رئیس شورای اسلامی کلانشهر اهواز:

دفع آب‌های سطحی از اولویت‌ها است

محمودی گفت: دفع آب‌های سطحی، آسفالت و توسعه فضای سبز از اولویت‌ها است که شورای شهر و شهرداری به آن اهمیت ویژه‌ای می‌دهند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمودی رئیس شورای اسلامی کلانشهر اهواز گفت: دفع آب‌های سطحی، آسفالت و توسعه فضای سبز از اولویت‌ها است که شورای شهر و شهرداری به آن اهمیت ویژه‌ای می‌دهند.

او افزود: شورا در در کنار اولویت‌های اصلی شهر، در خصوص مسائلی مثل حل مشکل میدان میوه و تره بار که از نظر کارشناسان یکی از عوامل گرانی میوه در بازار محسوب می‌شود به صورت جدی پیگیر و مطالبه گر است.

محمودی تصریح کرد: شهردار می‌تواند یار چهاردهم شورا بوده و در کنار مطالباتی که شورا از شهرداری دارد، وجود یک همکاری خوب می تواند به حل سریعتر مشکلات کمک کند.

رضا امینی شهردار کلانشهر اهواز گفت: بیانات و توصیه‌های عضو مجلس خبرگان رهبری در خصوص پیوسته عدالت در خدمات رسانی به ویژه در مناطق محروم را سرلوحه کار شهرداری قرار ‌می‌دهیم.

او افزود: شهرداری به وظایف ذاتی خود در خصوص ارائه خدمات به شهروندان با تمام توان در صحنه حاضر است و مردم نیز با ایفای نقش خود به عنوان یک شهروند در جامعه شهری می‌توانند مجموعه شهرداری را در ارائه خدمات بهتر همراهی کنند.

شهردار اهواز رسیدگی به منطقه کم برخوردار شهر را اولویت شهرداری برشمرد و گفت: رسیدگی به این مناطق باعث افزایش ارزش افزوده و یکدست شدن زیبایی و خدمات در شهر می‌شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار