیوستن آن‌ها در ژانویه به نیوکاسل یونایتد محتمل است را معرفی می‌کنیم.

۱- آنتونی مارسیال

مشهورترین بازیکنی که امکان پیوستنش به نیوکاسل یونایتد در ژانویه وجود دارد، آنتونی مارسیال است. مدیر نامه‌های این بازیکن نیز چندی پیش تایید کرد که مارسیال در ژانویه منچستر یونایتد را ترک خواهد کرد.

اکنون موضوع این است که با توجه به این که باشگاه‌های بزرگ‌تر در تابستان برای بازیکنانی مانند امباپه و هالند تلاش می‌کنند، این بازیکن فرانسوی قطعا باید به فکر بازی در باشگاه‌های کوچک‌تر باشد. نیوکاسل یونایتد با توان مالی خود می‌تواند مارسیال را به خدمت بگیرد.

مارسیال که چند سال پیش جایزه گلدن بوی را از آن خود کرده بود، در ۱۷۴ بازی تنها ۸۷ گل برای شیاطین سرخ به ثمر رسانده که مطمئنا آمار مناسبی برای مهاجمی که در منچستر یونایتد بازی می‌کند نیست.

در شرایطی که با حضور مهاجمانی مانند کریستیانو رونالدو، مارکوس راشفورد و میسون گرین وود دیگر فرصت بازی چندانی به مارسیال نمی‌رسد، انتقال او به نیوکاسل یونایتد می‌تواند یک بازی برد - برد باشد.

۲- آینسلی میتلند نایلز

آینسلی میتلند-نایلز در مورد این که آرسنال به او اجازه جدایی نداده و به او بازی نمی‌دهد، کاملا صریح صحبت کرده است؛ بنابراین به نظر می‌رسد جدایی او در ژانویه محتمل باشد. این بازیکن انگلیسی که توانایی بازی در چند پست را دارد، خود را در درجه اول یک هافبک می‌داند، اما در پست دفاع راست نیز به خوبی کار می‌کند.

میتلند-نایلز که مصمم بود خودش را در جمع توپچی‌ها ثابت کند، می‌تواند در کنار جو ویلاک تحرک مورد نیاز را به خط میانی نیوکاسل یونایتد اضافه کند. میتلند-نایلز در وست برومویچ، آخرین تیم قرضی خود عملکرد خوبی داشت. او در تیم تحت هدایت هاو، با میلی که برای اثبات شایستگی‌های خود دارد، می‌تواند پیشرفت کند.

۳- بن بریتون دیاز

ادی هاو، سرمربی نیوکاسل یونایتد بازی کردن با سیستم ۲-۴-۴ را دوست دارد. به همین دلیل نیوکاسل یونایتد به ۲ مهاجم گلزن نیاز دارد. اگرچه کالوم ویلسون مهاجم خوبی است و بار گلزنی تیمش را به دوش می‌کشد، اما در مقابل دروازه حریفان به حمایت نیاز دارد.

به نظر می‌رسد بن بریتون دیاز می‌تواند مکمل خوبی برای ویلسون باشد. او که در فصل جاری عملکرد فوق العاده‌ای برای بلکبرن در چمپیونشیپ ارائه کرده، قطعا فصل آینده در لیگ برتر توپ خواهد زد. این بازیکن ۲۲ ساله تا به اینجای فصل ۱۸ گل به ثمر رسانده است. بریتون می‌تواند به عنوان مهاجم مکمل در سیستم ۲-۴-۴ به میدان برود.

۴- برنا سوسا

برنا سوسا که قبلا هدف نقل و انتقالاتی لیدز یونایتد بود، بازیکن دیگری است که نیوکاسل یونایتد در صدد جذب او است. این مدافع چپ کروات در بوندسلیگا برای اشتوتگارت بازی می‌کند که مانند نیوکاسل با خطر سقوط به دسته پایین‌تر مواجه است. زرق و برق لیگ برتر انگلیس و دستمزد‌های بالاتر می‌تواند برای او سودآور باشد.

استعداد پرورش یافته در آکادمی دینامو زاگرب یک بازیکن خلاق است که از جناحین مهاجمان تیمش را به خوبی تغذیه می‌کند و قدرت شوتزنی خوبی دارد.


بیشتر بخوانید


۵- نات فیلیپس

نیوکاسل یونایتد در ۱۴ بازی لیگ ۳۰ گل دریافت کرده است؛ بنابراین کاملاً واضح است که این تیم باید عملکرد دفاعی خودش را بهتر کند. نات فیلیپس در این فصل فرصت چندانی برای بازی در ترکیب لیورپول به دست نیاورده است.

با این حال فیلیپس در برد اخیر لیورپول مقابل آث میلان نمایش بسیار خوبی داشت و ارزش‌های خودش را به تیم‌هایی که خواهان به خدمت گرفتن او هستند، نشان داد. لیورپول تاکنون به پیشنهاد‌هایی که برای فیلیپس ارائه شده بی اعتنا بوده است. در صورتی که قرمز‌ها حاضر به فروش بازیکن ۲۴ ساله خود نشوند، ممکن است او با قرارداد قرضی راهی نیوکاسل یونایتد شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار