عبدالباری عطوان، تحلیلگر سرشناس عرب:

هرگونه حمله به تاسیسات هسته‌ای ایران، به نابودی راکتور دیمونا و به زانو درآمدن اسرائیل منجر خواهد شد

به باور عطوان حماقت رژیم صهیونیستی برای حمله هوایی به تاسیسات هسته‌ای ایران در خوشبینانه‌ترین حالت به زانو درآمدن تل آویو را به دنبال دارد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، عبدالباری عطوان، سردبیر رای الیوم معتقد است هرگونه حماقت رژیم صهیونیستی برای حمله هوایی به تاسیسات هسته‌ای ایران منجر به از بین رفتن اسرائیل و در خوشبینانه‌ترین حالت به زانو درآمدن آن در برابر ایران در صورت بقا خواهد بود همان طور که برخی از متحدان آمریکا در منطقه خلیج فارس مجبور شدند برای صلح به سمت و سوی ایران بروند.

سردبیر رای الیوم با اشاره به تهدید اکثر قریب به اتفاق مسئولان امنیتی یا نظامی رژیم صهیونیستی در خصوص حمله به تاسیسات هسته‌ای ایران نوشت: شاید جنگنده‌های این رژیم راکتور‌های هسته‌ای عراق و سوریه را تخریب کردند، اما انجام اقدام مشابه در ایران به علت متمرکز نبودن تاسیسات هسته‌ای در یک مکان دشوار به نظر می‌رسد و افزون بر این، هرگونه حمله هوایی به تاسیسات هسته‌ای ایران به تخریب راکتور دیمونا منجر خواهد شد.

در ادامه این مطلب آمده است: از نفتالی بنت نخست وزیر رژیم صهیونیستی گرفته تا ژنرال بنی گانتس وزیر جنگ او و ژنرال آویو کوخاوی، رئیس ستاد مشترک ارتش به عنوان بازوی راست او و نیز فرمانده نیروی هوایی، هیچ مسئول امنیتی یا نظامی در اسرائیل نمانده است که به حمله همه جانبه به ایران به منظور تخریب تاسیسات هسته‌ای آن اعم از تاسیسات رو یا زیر زمینی تهدید نکرده باشد. هدف از این تهدید‌ها جلوگیری از آبروریزی آمریکا و وادار کردن سران ایران به امتیاز دادن برای احیای استخوان‌های فرسوده توافق هسته‌ای یا آنچه از آن باقیمانده، است.

عجیب‌ترین تهدید‌های رژیم صهیونیستی بر زبان ژنرال دیوید بارنیا، فرمانده موساد جاری شد که تهدید کرد هرگز و به هیچ قیمتی اجازه نخواهد داد ایران به بمب اتم (!) دست یابد. این تهدید‌ها ما را یاد تهدید‌های شش سال پیش عادل الجبیر، وزیر خارجه {وقت} عربستان می‌اندازد که تاکید کرد بشار اسد رئیس جمهور سوریه به طور مسالمت آمیز یا از طریق جنگ قدرت را ترک خواهد کرد. بعید نمی‌دانیم ژنرال بارنیا از این تهدید‌ها به شدت پشیمان و به همان سرنوشت آقای الجبیر (راستی او کجاست؟) دچار شود؛ اگر سرنوشت بدتری در انتظارش نباشد.

حمله به تاسیسات هسته ای ایران غیرممکن است

شاید جنگنده‌های صهیونیستی توانستند راکتور هسته‌ای «اوسیراک» عراق در سال ۱۹۸۱ و راکتور‌های «الولید» یا «النطفه» سوریه را که سال ۲۰۰۷ زیر نظر مشاوران کره شمالی نزدیک دیرالزور در حال احداث بود، تخریب کنند، اما تکرار این اتفاق با یک حمله هوایی به ایران اگر غیرممکن نباشد، دشوار به نظر می‌رسد، زیرا تاسیسات هسته‌ای ایران در یک مکان و نزدیک به هم نیستند.  سانتریفیوژها در مکان‌های پراکنده مستقر شده است و تخریب آن‌ها نیازمند چند حمله هوایی و چه بسا حمله زمینی موازی یگان‌های ویژه است.

جدیدترین اخبار درزیافته از رسانه‌های غربی دو واقعیت بسیار مهم را فاش می‌کند که لازم است مدت زمان زیادی درباره آن‌ها تامل کنیم تا بتوانیم از لا به لای آن‌ها درس‌هایی بیرون بکشیم:

نخست اینکه برخی داده‌ها حاکی از آن است که موساد در اتاق‌های مرحله نخست گفتگو‌های هسته‌ای وین که سال ۲۰۱۲ در دوره ریاست جمهوری باراک اوباما آغاز شد، دستگاه‌های شنود جاسازی کرده و به وسیله همین دستگاه‌ها از سیر گفتگو‌ها در همه مراحل مطلع شده است. این داده‌ها هنوز تایید نشده است و اگر ثابت شود شنود صورت گرفته است و صرفا یک اقدام تبلیغاتی نباشد، باورپذیر نیست که در مرحله دوم و کنونی این گفتگو‌ها تکرار شده باشد.

دوم آنکه، برخی داده‌ها حاکی از آن است که دولت بایدن درخواست رژیم صهیونیستی را برای دستیابی به ابربمب‌های با وزن حدودا ۱۱ تن و بمب افکن‌های غول پیکر بی ۲ که می‌تواند به استحکامات نفوذ و به تاسیسات هسته‌ای زیرزمینی ایران اصابت کند، رد کرده است. برهمین اساس گانتس و پس از او بارنیا رئیس موساد از سفر‌های اضطراری خود به واشنگتن بازگشتند تا ضمن اعلام فشار بر آمریکا، آن را متعهد کنند که درصورت شکست گفتگو‌ها و ناامیدی، علیه ایران اعلام جنگ کند.

هرگونه حمله هوایی رژیم صهیونیستی به هر تعداد که باشد، برنامه هسته‌ای ایران را متوقف نخواهد کرد، اما احتمالا نتیجه عکس خواهد داد و به تخریب راکتور دیمونای اسرائیل در صحرای نقب منجر خواهد شد، زیرا این حملات بدون واکنش فوری ایران نخواهد بود و ایران پس از شلیک نخستین بمب به فاصله فقط چند ثانیه واکنش نشان خواهد داد، زیرا این راکتور برای منهدم شدن به بیش از یک موشک نقطه زن ایران نیاز ندارد؛ برعکس تاسیسات هسته‌ای ایران مانند راکتور فردو نزدیک شهر قم، کیلومتر‌ها زیر زمین هستند. علاوه بر این، این راکتور‌ها ساخت داخل است و از کشور خارجی وارد نشده است. برهمین اساس بسیار مستحکم هستند و علاوه بر آن ایران می‌تواند طی چند هفته یا فقط چند ماه چند تاسیسات دیگر بسازد.

ژنرال (سردار) علی فدوی، جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب ایران روز گذشته در واکنش به این تهدید‌های رژیم صهیونیستی گفت: «نیرو‌های ایران برای واکنش آماده اند و درصورت هرگونه حمله اسرائیل به کشور، آن را با خاک یکسان خواهند کرد.» این تهدید‌ها تکمیل کننده تهدید‌های چند هفته قبل ژنرال علی شمخانی دبیر شورایعالی امنیت ملی ایران است که تاکید کرد: «هواپیما‌های اسرائیل احتمال دارد موفق شوند طی چند حمله تاسیسات ایران را هدف قرار دهند، اما به یک علت ساده بازنخواهند گشت و آن این است که هیچ فرودگاه یا پایگاه نظامی برای فرود پیدا نخواهند کرد.»

ایران بزرگترین برنده مذاکرات خواهد بود

مهمترین پرسشی که افراد زیادی در داخل اسرائیل، آمریکا و متحدان غربی مطرح نمی‌کنند، این است: اگر گفتگو‌های وین به موفقیت بینجامد، چه خواهد شد؟ اگر توافق حاصل شود، چه خواهد شد و تهدید‌های نظامی کنونی اسرائیل کجا خواهد رفت؟ برای هزارمین بار می‌گوییم چه گفتگو‌های وین به نتیجه برسد، چه نرسد ایران قطعا بزرگترین برنده خواهد بود، زیرا موفقیت گفتگو‌ها به معنای واریز حدودا ۳۰۰ میلیارد دلار پول به خزانه این کشور است که ۱۰۰ میلیارد دلار آن مربوط به دارایی‌های مسدود شده و ۲۰۰ میلیارد دلار آن میزان غرامت‌هایی است که آمریکا به علت اقدام دولت ترامپ به اعمال تحریم‌های اقتصادی علیه ایران به این کشور خواهد پرداخت.

این به معنای جلو رفتن برنامه موشک‌های بالستیک و پهپاد‌های غول پیکر ایران، تقویت نقش منطقه‌ای و بازو‌های نظامی ضربتی آن در خاورمیانه و بهبود اوضاع معیشتی بیش از ۸۰ میلیون شهروند است، اما شکست گفتگو‌ها و حماقت اسرائیل در متوسل شدن به گزینه نظامی برای تخریب تاسیسات هسته‌ای ایران سبب خواهد شد روزانه با بیش از ۱۰ هزار موشک از شمال، جنوب و شرق گلوله باران شود و سامانه گنبد آهنین نیز قادر به رهگیری اکثر این حملات نخواهد بود.

شاید به همین علت است که کنگره روز گذشته خرید دو سامانه گنبد آهنین را برای مجهز کردن ارتش آمریکا لغو کرد. ایرانی‌ها زیرک هستند. همان طور که برخی از متحدان آمریکا را در خلیج {فارس} وادار کردند برای صلح و آشتی به تهران بیایند، اسرائیلی‌ها را در هرگونه جنگ بعدی که آتش آن را شعله ور کنند، درصورت ماندن، به زانو درخواهند آورد و خداوند آگاه‌تر است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۳۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۰۳ ۱۰ فروردين ۱۴۰۱
نابودی اسرائیل حتمی هست و تردید به دلتون راه ندین، پیروز این میدان ایران و جبهه مقاومت خواهد بود. وعده الهی حق است.
Iran (Islamic Republic of)
محمد حسین
۱۷:۱۲ ۰۱ فروردين ۱۴۰۱
در جواب کسایی که از اسرائیل میترسند !!!
میگویید که اسرائیل به آمریکا سلاح میفرسته
و جواب من : اگه سلاح هاش خوب بود جلوی موشک های حماس رو میگرفت ! آیا این همان گنبد آهنین هست که ازش وحشت دارید ؟
خنده داره ، اسراییل اگه توان داشت جنگ هاشو پیروز میشد مثلا نتیجه جنگ ۳۳ روزه چی شد ؟
خخ
گنبد کاغذین خخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۷ ۲۵ اسفند ۱۴۰۰
واقعا دلم بحال این ترسوهای بیچاره میسوزه بهتره شما زر نزنید برید خودتونو پنهان کنید خدارو شکر دلاور کم نداره این مرزو بوم زنده باد ایرانی دلاور مرده باد خائن وطن فروش
Iran (Islamic Republic of)
عباس
۲۳:۵۷ ۲۴ اسفند ۱۴۰۰
در عجبم که یه عده آدم نادان اسرائیل رو به خاطر چند تا چیز مسخره الکی بزرگ میکنن یا اینکه وطن فروشی میکنن به اطلاع بعضی افراد جاهل برسونم که تو حاشیه ها غرق نشید تا به حال اسرائیل هیچ غلطی نتونسته برا ایران بکنه و چند غلطی کرده بود با انتقام ایران تموم شد و ما با داشتن موشک شهاب ۶ که بردش ۱۴۰۰۰ هزار کیلومتره که از پیشرفته ترین موشک های کره شمالی هم پیشرفته تره کشور ما تجهیزات نظامی فوق پیشرفته و جدیدی ساخته که بیشترشون رونمایی نشدن !
اصلا همه ما میدونیم تاریکی همیشه آخر سر نابود میشه و اسرائیل هم تنها نقطه تاریکی تو کره زمینه چرا این نقطه بی ارزش و قلدر رو الکی بزرگ میکنید ؟؟ خودتونم بهتر میدونید دیر یا زود این ریشه کثیب بلاخره ریشه کن میشه والسلام
Iran (Islamic Republic of)
Yaghi
۰۴:۰۴ ۲۳ اسفند ۱۴۰۰
هنوز خیلیاتون نمی‌دونید که ایران چه بمبی داره، ایران نوعی بمب داره که اگه اون و به سمت اسرائیل شلیک کنه ، نصف خاورمیانه بطور کامل نابود میشه و بدترش اینجاست که از این نوع بمب یک عدد نداره بلکه چند صد عدد داره و تامام
Iran (Islamic Republic of)
حسین ازارومیه
۱۵:۴۸ ۱۸ اسفند ۱۴۰۰
اسرائیل بایدازبین بروددیرزودداره ولی سوخت سو ز نداره یهودی کم شرف پای من به اسرائیل برسدهرروز50تایهودی سرمیبرم
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۴:۵۸ ۱۵ اسفند ۱۴۰۰
از نظرات بعضیا که از قدرت اسراییل گفتن خندم گرفت
اسراییل ۲۲روز ب غزه حمله کرد نتونست حماس رو شکست بده و وارد یه شهر بشه، ی گروه کوچیک رو نتونست از بین ببره
اسراییل به راحتی در ی جنگ با ی کشور بزرگ نابود میشه ..
Iran (Islamic Republic of)
Null
۱۰:۵۵ ۱۸ بهمن ۱۴۰۰
اول از همه بعضیا فکر میکنن که چون اسرائیل بمب اتم داره همینجوری کشکی میتونه بزنه وسط تهران،ایران از سلاح هایی برخوردار هست که میتونه موشک را در هوا منفجر کنه بمب اتم رادار گریز نیست اینو بدونین اول که بمب اتم مثل موشک نمیره توی فضا بعد وارد جو زمین بشه که باید با یک هواپیما یا جت مخصوص بیاد روی سر نقطه برخورد و بمب رها بشه دوم جالبه که بعضیا به دروغ های جعلی مبنی بر قدرت موشکی اسرائیل ایمان دارن بعد قدرت موشکی ایران که چندین ساله تن اروپا را به لرزه انداخته را میگن موشک ها دهه ۱۹۸۰!مرگ بر شاه که بخاطر کارای اونه که الان یک کشوری مثل اسرائیل اینجوری زبون درازی میکنه ولی عیبی نداره پشت نظام که باشیم زبان اسرائیل را هم میبریم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۱ ۲۹ دی ۱۴۰۰
آدولف هیتلر خوب این یهودی های آلوده رو شناخته بود
Iran (Islamic Republic of)
نابودی اسرائیل نزدیک است
۰۰:۲۳ ۲۹ دی ۱۴۰۰
واقعا شرم آوره که تو سایت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، صهیونیسم های بی صفت نادان، رفت و آمد دارند
نمیدونم قصد و هدف ناظرین سایت کشور خودمون از تایید دروغ های تفرقه آمیر 4 تا اجنبی یهودی فاسد چی بوده
صهیونیست هایی که فقط خواستن با دروغ و کذب، ایران رو ضعیف نمایش بدن و با حملات روانی جنگ داخلی به راه بندازن
آیه 82 سوره مائده :
بزرگ ترین دشمنان شما مسلمانان، 2 گروه هستند
1) کفار یا همون مشرکین 2)یهودیان
خلاصه آیه 1 تا 10 سوره اسرا :
شما یهودیان بر روی زمین کشتار و فساد و فحشا به راه می اندازید
و سپس اسرائیل کثیف و آلوده توسط بهترین بندگان خدا از روی زمین محو خواهد شد
تحقق وعده الهی نزدیک است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۳ ۱۶ دی ۱۴۰۰
مرگ بر رژیم صهیونیستی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۱ ۱۶ دی ۱۴۰۰
مرگ بر اسرائیل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۳ ۱۶ دی ۱۴۰۰
اسرائیل که یک کشورک جعلی است
باید صداش بزنید رژیم صهیونیستی
مرگ بر رژین صهیونیستی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۳ ۱۶ دی ۱۴۰۰
مرگ بر رژیم صهیونیستی
Iran (Islamic Republic of)
ممد
۲۱:۱۰ ۱۰ دی ۱۴۰۰
اگر اسراییل چند بمب اتم بندازه توی تهران بعدش چی؟ دیگه از ژاپن که قوی تر نیستیم.
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۰:۰۸ ۱۲ دی ۱۴۰۰
قدرت نظامی ایران از اون ژاپن بی دین جغله کشور نوکر امریکا 10 برابر بیش تره ( که حتی یک گلوله جنگی ژاپن هم متعلق به خودش نیست) و مستعمره آمریکاست
درضمن الان دیگه 100 سال پیش زمان جنگ جهانی دوم نیستیم
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۰:۰۹ ۱۲ دی ۱۴۰۰
خدا یاور مومنان است
Iran (Islamic Republic of)
ایوب نژاد
۲۳:۵۲ ۰۸ دی ۱۴۰۰
فکر کردید اگر نیروگاه اتمی اسرائیل را با این موشکهای دهه۱۹۶۰ منفجر کنید.اون موقع اسرائیل بیکار میشینه.۵۰ تا بمب اتمی داره و مثل آب خوردن هرجای ایران را بخواهد میزنه.لطفا واقع بین باشید.اسرائیل کشور متعهدی در بین الملل نیست،هر کاری میکنه.
Iran (Islamic Republic of)
صادق
۰۹:۴۵ ۰۹ دی ۱۴۰۰
ای یهودی شیطان صفت ما رو از بمب اتم میترسونی؟
مواظب باش که با همون بمب اتم نابود نشی

طبق قانون بین المللی بند اول قرارداد اتمی: چنانچه اگر کشوری شما رو به حمله اتمی تهدید کرد شما میتونید بمب اتم بسازید و از آن استفاده کنید
به همین دلیل هند و پاکستان و کره شمالی و چین و.... هم بمب اتم ساختند و هیچ کی نتونست جلوشون بایسته

ایران در حال حاضر به احتمال زیاد چند بمب اتم داره وگرنه مانع بازرسی آژانس نمی شد
رژیم سرطانی صهیونیستی هم 43 ساله هارت و پورت میکنه اما هیچ وقت جرعت کوچک ترین حمله اتمی نداشته
چون می ترسه اگر ایران فقط 2 تا بمب اتم داشته باشه با مساحت کم فلسطین اشغالی = نابودی کامل رژیم صهیونیستی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۷ ۰۷ دی ۱۴۰۰
خداکنه اسرائیل حمله کنه تا ببیند یک من ماست چقدر کره دارد از صفحه روزگار محو می‌شود به امید خدا
Iran (Islamic Republic of)
شیرزاد
۰۰:۳۵ ۳۰ آذر ۱۴۰۰
باسلام خدمت ملت شریف و بزرگ ایران زمین....من از خواندن پیامهای اشخاص ناشناس تعجب میکنم.چطور است که شما از مساحت دقیق و امکانات بالقوه و بالفعل اسراییل جعلی اعم از نظامی و اقتصادی میدانید وبا قدرت مطرح میکنید ولی از قدرت ایران باخبر نیستید و صرفا به یک متن کوتاه بسنده نموده و صرفا جغرافیای ایران و جمعیت ایران را از نظر کمی مطرح میکنید.دوست ناشناس من ...اگر این همه قدرت در اختیار رژیم جعلی اسراییل است تا باحال از خود سوال نکرده آید که چرا و به چه علت به ایران حمله نمیکند ؟؟؟!رژیمی که به آمریکا سلاح نظامی صادر میکند??چرا پس قایله را تمام نمیکند.رژیم جعلی اسراییل که در زمان جنگ ایران و عراق می‌توانست ..البته به نقل قول از شما ایران را ....ببرد.پس چرا انجام نداد.وحالاهم که قدرت ایران صد برابر دهه ی شصت می‌باشد میخواهد حمله کند.پس کو ....چی شده. ...دوست ناشناس من اطلاعات بسیار ضعیفی دارید.اسراییلی که دست به دامن آمریکا میشود تا هواپیماهای ۵۰ساله ی سوخت رسان خود را جایگزین کند چرا سوخت رسان به آمریکا صادر نمی‌کند.دوست ناشناس من...اسراییل از ترس بیش از حد دست به دامان چنین مزخرفاتی شده تا شاید ...شاید از آب گل آلود کنفرانس‌های برجامی ماههههههی بگیرد،!!?مطمین باش ایران و ایرانی را هیچکس و در هیچ زمانی نمی‌تواند شکست دهد مگر در سایه کثیف خیانت و خیانتکاران...
Iran (Islamic Republic of)
جلال
۱۵:۳۵ ۲۹ آذر ۱۴۰۰
خدابا ماست یهودی های کثیف نجسی که اومدن زیر این صفحه چرت و پرت نوشتند بدونید طبق وعده قرآن کریم بزودی اسرائیل از صحنه روزگار محو خواهد شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۴ ۲۷ آذر ۱۴۰۰
اگه حمله نمی کنیم به خاطر جلوگیری از کشته شدن میلیون ها انسان بی گناهه.و گر نه یه موشک ایران=نابودی کل رژیم صهیونیستی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۶ ۰۱ بهمن ۱۴۰۰
نگران فلسطینی ها نباش اون ها هم با ارتش ایران متحد هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۸ ۲۶ آذر ۱۴۰۰
صدام و قذافی نتیجه سازش با غرب بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۲ ۲۵ آذر ۱۴۰۰
صدام هم میگف اگر آمریکا به عراق حمله کنه مادرجنگ ها رخ میده ام المعارک.نتیجه چی شد؟خودشو از فاضلاب کشیدن بیرون و اعدام کردن ۶۰۰ هزار عراقی کشته شد.همه تاسیسات زیربناییش نابود شد خودشم به عصر حجر برگشت. قذافی هم شعار و حرف مفت زیاد میزد نتیجه اش رو هم دیدیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۷ ۰۱ بهمن ۱۴۰۰
صدام و قذافي نتیجه سازش و اتحاد با غرب بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۹ ۲۴ آذر ۱۴۰۰
دنیا.دنیای حرف و شعار و کمیت نیست.دنیای کیفیته.اسراییل ۷ میلیون جمعیت داره و یک هشتادم ایرانه ولی ۳۰۰ بمب اتم داره.اقتصادش دوبرابر ایرانه.سالی ۱۲ میلیارد دلار صادرات نظامی داره.تنها کشور تولید کننده رادار و پهپاد و تانک در خاورمیانه اس که حتی به روسیه و چین و آمریکا هم صادرات نظامی داره.میزان فقر و بیکاری و گرسنگی و تورمش هم یک صدم ایرانه.تا الان هم هزار بلا سر ایران آورده بدون اینکه واکنشی ببینه.۱۷ نفر از دانشمنداش هم جایزه نوبل علمی گرفتن.موشکهاش هم از ایران دقیقتر.دوربردتر و قویتره.منم دوس دارم ویران بشه ولی قبول کنیم و مطالعه و تحقیق کنیم که یه ۱۰۰ سالی از ما جلوترن.ما فقط جمعیت و مساحتمون از اسراییل بیشتره که اونم در دنیای فعلی مزیت محسوب نمیشه انگلیس با ۷۰ میلیون جمعیت رهبر هند ۱ و نیم‌میلیاردی و استرالیا و کانادای ۹ میلیون کیلومتر مربعیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۲ ۲۵ آذر ۱۴۰۰
اگر بروی افول و سقوط تمدن های بزرگ تاریخ: فرعونیان || رومیان || نازیسم آلمان || وبقیه را بخوانی و ببینی با چه گنده و گشاد داری ها آخرش مثل تب ۴۰ درجه مریض روبه قبله، راهی فنا و قبرستان تاریخ شدند!!!>>>دیگه این گنده گویی های وارونه نما برای جلوه حق و پایداری از گروه باطل و ظالم را نمی نوشتی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۴ ۲۴ آذر ۱۴۰۰
کل اسراییل اندازه استان همدان کشور ایرانه :)) بنده نظامی هستم پیش بینی میکنم در ۱۲ ساعت میتونیم اسراییل را با خاک یکسان کنیم. عددی نیست اسراییل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۶ ۲۴ آذر ۱۴۰۰
بنده سرباز بودم با این تجهیزات و هواپیما های زمان 50 سال پیش نمی تونید به عراق حمله کنید چه برسه به اسرائیل
فک کردید در ضمن فقط ما موشک داریم پس اونا هویچن نشستن ما رو نگاه کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۲ ۲۴ آذر ۱۴۰۰
داداش با هواپیما و تانک و توپ و اسلحه ۷۰ سال پیش چجوری میخواین اسراییل رو فتح کنین؟تازه ۹۰ درصدشون عملیاتی نیستن و استارت هم‌نمیخورن
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۰۸:۵۲ ۲۵ آذر ۱۴۰۰
درجواب 11:4.شما فکر کردی ۱۲ روزه میشه اسراییل رو گرفت.اگر تونستی ۱۲ روزه قیمت تخم مرغ و پراید رو درست کن بعدش اگر تونستی ۱۲ روزه یه تپه تو عراق رو فتح کن بعد اگر تونستی جواب اسراییل تو سوریه رو که هفته ای ۶۰ بار حمله میکنه به مدافعین حرم بده بعد اگر تونستی ۱۲ ساله دلار رو بیار پایین بعد اگر تونستی انتقام سردار سلیمانی و فخری زاده رو بگیر .متاسفانه به حرف مفت زدن عادت کردین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۶ ۰۵ دی ۱۴۰۰
اسرائیل با اون آبکش پوشالی و 4 تا هواپیمای بی ارزش چه طور میخواد در مقابل کشور قدرتمند ایران مقاومت کنه؟
نیرو های نظامی اش هم یک دهم ایرانه
Iran (Islamic Republic of)
ذره ای از وطن
۰۱:۲۲ ۲۴ آذر ۱۴۰۰
چقدر دوست دارم در عملیات با خاک یکسان کردن اسرائیل نقش داشته باشم، چه نظامی چه فکری. من یک ایرانی گوش به فرمان رهبرم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۲ ۲۴ آذر ۱۴۰۰
از خودت مایه بذار
Iran (Islamic Republic of)
ذره ای از وطن
۲۰:۱۹ ۲۴ آذر ۱۴۰۰
مایه میگذارم، اونم از «فکر و ایده ام».
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۱ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
اسرائیل خیلی عجله دارد که فرمایش رهبر عزیزمون را به واقعیت بپیوندد
Iran (Islamic Republic of)
سرهنگ
۲۳:۰۸ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
دوستان صاحب نظر همه میدانیم که رژیم صهیونیستی مانند یک بوته بی ریشه است که با یک حمله از پا در می آید و نابود میشود اما از این موضوع که بگذریم موضوعی بنده مطرح میکنم شما در مورد آن نظر بدهید که در کجا اشتباه کرده ایم و آن موضوع عبارت است از اینکه حضرت امام رهبر کبیر و معمار انقلاب اسلامی در یکی از سخنرانیهای خود به همه تذکر دادند که نگذارید که انقلاب در دست نامحرمان بیفتد حال فکرکنید که در کدام برهه از انقلاب از تذکر آن بزرگوارغافل شدیم و سرنوشت کشور را باانتخابهای خود بدست بعضی مسولان دولتی نامحرم سپردیم و نتیجه آن آقازاده ها اختلاسگران دزدان محتکران رانت خواران و امثالهم بدر آمد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۴ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
اسرائیل در برابر ایران قدرتمند همچون مگسی هست در برابر فیل. اسرائیل داره با دُم شیر بازی میکنه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۳ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
* عزیزان تا زمانی که ظالم و باطل هست صلح بوجود نمیاد ، پس کسانی که طرفدار صلح جهانی هستن ، تنها راهش از بین رفتن ظلم و باطل هست.
همه باید تلاش کنن و ان شالله کمال این از بین رفتن ظالم و صلح جهانی با فرماندهی وجود مقدس امام زمان (ع).
** و نکته مهم دیگه اینکه ، صهیونیست نتونست تنها 48 ساعت در مقابل موشک باران گروههای فلسطینی مقاومت کنه و آتش بس کرد ، حالا شما مقایسه کنید قدرت و تعداد موشک های مبارزان شجاع فلسطینی و کشور ایران را. بزرگشون وقتی پایگاه عین السد زده شد نه تونست موشک ها رو بزنه و نه جرات جواب دادن داشت.
*** خدا با ماست و قدرتی هم که به ما داده برای در هم شگستن ظالم مهیا هست.
United Arab Emirates
ایرانی
۲۲:۲۴ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
هنوز جنگ نشده وضعمون اینه اگه جنگ بشه که دیگه نیاز نیست بمباران بشیم خودمون له میشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۹ ۰۱ بهمن ۱۴۰۰
بله چون که ترسویی بدبخت وضعت اینه
باید با شجاعت در جنگی تمام عیار رژیم فاسد صهیونیستی رو از صحنه روزگار محو کرد
United States of America
حسین
۲۲:۱۳ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
اسراییل در ۱۰ سال اخیر هرکاری خواسته کرده.هر کی رو اراده کرده ترور کرده.هر خرابکاری و سرقت و حمله فیزیکی و سایبری بوده انجام داده.ما چی کردیم؟از طرف امارات و بحرین و آذربایجان و کردستان عراق هم که محاصره مون کرده.دیگه چیکارا باید بکنه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۲ ۰۱ بهمن ۱۴۰۰
دیگه اگر اسرائیل فاسد رو از بین نبریم همین طور به جنایت هاش بیشتر ادامه میده
از بین بردن رژیم جعلی صهیونیستی غده سرطان، باید سریعتر صورت بگیره
Iran (Islamic Republic of)
ایمان
۲۱:۳۱ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
منم یه روزی به آیت موشک ها و قدرت نظامی و.... افتخار میکردم. اما وقتی شرایط اقتصادی زندگی و کشور رو میبینم از همه این ها دل میکنم و برام مهم نیستن.
Iran (Islamic Republic of)
ایران دخت
۱۰:۰۰ ۲۴ آذر ۱۴۰۰
دوست عزیز درسته که باید در همه زمینه ها بهترین باشیم اما قدرتمند شدن حتی در یک زمینه هم جای شکر داره آیا کسی که نوبل ریاضی داره ولی تاریخش افتضاحه شما میای بگی نوبلش بدرد نمیخوره چون تاریخش خوب نیس؟ خدا بزرگه ان شاالله همه چی درست میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۱ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
نویسنده کجایی
۲۰۰میلیارد دلار غرامت آمریکا به ایران بده
United States of America
ناشناس
۲۰:۵۶ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
آخ بر عندازان چقدر میسوزید از قدرت ایران، همیشه بسوزید تا خاکستر بشید خخخخ
United States of America
ناشناس
۲۰:۴۷ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
بزنید اسراییل رو با خاک یکسان کنید . کل اسراییل اندازه یه شهرستان ایران نیست که انقدر هارت و پورت میکنه. اسراییل موش و ایران شیر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۹ ۲۵ آذر ۱۴۰۰
اگر به مساحت بود ما الان باید هفدهمین کشور جهان بودیم ولی از همه نظر جزء ۱۰ تای اخریم.پز مساحت و جمعیت رو کشوری میده که تاثیرگذاره نه ایران که تو نون شبش مونده
Iran (Islamic Republic of)
صادق
۱۳:۳۰ ۰۵ دی ۱۴۰۰
توی یهودی پست فطرت نادان چرا چرت و پرت میگی؟
ایران از لحاظ قدرت نظامی و پزشکی و موشک سازی و تولید دارو جزو 8 قدرت اول جهانه
(موسسه های امریکایی گفتند 14 که درست نیست)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۶ ۲۶ اسفند ۱۴۰۰
شاید انتظار داشتید آمریکا که دشمن ماست بیاد و آمار حقیقی که به ضررش هست رو منتشر کنه؟
Iran (Islamic Republic of)
سنبل خواه
۲۰:۴۴ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
درود
Canada
ناشناس
۲۰:۴۲ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
دیگه هم انقدر ابله نیست که
قبر خودش را با دست خودش بکند
شاید هم مواد مخدر و الکل باهم مصرف کرده
توهم زده
استعمار پشتشون بود که الان استعمار هم دوران اش تمام شده
همه کشورها در فقر اقتصادی هستند
و با کاسه گدایی بدست .برای فروش تجهیزات و اسلحه به
کشورهای عربی روی اورده اند
دست بوسان برای پول شدند
دوران حمله و بزن و در رو گذشته
فقط در حد توهم است .چونکه عاقبت شوم حمله را خوب میفهمند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۴ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
بزنیم این ها رو پودر کنیم‌ دنیایی از شرشون راحت بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۵ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
من گرسنمه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۶ ۲۴ آذر ۱۴۰۰
غذا بخور همیشه بخور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۶ ۲۴ آذر ۱۴۰۰
کارد ب شکمت بخوره
بیا تحت تکفل من
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۲۰:۱۴ ۲۴ آذر ۱۴۰۰
عزیزم اینجا که غذا نیست..!!!
Iran (Islamic Republic of)
یک نفر
۲۲:۴۶ ۰۷ بهمن ۱۴۰۰
آخه کار کن بخور می خواستی درس بخونی نون دراری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۲ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
تا حالا هر چی اسرائیل به ایران ضربه زد(مثل شهادت دانشمندان هسته ای ما و.....) ایران نتونست تلافی کنه.موندم اسرائیل به ایران حمله کنه آخرش مثل قبل نمی‌تونیم تلافی کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۹ ۲۴ آذر ۱۴۰۰
تا الان تلافی کردیم ، همیشه جوابشون رو میدیم اما خیلی‌هاش به چشم نمیاد یا سانسور میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۹ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
تاحالا که اسراییل تاسیسات اتمی ایرانو نزده اون چند بارم سیم های برق اتصال کرده بود
Iran (Islamic Republic of)
صادق
۰۹:۳۹ ۰۱ بهمن ۱۴۰۰
مسخره نکن بی وجود
اگر اینترنت ملی داشتیم اون یهودی های آلوده بی صفت، نمیتونستن حمله سایبری انجام بدن
از طریق اینترنت آمریکا ویروس ها به سیستم های نطنز آپلود شد و با دستور انفجار از سمت سرور رژیم صهیونیستی، بخشی از نیروگاه منفجر شد
و خسارت بالایی هم داشت
با اینکه ساخت دوبارش میلیارد ها دلار هزینه برداشت
اما از این انفجار درس عبرت گرفتیم
که برای جلوگیری از حملات سایبری باید اینترنت ملی داشته باشیم
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۸:۴۵ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
⏬⏬غول نظامی اتمی روسیه بزرگ و غیور این دوران در مقابل استکبار غرب، ضامن این حقیقت دوران جدید جهانی است که: دیگر غرب و آمریکا، خواب تسلط و نفوذ بر شرق و آسیا را ببینند !!!♤(این کارخداست وهیچ پشیزی، توان دخالت وتغییر در کارخدا را نخواهد داشت).||||☆الحمدلله☆||||
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۷ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
کارمون به چه جایی رسیده که روسیه برا بعضیا شده بزرگ و غیور و ضد استکباری! خخخ نمردیمو مفهوم نه شرقی نه غربی رو هم فهمیدیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۷ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
روسیه در برابر ایران هیچه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۵ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
بزرگ و غیور واقعا شرم اوره همین بزرگ و غیور به گفته رییس نیروگاه اتمی بوشهر چندین برابر پول ساخت ی نیروگاه از ما گرفته فقط بخاطر تعمیرات اون و حتی قادر به تامین برق مورد نیاز خودشم نیست عیور فرزندان ایران بودن که سینشون سپر گلوله کردن تا این غیور بزرگ ایران نبلعه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۰ ۲۴ آذر ۱۴۰۰
پاسخ آتیش گرفته آواره آلبانی>>>جناب سوخته، هذیان میگویی؟؟!!ماکجا با روسیه درگیر بودیم که رزمندگان مان جلویش سینه سپرکنن؟؟!! اینهمه حمایت ها و دفاع های جانانه روسیه قدرتمند جدید از سوریه و عراق و ایران و چین و منطقه را نمی بینی وندیدی؟!!خواب جاهلیت بودی؟!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۸ ۲۴ آذر ۱۴۰۰
#معطلی نیروگاه بوشهر، بدلیل تحریمات همان استکبار ظالم غرب و بی لیاقتی و بی وجودی دولت قبل بود.که خدارا شکر با همت مهندسین داخل و دولت و مجلس غیورحاضر، درحال تکمیل و ورود به برق سراسری کشوراست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۴ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
آقا بگذارید این اسرائیلی های احمق ترسو تاسیسات ما را بزنند ،
مرگ یکبار شیون یکبار ،!!!!
نیروهای شجاع و غیور نظامی ما هم اسرائیل را با خاک یکسان کنند!
خیال همه راحت بشه‌.
آخر این احمق ها چند نفرند؟؟؟؟؟؟
حساب سرشون میشه ؟
یا بیخودی دارند قومپوز در می کنند؟؟؟
اصلآ مال این حرف ها نیستند! خودشون هم خوب می دونند!
حمله مستقیم اسرائیل به دورترین ، خالی ترین، بیحاصل ترین سرزمین ایران اسلامی = با صاف شدت اسرائیل.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۸ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
چی گفتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۷ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
دلال دان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۴ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
بله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۲ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
هدف دوست و دشمن : فلاکت و رنج بیشتر برای مردم ایران هست . تهدید به نابودی و بمباران در حد رجز خوانی هست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۵ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
دور دور رجز خونیه دیر اومدی زودهم می خوای بری.
Iran (Islamic Republic of)
نشناس
۱۸:۳۴ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
واقعیت اینه که اسرائیل تنها کشوری تو دنیاست که برای بقای موجودیتش دست و پا میزنه چون عمق استراتژیک (نظامی)نداره، عمق تاریخی نداره(جعل میکنه) ،مشروعیت نداره،منفوره،بدسابقه هست،نظام اجتماعیش دچار نابسامانی شدیده(نظام طبقاتی برش حاکمه) ، اصلیت شون مهاجرن (مثل ما غرور و تعصب جغرافیایی ندارن) و...
اگه خودش خیلی عجله نکنه برای نابودی زودرس . با اتفاقاتی که در اطرافش میوفتونیم آروم آروم نیست میشه.
الانم چون تو مرداب داره فرو میره به هر چیزی چنگ میزنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۷ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
کدوم اتفاقاتی را ما دورش افتوندیمه آروم آروم که شما میگید؟؟ اونا هستن که مدام خرابکاری می کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۳ ۰۱ بهمن ۱۴۰۰
موفقت های ایران رو ندیدی؟
هک پیشرفته ترین پهپاد جهان RQ170
شکار 2 پرنده گلوبال هاوک آمریکایی
اسیر گرفتن سربازان آمریکایی
حمله به پایگاهشون در عراق
حمله به پایگاه اتمی اسرائیل در اردیبهشت ماه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۵ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
ایران خاک دلیران.کسی جرات نگاه چپ نداره.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۸ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
فقط شعار . امریکا زد سردار دلها رو شهید کرد ما حتی نتواستیم یک سرباز امریکایی رو بکشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۲ ۰۵ دی ۱۴۰۰
صد ها امریکایی رو به درک واصل کردیم که
در پایگاه عراق
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۱ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
اگه راست میگید امریکا و انگلیس رو تهدید کنید
Russian Federation
ناشناس
۱۸:۳۶ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
تنها کاری که به درد ایران می خوره تنگه هرمز رو روی کشتی های آمریکایی و انگلیسی ببنده و آسیا رو براشون برای همیشه جهنم کنه و بمب اتم رو هم باید بسازیم جنبه پیشگیری دارد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۸ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
برید خونتون شما چه میدونید ایران یه طرف دنیا یه طرف یعنی چه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۴ ۰۱ بهمن ۱۴۰۰
در جواب تو
اگر اسرائیل راست گفته که قوی هستش چین و روسیه رو تهدید کنه
Iran (Islamic Republic of)
بختیاری
۱۷:۲۲ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
این لاف بیخود و این حرفهای چرند و پرند و حرفهای مفت که رژیم غاصب میگه و ادعا می‌کنه که بخواد به ایران حمله کنه پشیزی ارزش نداره.
به فکر رسیدن به اولین کشور اسلامی دارای حق وتو و ششمین قدرت اتمی جهان شویم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۳ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
چتر در خواب بیند پنبه دانه
گهی لپ لپ خورد گه دانه دانه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۷ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
شتر نه چتر
Iran (Islamic Republic of)
بختیاری فرزند زاگرس مرکزی
۱۷:۱۴ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
ایران قدرتمند برای دفاع بین سیاره ای و پدافند کیهانی نیاز به سلاح اتمی دارد ،تکرار میکنم برای دفاع کیهانی نیاز به سلاح اتمی دارد پس سعی نکنید ایران و ایرانی را برسانید.
اگر تیم ایرانی باج میدهد این را به حساب ضعف همه ایران و ایرانیها ندانید.
پس هر شلیک به سمت تاسیسات اتمی ایران جوابی جز شلیک به تاسیسات دیمونا نخواهد داشت.
پس رجز بیخود نخوان.
اینجا ایران است.ایرانی که در برابر شصت کشور ایستاد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۴ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
فکر کنم سریال جنگ ستارگان زیاد نگاه کردی .
به پدرت میگم ازین به بعد برات تام و جری بخره نگاه کنی .
Iran (Islamic Republic of)
ئ
۲۱:۱۷ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
چی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۷ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
اوکی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۸ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
باشه
United States of America
ناشناس
۱۷:۰۵ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
تنها دولتی که میخواد ایران بمب اتم داشته باشه دولت چین هست که یه کره شمالی هم در خاورمیانه بسازه
روسیه اجازه نمیده ایرات به بمب اتم برسه چون نفوذ و موقعیتش در خاورمیانه و اسیا مرکزی تهدید میشه و دیگه ایرانش میشه همکاره غرب اسیا و دریای کاسپین
اسراییل و ومریکا و اروپا هم برن غاز چرونی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۹ ۲۴ آذر ۱۴۰۰
دقیقا دشمن واقعی ما، روسیه هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۹ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
بمب اتم برای دفاع سیاره ای و پدافند کیهانی کاربرد صلح آمیز دارد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۲ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
بچه بیا پایین سرمون درد گرفت .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۱ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
18:22 چطوری آقای تکراری؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۲ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
این کار مردان مرد و تیزهوشان تیزهوش و نخبگان و باهوش آن میطلبد این ایده ایده بزرگان است بچه امثال توی وطن فروشند که فکرهایشان و دیدشانتا پیش پایشان هم نمیرسد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۸ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
خودت بیا پایین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۱ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
دیمونا کافی نیست چیزی که تمام ازادگان وظلم ستیزان واستوره های عالم حقانیت خون دادن وراهشان باقدرت واقتدارادامه خواهد داشت وهمان نابودی کل اسراییل غده ای که منشا نکبت خفت وذلت وجنایات بیشمار وعمرخبیثانه درعالم که باید روزهای پایانی روتجربه کند وبه زوباله دان تاریخ محل اصلی خویش بازگردد .انشاالله .وانتنصرالله ینصرکم ویثبت اقدامکم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۰ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
زمان نابودی اسرائیل رسیده ما منتظر یک جرقه کوچک هستیم آنچنان آتشی از این جرقه سر به فلک بکشه که تمام اسرائیل نابود بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۳ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
فعلا مغز شما اتصالی کرده .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۰ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
۱۸:۲۳ فعلا شما باید بیاین پایین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۸ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
از جرقه گذشته ها فکر کنم فشفشه هم شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۰ ۰۱ بهمن ۱۴۰۰
صهیونیسم بدبخت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۹ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
اسرائیل در برابر ایران قدرتمند همچون مگسی هست در برابر فیل. اسرائیل داره با دُم شیر بازی میکنه. پای نابودی و محو خودش میگرده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۲ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
معلومه سرت زیر برفه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۹ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
بله
Iran (Islamic Republic of)
مهری
۱۵:۲۳ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
اسرائیل مانند حبابی روی اب محو خواهد شد وعده گذشتگان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۱ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
سلام مقاله های آقای عطوان همیشه جالب وامید بخش هست وبا تسلطی که ایشون به واقعیات کشورهای عربی وجبهه مقاومت دارند همیشه تحلیل هاش به واقعیت نزدیک هست
بعلاوه ایشون از نظر رسانه ای نقش مهمی برای کمک به ایران وجبهه مقاومت در برابر جبهه رسانه ای آمریکا وارو پا وعربستان
ورسا نه های فارسی زبان طرفدار غرب داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۶ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
هیچ غلطی نمی کنه
فقط بلوف می زنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۰ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
نابودی اسرائیل نزدیکه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۷ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
خخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۹ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
بله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۲ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
نابودی دیمونا؟ یا نابودی کل اسراییل؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۰ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
اسراییل فقط کشور نیست ایدئولوژی هستش . جنگ با اسراییل یعنی جنگ با تمام اعراب انگلیس فرانسه المان آمریکا و حتی روسیه و چین
Iran (Islamic Republic of)
ببب
۱۵:۲۵ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
خواب دیدی خیر باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۷ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
احسنت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۳ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
ما در جنگ با کل دنیا جنگیدیم...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۵ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
۱۷:۴۳
جنگ
دلال دان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۲ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
۱۴:۳۰
بچه بیا پایین بابا سرمون درد گرفت از دستت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۴ ۲۴ آذر ۱۴۰۰
لطفا برای رضای خدا نشر دهید
چین خودش یکی از سرمایه داران بزرگ در آمریکاست و بالعکس . اکثرا شرکت های تکنولوژی یا یهودین یا مرتبط به یهود چین هیچوقت نمیاد خودش را با اسراییل وارد جنگ کنه وقتی تمام سرمایه هاش به یهودی ها وصله ایدئولوژی یعنی این یعنی اگه آمریکا نابود بشه چینی میاد بالا که از اصول اسراییلی ها پیروی میکنه(نظر شخصیم چین ابر قدرت نمیشه و آمریکا هم ابر قدرت نمیمونه ولی چین زودتر به نابودی میرسه)
روسیه هم که همیشه با اسراییل دوست بوده هر وقت خواستیم بجنگیم نذاشته الانم کشور روسیه به خاطر تحریم های آمریکاداره مارو میچاپه چون کشورش از نظر نظامی قویه ولی اقتصادی از کشور ما هم عقب تره(به لطف گازش داره زندگی میکنه) اینم ایدئولوژی هستش که بدون جنگ داره منایع ایران رو غارت میکنه
Iran (Islamic Republic of)
وطن
۱۴:۲۱ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
با درود
مگه نباید ایران پیش دستی کنه در این مورد؟
ایران حق داره کل اسراییل و نابود کنه بابت این تهدید های علنی و ترور های قبلی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۶ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
اگه شما میری بجنگی ما حرفی نداریم .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۳ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
۱۸:۲۶
اگه شمام میخوای بیای پایین ما حرفی نداریم...
Iran (Islamic Republic of)
ع.ا.ق
۱۴:۱۸ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
یکی تو خارج اینطور در مورد ایران صحبت می کند
یکی هم مثل به اصطلاح زیباکلام هم در مورد ایران صحبت می کند
مردم قضاوت کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۱ ۲۴ آذر ۱۴۰۰
این چیز تازه ای نیس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۱ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
خدا یارمان هست و بس
بدون هیچ رعب و وحشتی با یاری حق پیش می رویم
25 سال دیگر ان شاءالله زودتر تحقق می یابد
مرگ اسرائیل نزدیک است

یا علی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۱ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
اون که پیغمبرش بود گفت من برای مکارم اخلاق مبعوث شدم و هنگام فتح مکه تمام دشمان خودش را که بدترین اعمال را به سرش آورده بودن بخشید و صلح را برپا کردشما یا پیغمبر بزرگ اسلام را قبول دارید یا نه، البته دو تا بحث اینجا مطرحه اول اینکه مثل اعراب زمان پیغمبر کینه ای هستید و این نشان از جهل شماست و دیگری اینکه منفعت از جنگ است که برای بعضی ها نون داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۱ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
دوست عزیز شما اگاهی ونگاهتون روعمیق ترکنید اسراییل سالهاست جنایت میکنه ودرخباثت اول وکثیف ترین موجودعالم کمی تحیق کنید این همه ترورکرده این همه جنایت کرده تهدید بمب هسته ای وتشکیل وتجهیزداعش ووو....واقعا ندیدی چطور قتل وعام میکردند وچقدرمظلوم وبیگناه ازبین رفتن ترورهاروندیدی ؟!!!!بچه های معصوم روندیدی؟!!!ازکدام صلح حرف میزنید؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۸ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
در مورد قبایل یهودی بنی نذیر و بنی قریظه و بنی قیقناع هم بروید مطالعه کنید.تا مطالعه نکردی پس ساکت باش.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۳ ۲۴ آذر ۱۴۰۰
یعنی از پیامبر و صلح مکه همین رو فهمیدی؟!!!! یا داری خودتو میزنی به نفهمیدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۸ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
خیلی بند آخر احساسی بود باید در عمل ببینیم چه می شود دلم لک زده واسه آخرش.
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۳:۵۷ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
خیلی دوس دارم بدونم این روزنامه رای الیوم واسه ایران هست یا نه
آخه همیشه منبع خبرهای خارجی این شکلی yjc این روزنامه بدون هویت هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۰ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
تنها نشریه‌ی خارجی تو دنیا که به نفع ایران حرف میزنه و خبرگزاری های داخلی هم فقط میتونن به همون اشاره کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۹ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
اگر اهل مطالعه نیستید مجبور نیستید کامنت بزارید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۲ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
بارها گفتم و بازم میگم
اولا عطوان جنس فوق العاده نابی استفاده میکنه
دوما نمیشه با شاخ و شونه کشیدن برای دنیا حکومت کرد
سوما سگی که واق واق میکنه پاچه نمیگیره
Russian Federation
ناشناس
۱۸:۴۲ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
دقیقا سگی که واق واق می کنه مثل نتانیاهو و جدیدا بنت پاچه نمی گیره ، ما ولی موشکامون رو روانه عین الاسد کردیم در حدی مجروحان زیاد بوده که تا همین دو هفته پیش اجازه نداشتند مصاحبه کنند ، چند موردشون خودکشی کردن ، چرا؟ چونکه اومدن خاورمیانه رو به خون بکشن ایران زد زیرشون انداختشون بیرون مثل زدن پهبادها و گلوبال هاوک ..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۷ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
ناشناس روسی
انقدر نادانی نمیفهمی که هرکجا جنگ باشه هر سربازی تو اون جنگ باشه حتی اگه زنده بمونه هم از بس کشت و کشتار میبینه افسرده میشه و بعضا هم دست به خودکشی میزنن
دوما، شما که انقدر به موشک باران عین الاسد افتخار میکنی بگو چرا دو ساعت مونده به حمله چرا ایران از طریق دولت عراق آمریکا رو از حمله آگاه کرد؟ بگو دیگه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۵ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
مرگ بر اسرائیل .
Iran (Islamic Republic of)
syidAli
۰۱:۳۷ ۲۴ آذر ۱۴۰۰
,مرگ بر هرچی وطن فروش و منافق
هم وطن های پست و وطن فروش
مرگ بر منافق
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۱۳:۳۲ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
جراتش رو ندارن جنگ روانی هست تا ایران بترسه وعقب نشینی کنه فکردن ایران بیده با این بادها بترسه از واق واق این سگان نترسید انها شاید با طعنه وواق واق ما را تهدید تو خالی کنند اما خدا با ماست میدونند خداوند مکر وحیله انها رو بی اثر میکنه وایران به اذن الله نابودشان میکنه از ترسشونه خشمگین شدن بزارید بدین خشم بمیرن قاتلان ادمکش تار عنکبوتی
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۱۳:۳۲ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
جراتش رو ندارن جنگ روانی هست تا ایران بترسه وعقب نشینی کنه فکردن ایران بیده با این بادها بترسه از واق واق این سگان نترسید انها شاید با طعنه وواق واق ما را تهدید تو خالی کنند اما خدا با ماست میدونند خداوند مکر وحیله انها رو بی اثر میکنه وایران به اذن الله نابودشان میکنه از ترسشونه خشمگین شدن بزارید بدین خشم بمیرن قاتلان ادمکش تار عنکبوتی
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۳:۲۳ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
بنام خداوند جان و خرد :
برای نبرد با شیطان بزرگ و کوچک و دیگر شیاطین همدستانشون نبرد با یانکیها و ناوهای غولپیکر مجهز و پیشرفته شان و ناتو که باهاشون همکاری می کند نیازمند یک برنامه ریزی دقیق منسجم و متحد و یکپارچه ایران اسلامی با همه متحدانش دارد و باید از زیر دریا توسط زیر دریایها و روی دریا توسط همه ناوگانهای رزمی جنگی سبک و سنگین و از آسمان توسط پهپادهای موشک انداز و انتحاری و غیره .. و از خشکی توسط موشکهای نقطه زن بسیار قدرتمند اهداف را که از قبل مشخص شده اند را مکرر و بی امان پی در پی مورد ضربات محلک و غیر قابل جبران از هر لحاظ قرار دهید با رعایت نگهدای حد فاصله ایمن از ناوهای غولپیکر هواپیمابرشان تنها بایک فرماندهی خردمندانه هوشمندانه دقیق پیشبینی شده ارزیابی شده ریسکهای مختلف را دیده شده پشتیبانی شده منسجم و یکپارچه هماهنگ شده منظم و غیر منظم پارتیزانی می توان ارتش نیروهای دریایی و هوایی و زمینی آمریکا و همپیمانانش ناتو رو در خلیج فارس و دریای عمان و سر تا سر جهان اسلام زمینگیر و خار ذلیل درمانده و نابودشان کرد و هم زمان تمامی پایگاهای نظامیشان را در سر تا سر جهان اسلام هدف موشکبارانهای پر قدرت قرارشان داد که پشتیبانیاشون هم قطع شود فقط باید این حمله زمانی انجام شود که نیروهای مقاومت اسلامی امت واحده رسول الله و دیگر کشورهای متحدین ایران اسلامی در سر تا سر جهان 100% درصد با هم همکاری هماهنگ یکپارچه کنند تا این اژدهای پلید چند سر آمریکایی صهیونیستی سعودی ناتویی خبیثان شیطان صفتان بی رحم سفاک بی عدالت ضد حقوق بشر را به زمین بزنند و سرهایش را قطع کنند و نابودش کنند تا دیگر نتواند در جهان اسلام و سر تا سر جهان قد الم کنند و کمر راست کنند و پایش برای همیشه از خلیج فارس و دریای عمان و تنگه خلیج عدن و دریای سرخ و دریای مدیترانه و دریای خزر و در سر تا سر جهان اسلام ناب محمدی ص برای همیشه بریده شود به حول قوه الهی خداوند جل جلاله امکان پذیر است ولی باید با سرعت عمل و حملات قدرتمند پی در پی کرار و مدیریت فرماندهیهای منسجم یکپارچه مقتدرانه و قدرتمندانه در وقت زمانش با آمادگیهای همه جانبه از قبل پیشبینی شده و تمرین شده هماهنگ شده صورت پذیرد تا دشمنان کاملا یهو غافلگیر شوند از هر لحاظ در همه مناطق مسقرشان و چونا حملات حیدرواری ذوالفقاری بی امان بر سر و پیکرشان ضده شود که همانند کوران و فلج شدگان مغزی پراکنده و نابود شوند البته باید این تجربه را هم از آمریکای جنایتکار خبیث بیاد داشته باشید که حادثه بمب باران اتمی شهر هیروشیما و ناکازاکی کشور ژاپن بر روی کشورهای جهان اسلام تکرار نشود و برای جلوگیری از تکرار این فاجعه انسانی و قبول شکست اجباری بخاطر جلوگیری از کشتار شهروندان باید ایران اسلامی هم دارای سلح های مختلف سبک و سنگین بمبها و موشکهای اتمی باشد که جلوی دشمن ضعف نداشته باشد و دشمن شکست خورده بداند که اگر بخواهد همانند کشور ژاپن سر کشورهای جهان اسلام ناب محمدی ص بیاورد سریعا مقابله به مثل خواهد شد و روی سر شهرهایشان بمبها و موشکهای پر قدرت اتمی پرتاب خواهد شد تا نتوانند از این نقطه ضعف سوءاستفاده کنند و لشکر شکست خوردهشان را همانند جنگ با ژاپن پیروز میدان توسط بمبهای اتمی خود را پیروز میدان کنند دکترین نظامی ایران اسلامی در مورد جنگ با ابرقدرتهای شیطان صفتان خبیث جنایتکاران باید عوض شود و همانند خودشان ایران اسلامی عزیزمان هم باید داری بمبها و موشکهای قوی قاره پیما و غیر قاره پیما باشد تا انشاءالله وقتی در میدان جنگ از امت واحده رسول الله از مقاومت اسلامی شکست خوردند هرگز نتوانند برای پیروز کردن خودشان از بمبهای اتمیشان استفاده کنند چرا که خوب می دانند در آن صورت شهرهای خودشان و مردمان شهروندان خودشان هم مورد هدف بمبها و موشکهای اتمی قرار خواهد گرفت و شکستشان را قبول خواهد کرد و گورشون رو گم می کنند و از جهان اسلام با خاری و خفت و ذلت فرار می کنند و می روند و یا در جهان اسلام نابود خواهند شد و عملا جهان اسلام سلح های اتمیشان را با این عمل خردمندانه توازن قدرت خنثی و خلع سلاح اتمیشان می کند و هرگز نمی توانند از هیچگونه سلحهای قوی کشتار جمعیشان مانند سلاحهای اتمی میکربی و شیمیایی هیدروژنی و غیرهشان .... استفاده کنند . نصر من الله و فتح قریب و بشر المومنین . و من الله توفیق . والسلاتم و صلوات التماس دعا و التماس تفکر خردمندانه .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۸ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
الله اکبر الله اکبر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۱ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
چقدر منفی داری
ساکت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۲ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
نظر نوشتی یا کتاب نوشتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۵ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
ماشاالله.
نگران نباش ما قبلا بمب اتم مون رو انداختیم توی اسرائیل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۰ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
یعنی یه خطبه کامل صحبت کردی .
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۰:۱۸ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
و من الله توفیق
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۱۰:۲۳ ۲۴ آذر ۱۴۰۰
دمت گرم داداش. خدا وعده نابودی دشمنای اسلام رو داده حالا بذار تا آخر عمرشون بشینن منفی بدن این نظرات ذخیره قبر و قیامت هممون میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۲ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
شاید مشکل این مملکت این که ما ریشه هامون آفت زده ومدیران نالایقی داشتیم ونظارتی نبود دادخواه وقاضی پی این همه اختلاس ها ودزدی نبود اما در یه جا همیشه دلخوشی داریم که شیر دلانی هستند که از مرزهامون دفاع میکنند ودانشمندانی که جون خودشون میزارند که درد مردم کم کنند ای کاش همه مسولین همین طور بودند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۱ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
من بعنوان یک ایرانی حاضرم هر هزینه ای را که در توانم باشد بپردازم اما ایران اسراییل را با خاک یکسان کند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۳ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
از خودت مایه بذار بدبخت خیال کردی یه فشنگ شلیک کنی سمت اسرائیل، ایالات متحده کبیر هم عین کرفس میمونه نگاهت میکنه
نه احمق جان اون وقت که با بمب اتم زد تو سرت میفهمی با کی طرفی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۴ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
ناشناس۱۳:۵۳گل گفتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۱ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
درسته که من مخالف جنگ با اسرائیلم و با این گنده گویی ها هم مخالفم ولی دیگه خود آمریکایی ها هم به کشورشون نمیگن ایالات متحده کبیر! حالا بریتانیا بود یه چیزی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۶ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
ایالات متحده کبیر ؟
هنوز عین الاسد رو نتونستن جمع کنن . ۲۷ نفر دیگه هفته گذشته بعد از دوسال برای غرامت معرفی شدن.
Russian Federation
ناشناس
۱۸:۴۴ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
ناشناس 13:53 ایلات متحده کبیر رو از کجات دراوردی ؟ اینا کبیرن برای تو ؟ خاک بر سر خود تحقیران داخلی ، با تمدن 4453 ساله یه زپرتی 200 ساله رو کبیر می خونید ، اینا اگه کبیر بودن که از دست طالبان فرار نمی کردند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۸ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
اقای ۱۳:۵۳ خیلی بدبختی ، این همه خود کم بینی و حقارت ، دلم به حالت می سوزه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۱ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
ناشناس روسی
به حدی بی مغزی که نمیفهمی طالبان دست نشانده آمریکاست و اون همه سلاح الکی براشون اونجا گذاشته نشده
دوما همین چند روز پیش بود طالبان گفت میخواد با آمریکا بهترین روابط رو داشته باشه،
حالا چی داری بگی بی وجود؟ شماها مگه نبودین با باد گلو میگفتین طالبان جنبش اصیل منطقه شده و دیگه با آمریکا خوب نیست؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۳ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
باشه
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۱۳:۲۱ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
اگه منتظر باشی که اون اول تهران و قم را اتمی کنه // بعدا شما جواب بدید // کلاهتان پس معرکه است
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۱۳:۲۰ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
برنده جنگ کسی است که زوتر پیشدستی کنه // مثل جنگ 6 روزه اعراب و اسراییل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۵ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
ماشاالله کارشناس جنگ شده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۰ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
جنگ برنده ندارد. هر جنگی که رخ می دهد مسمومیتش تمام بشریت و کره زمین را تا مدتها درگیر می کند. مرگ، نقص عضو، بیماریهای روانی، بیماریهای جسمی ناشی از مسمومیت مواد بکار رفته در جنگ، آلودگی زمین، تخریب، آوارگی، بی سرپناهی، نا امیدی، فقر، مهاجرت و پناهندگی، عدم سازگاری فرزندان با محیط و زبان و رسوم جدید، آثار روانی بر کودکان که منجر به شکل گیری شخصیت بیمار در آنها می شود، از بین رفتن فرهنگ، تمدن و دانش یک ناحیه، بی ثباتی، کینه و نفرت ماندگار و طلبکاری ابدی، سهم خواهی، سهمیه و بدنبال آن اشغال جایگاههای علمی و مدیریتی بدون استعداد و دانش و تجربه و سوء مدیریت و اشتباهات ناشی از آن در درازمدت، ایجاد ذهنیت جنگی و ترس مدام از وقوع جنگ دوباره که منجر به تصمیمات تهاجمی نسبت به همسایگان و واکنش متقابل آنها می شود. ترسو شدن یک ملت، بداخلاق شدن ملت، افسرده شدن ملت، عدم تمایل به امتداد نسل در جامعه، انحراف خلاقیت دانشمندان به سمت ساخت سلاح بجای حل مشکلات زندگی تا مدتهای طولانی. ضربه به اقتصاد از دست رفتن نیروی کار ماهر. تغییر مشاغل. قدرت گرفتن دیکتاتورها، قدرت گرفتن افراد دارای شخصیت ضد اجتماعی، قدرت گرفتن افراد دارای سایکوز پارانوئید، فرار دانشمندان، فرار سرمایه ها، از بین رفتن قشر متوسط و فقیر شدن آنها.
همه عوارض جنگ هستند.
Iran (Islamic Republic of)
پرویز
۱۳:۱۷ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
صهیونیست ها خالی بندی رو از اربابشون یاد گرفتن -راست میگن یه تیر بطرف ایران شلیک کنن بعدش جهنم رو مشاهده میکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۶ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
ما همین الان هم هر روز تو جهنم زندگی میکنیم و داریم به چشم خودمون زندگی جهنمی رو میبینیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۳ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
همه ما انسانیم آفریده یک خدا وباجنگ مخالفیم .طی هشت سال با اسلحه کلاش با چند کشورجنگیدیم حالا اگه نیازباشه دست از از پا خطا کنین با دنیا می جنگیم گفتنش راحته می دونید چرا چون اراده درون شما نیست. با دم شیر بازی کردن عواقب بدی داره پس مواظب خودتون باشیدما دوست نداریم حتی کوچکترین آفریده خدا اذیت بشه چه برسد به انسان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۴ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
این کامنت از از ابتدا تا انتها، حداقل 2 مغایرت اصلی داره، جالب اینه که 13 نفر هم این کامنت رو تائید یا رد کردن. منظور نویسنده رو حتی در آخر هم نمیشه فهمید. در صورت نیاز می جنگه یا نه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟:):):):)
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۱۰:۳۹ ۲۴ آذر ۱۴۰۰
از کجا پیام میدی تل اویو؟حیفا؟ یکم بیشتر رو جمله سازیت کار کن بفهمیم چی میگی البته عمرت به اونجا قد نمیده .اوناییکه تایید یا رد کردن چی فهمیدین واقعا ؟!! بصیرت هموطنای عزیز بصیرت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۲ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
کلا با یه حمله همه پایگاه های آمریکا و اسرائیل در منطقه هدف قرار می گیره خوشبینانه ترینش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۴ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
چی میزنی داش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۱ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
حمله به ما = بسته شدن تنگه هرمز = جنگ جهانی سوم
Iran (Islamic Republic of)
سجاد
۱۳:۰۹ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
بچه بیا پایین سرمون درد گرفت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۲ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
این جمله رو زیر تمام پست های سیاسی YJC میشه نوشت
Iran (Islamic Republic of)
صمدی
۱۳:۰۰ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
نویسنده این مطلب مضخرف اینقدر بدبخته ک فکر اینو نمکینه مردم ایران داران از فقیر...بی مسکنی... تورم های عجیب ممیرم داره از اسرائیل حرف میزنه خاک تو سرت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۸ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
و ... مزدووور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۴ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
بهترین کامنت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۶ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
خاک تو سرتو حداقل ارق ملی هم نداری.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۰ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
درود بر شرفت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۳ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
آدم وقتی گشنه و تشنه باشه، اسم خودشم یادش میره چه برسه به ارق ملی
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۷:۲۲ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
احسن، درود به شرفت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۰ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
یکی از عوامل این اوضاع بد اقتصادی همین اسرائیل هستش که شبانه روز در حال نقشه کشیدن علیه ایرانه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۰ ۲۵ آذر ۱۴۰۰
خاک بر سرت ذلیل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۳ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
در همین صفحه دیدم که خیلیا از قدرت ایران دارن میسوزن منظورم براندازان و وطن فروشان کرم زده هست.مطمئن باشید سال 2022 همونطور که از قرآن استخراج شده اسرائیل فقط خاطرش میمونه.میدونم توی براندازی که داری این متن رو میخونی دوباره داری میسوزی خخخ انقدر بسوز تا خاکستر بشی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۴ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
چقدر دیوانه که به نظرات مخالفت میگی برانداز و طاقت مخالفت نداری مثل خیلی از رفقای مسئولت؛ همونطور که از عقل و منطق استخراج میشه حداقل تا سال 2025، آب از آب تکون نمیخوره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۱ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
حاجی کجای قران دقیقا خوندی بگو ما هم بخونیم ؟
در مورد کوید هم همینو میگفتید اما به شدت تکذیب شد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۸ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
برای نابود کردن اسرائیل باید اقتصادی قوی داشت ، باید زیربنا های اساسی داشت ، این جنگ مجازی که راه انداخته اید فقط به نفع آنها هستش و نه به نفع ما و در نهایت ما بازنده هستیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۵ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
دقیقا کی جنگ مجازی راه انداخته اونوخ؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۷ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
مال این صحبتا نیستین
شمافقط زورتون به ملت بدبخت وبی چاره ایران میرسه وفقط مردم رومیکوبید وبس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۷ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
خیلی تاثیر گذار بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۱ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
حرف حق
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۸ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
ایوال
گل گفتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۳ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
کاش توان مالی، سیاسی و نظامی ما برای چسباندن دوباره آذربایجان، ارمنستان و بحرین به سرزمین مادری به کار گرفته می شد. آرزوی ایرانیها و خیلی از مردم بخش های جدا شده، یکی شدن دوباره هست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۹ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
‌کوتاه نبینید ۱۳ ۱۴. کشور فعلی. را کلا بخواهید برگردند به خانه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۴ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
اگر چه مرزها به ظاهر جدا شده ولی هنوز اونها خواهر و برادر ما هستند گرچه فرزند نا خلف هم هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۶ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
همه ی اینایی که گفتی وضعشون از ما بهتره .
دوباره وصل شن که چی بشه ؟
مثل ما بدبختی و تحریم و فشار اقتصادی تحمل کنن ؟؟؟
و اخرش مسئولین بگن این مردم در ساده لوحی نمونه ندارن ؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۱ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
اگه هزینه های هنگفت مالی، سیاسی و نظامی که برای مبارزه بی سر و ته با اسراییل بهدر داده و می دهیم، برای الحاق سرزمین های جدا شده خودمان، هزینه می کردیم، قطعا نتیجه داده بود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۵ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
جدایی مرزها کم کم برادری و خواهری رو هم از بین میبره چون ارتباط مردم رو از بین برده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۲ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
اره تو نابود کردن به شدت تبحر دارید
Germany
ناشناس
۱۲:۱۲ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
شما جوانی ما رو نابود نکنید اسرائیل و باقی کشور ها پیشکش!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۳ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
خفه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۷ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
جوانیمون به خاطر سیاست مدیران نالایق وکوتاهی خودمون هدر رفت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۳ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
جوونیت به خاطر دو تا رایی که به روحانی دادی به باد رفت. فکر کردی کشورو قراره بکنه آمریکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۶ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
از اون وقتی یادمه فقط همه چیز داشته گرون میشده یه زمانی یه نون بود دونه ای 250 ریال دیگه حسابشو بکن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۲ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
بدبخت خفیف
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۷ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
عجب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۶ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
متن سراسر غرور آفرین و افتخارانگیز بود
واقعا دم بچهای سپاه و ارتش گرم ما پشتمون بعد خدا به اونا گرمه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۹ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
باشه بابا باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۸ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
یک موشک به اسراییل یعنی پایان کارمان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۰ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
عزیزم چطوربه پایگاه آمریکاکه ارباب اسراعیل بودموشک زدیم وپایان کارمون نبودیاخوابی ویامزدورهمیشه مرغ همسایه غازنیست همه دنیابه قدرت به قدرت نظامی لیران باوردارندجزخپفروخته های داخلی ومزدوران خارجی آنهاکه برای ناامیدی مردم لیران تلاش می کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۳ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
حداقل با ذلت نمی میری
Iran (Islamic Republic of)
چنگیز
۱۴:۱۱ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
آدمهای ترسویی مثل شما باعث شدن اسرائیل الان بتونه زور بگه اسرائیل در مقابل غزه مونده چه ... بخوره ایران رو میخاد بزنه
Iran (Islamic Republic of)
حامد
۱۴:۴۵ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
با چه آگاهی میگی ؟
Iran (Islamic Republic of)
بختیاری
۱۷:۰۹ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
اشتباهی مثبت دادم اسراییل عددی نیست که برای ایران شاخ و شانه بکشه اگه میبینیم اینقدر شاخ و شونه هم میکشه به خاطر اینکه سگ هاری همچون آمریکا و غرب پشت اسراییلن‌.
و گرمه کافیه فقط بچه های شیعه لب تر کنن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۶ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
اره شماهم اینکاره هستید خخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۰ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
اللّه اکبر اللّه اکبر اللّه اکبر
زنده باد ایران
Iran (Islamic Republic of)
وطن
۱۱:۲۶ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
عالیه . درود بر ایرانی و ایرانی پرست مرگی بر آمریکا و نوکران آن از جمله وطن فروشان . زنده باد ایران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۳ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
شما خیلی خام و ساده لوح هستید که هرچی به اسم دین بهتون میگن باور میکنید .
مگر نه ما نه وطن فروشیم و نه منافق .
منافق اینایی هستن که به اسم دین مردم و غارت میکنن .
ما داریم میگم این راهی که دارید میرید تهش چاه ، اما کسی که گوش و دل و چشمش کوره کجا متوجه میشه حرف ما رو .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۱ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
امیدوارم مذاکرات به نتیجه برسه.بر وطن فروش لعنت ولی اخه این انرژی هسته ای چرا پس تو ماجرای برق به کمکمون نمیاد الان همه نیروگاه ها دارن مازوت میسوزونن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۳ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
اگه قراره ۳۰۰میلیارد به عنوان خسارت بگیریم پس کاش به نتیجه نرسه چون اینم میره پیش اون ۸۰۰میلیارد زمان احمدی نژاد و غیب میشه ولی اگه نیاد حساب ما حداقل یه پس‌اندازه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۴ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
اون موقع که رفتی به روحانی رای دادی ودر نیروگاهارو گل گرفت باید این سوالو از خودت میکردی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۶ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
آره تو درست میگی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۱ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
تا چشم حسودان دراد
Iran (Islamic Republic of)
شهاب
۱۱:۱۱ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
عالی در یک کلمه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۱ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
انشالله به زودی مردم فلسطین پس گرفتن سرزمین مادریشان را از صهیونیست های غاصب و جنایت کار رو جشن خواهند گرفت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۱ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
ان شاءالله اصله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۷ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
مردم فلسطین سرزمین مادریشان را از صهیونیست غاصب پس بگیرن برای تو نون و آب میشه؟ یا نفعی به تو میرسه؟ اگه نفعی میرسه بگو که به ما هم برسه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۹ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
ما دستمون به خدا و تلاش خودمان و دانشمندان و نخبه های عزیزمان گرمه گرمه.
جوانان نخبه و باهوش و تلاشگر وطن پرست ،درد و بلاشون بخوره تو سر دشمناشون و وطن فروشا ،بترکه چشم حسود و بدخواهاشون،فدایی دارند فدایی.
دعای یک ملت پشت سرشونه.
به امید رسیدن به اولین کشور اسلامی دارای حق وتو به‌زودی زود و ششمین قدرت اتمی جهان.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۵ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
بدبختی مردم فلک زده ایران کی تموم میشه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۲ ۲۵ آذر ۱۴۰۰
من نون و آب دارم نگران خودت باش
آخرین اخبار