استاندار خوزستان:

آب‌های سطحی در خیابان‌های خوزستان نمی‌مانند/ اعتبار سر از وزارت نیرو درآورد

سلیمانی دشتکی با اشاره به اختصاص ۳ هزار میلیارد ریال اعتبار برای رفع مشکل دفع آب‌های سطحی گفت: اعتبار مذکور به اشتباه به وزارت نیرو تعلق گرفته است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، قاسم سلیمانی دشتکی استاندار خوزستان در حاشیه نشست قرارگاه محرومیت زدایی در استانداری در جمع خبرنگاران به اختصاص ۳ هزار میلیارد ریال اعتبار برای برطرف کردن مشکلات دفع آب‌های سطحی در استان از سوی سازمان برنامه و بودجه گفت: مبلغ مذکور به اشتباه به وزارت نیرو تعلق گرفته است.

او با بیان اینکه در حال پیگیری برای تخصیص این اعتبار به شهرداری‌ها هستیم، اظهار داشت: برای رفع مشکلات و اجرای پروژه‌های فاضلاب و آب شرب در هر شهرستان بانک‌های عامل تعیین شده، زیرا مشکل تامین اعتبار ۸ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال از ۲۱ هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال اعتباری که قرار بود برای رفع مشکل فاضلاب و آب شرب در شهرستان‌های خوزستان اختصاص داده شود برطرف شده است.

سلیمانی دشتکی با تقدیر از همکاری مطلوب بانک‌های عامل به جز یک بانک عامل در شهرستان دشت آزادگان در این خصوص بیان کرد: برای پروژه فاضلاب اهواز ۵۰ میلیون یورو از محل صندوق توسعه ملی در نظر گرفته شده است تا پایان تیر امسال فرصت داریم برای تخصیص همه مبلغ مذکور اقدام شود، به همین دلیل دستگاه مربوطه باید قرارداد این پروژه را منعقد کند تا اعتبار را دریافت نماید و درصورتیکه در تیر این کار انجام نشود این مبلغ دیگر پرداخت نمی‌شود.

بیشتر شهرستان‌های خوزستان به ویژه اهواز، کارون، آبادان، خرمشهر و ماهشهر هنگام بارش شدید باران دچار مشکلات ناشی از جمع شدن آب‌های سطحی و نیز پس زدن فاضلاب می‌شوند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.