شیخ نعیم قاسم:

مقاومت به بخش جدایی‌ناپذیر از لبنان تبدیل شده است

معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان با بیان این‌که کارگروهی برای انتخابات مجلس تشکیل شده، تأکید کرد مقاومت به بخش جدایی‌ناپذیر از لبنان تبدیل شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری النشره، شیخ نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان تأکید کرد مقاومت به بخش جدایی‌ناپذیر از لبنان و سه‌گانه ارتش، مردم و مقاومت؛ آزادی، قدرت بازدارندگی و مقابله با پروژه‌های تفرقه افکنانه و پروژه‌های اشغال لبنان و یا هر پروژه دیگر مستکبران نمی‌تواند تبدیل شده است.

شیخ نعیم قاسم که در مراسم جشنی به مناسبت میلاد حضرت زینب (س) شرکت می‌کرد، افزود: بحث مقاومت دیگر نمی‌تواند مانند هیچ بحث عادی در کشور باشد. بله و سؤال این است که ما کدام لبنان را می‌خواهیم؟ ما یک لبنان قوی می‌خواهیم یا لبنان ضعیف؟ ما لبنان وابسته یا لبنان مستقل می‌خواهیم؟ آیا لبنانی می‌خواهیم که آینده خود و فرزندانش را می‌سازد؟»

معاون دبیرکل حزب‌الله تأکید کرد: «ما حامی لبنانی هستیم که آینده نسل‌هایش را می‌خواهد خواستار آن است که مستقل و قدرتمند باشد. هرکس بخواهد می‌تواند به آن ملحق شود و هرکس که نخواهد، باید به دنبال راه دیگری باشد.»

شیخ نعیم قاسم اعلام کرد: «ما به هر طریقی به دنبال ترسیم مراحل برگزاری انتخابات مجلس در موعد مقرر هستیم و عملاً کارگروهی برای پیکربندی انتخابات مجلس تشکیل داده‌ایم.»

معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان گفت: «برخی از گروه‌های سیاسی می‌گویند حزب الله خواستار انتخابات نیست؛ چرا این گونه نتیجه‌گیری می‌شود؟ همه اظهارات و اقدامات ما، در راستای برگزاری انتخابات است. آن‌ها حساب می‌کنند که انتخابات پیش رو ممکن است آن طور که انتظار دارند نتیجه ندهد و نگران آن هستند. مردم در مواضع خود تجدید نظر کنند و بعد از این بحران‌های موجود بگویند چه کسی می‌خواهد نماینده آن‌ها باشد و با چه کسی می‌خواهند کار کنند.»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار