خبرگزاری سی‌بی‌اس گزارش داد:

در حمله موشکی ایران به پایگاه عین‌الاسد ده‌ها سرباز زخمی شدند

ارتش آمریکا با اعتراف به آن‌که ده‌ها سرباز این کشور در حمله ایران به پایگاه عین‌الاسد زخمی شدند، از اعطای مدال «قلب ارغوانی» به آن‌ها خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، به دنبال تحقیق انجام شده از سوی خبرگزاری سی‌بی‌اس در ماه گذشته، ارتش تروریست آمریکا موافقت کرد به ۳۹ سرباز این کشور که در پاسخ موشکی ایران به پایگاه عین‌الاسد زخمی شدند و نامی از آن‌ها برده نشده است، مدال افتخار اعطا کند.

بنابر اعلام این خبرگزاری ارتش آمریکا امروز (چهارشنبه) موافقت خود را برای اعطای مدال «قلب ارغوانی» (مدال شجاعت به مجروحین و کشته‌شدگان جنگ) به سربازانی اعلام کرد که در پایگاه عین‌الاسد زخمی شدند و تاکنون بر مجروح شدنشان سرپوش گذاشته شده است.

همچنین یک سخنگوی ارتش آمریکا به این خبرگزاری اعلام کرد: «بخش منابع انسانی ارتش آمریکا مسئولیت اعطای این مدال‌ها را برعهده دارد و اسامی این ۳۹ سرباز را نیز برای دریافت مدال قلب ارغوانی تأیید کرده است.»

سی‌بی‌اس در ادامه با بیان آن‌که «حمله موشکی ایران به پایگاه عین‌الاسد بزرگترین از نوع خودش در تاریخ آمریکا» بوده است، به نقل از «دین واساگر» یکی از سربازان این پایگاه آمریکایی نوشت: «حمله ایران تمام چیز‌ها را تکان داد.»

این نشریه با بیان آنکه آمریکا مدعی است سربازی در این حمله جان خود را از دست نداده است، نوشت: «تمامی سربازان حاضر در این پایگاه دچار جراحت شدند، اما آمریکا تنها به ۲۳ نفر از آن‌ها اشاره کرد و هرگز نامی از ۲۹ نفر باقی‌مانده نبُرد.»

ماه گذشته شبکه خبری سی‌بی‌اس آمریکا در گزارشی ابعاد جدیدی از پنهان‌کاری دولت آمریکا درباره حمله موشکی ایران به نیرو‌های تروریست آمریکایی در پایگاه عین‌الاسد عراق که در پاسخ به ترور سردار سلیمانی انجام شده بود را منتشر و اذعان کرد: «این حمله جزو بزرگترین حمله به نیرو‌های آمریکایی در تاریخ محسوب می‌شود.»

سی‌بی‌اس در آن زمان نوشت: «ایران در این حمله موشکی تلافی‌جویانه، این پایگاه را به ۱۱ کلاهک جنگی که هر کدام ۱۶۰۰ پوند وزن داشت با خاک یکسان کرد.»

بنابر اعلام این خبرگزاری «سربازان قدیمی و نظامیان فعلی بر این باورند که ممکن است مسائل سیاسی در تصمیم‌گیری برای کم کردن از شمار واجدان دریافت مدال‌های شجاعت نقش داشته باشند. سربازانی که با آن‌ها صحبت کردیم می‌گویند بعد از حملات، ارتش برای کوچک‌نمایی شمار زخمی‌ها تحت فشار قرار داشته است. هدف این بوده که از تشدید تنش‌ها با ایران جلوگیری شود و ارتش، اظهارات دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور وقت آمریکا را زیر سوال نبرد.»

پس از آن نیز این شبکه خبری گزارش دیگری منتشر و در آن اعلام کرد با گذشت بیش از یک سال از حمله موشکی ایران به مقر نیرو‌های آمریکایی در عین‌الاسد، خاطرات دردناک لحظات اصابت موشک‌ها همچنان در ذهن سربازان این کشور تازگی دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۱۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۶ ۰۳ تير ۱۴۰۱
فقط انتشار اسامی کشته شدگان وزخمیهای عین الاسد می تواند به مباحث پایان دهد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۹ ۱۹ آذر ۱۴۰۰
خوشم میاد
United States of America
ناشناس
۰۹:۲۶ ۱۹ آذر ۱۴۰۰
رییس موساد رو ترور کنین همین.حتی چین و روسیه هم کارگر و برده و جیره خوار آمریکا هستن.ما قدرت مقابله با شیطان بزرگ رو نداریم فعلا نداریم.سر شیطان کوچیک رو قطع کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۳ ۱۹ آذر ۱۴۰۰
آیا آمریکا جرات داره ژنرال های کره شمالی رو ترور کنه؟قطعا نه.آیا اسراییل جرات داره دانشمندان هسته ای کره شمالی رو ترور کنه؟قطعا نه.آیا آمریکا و اسراییل میتونین هربلایی خواستن سر ایران و ایرانی بیارن؟قطعا بله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۳ ۱۹ آذر ۱۴۰۰
اول می‌گفتند موشکها تو بیابون افتادند و به پایگاه نخوردند. بعد عکسهای ماهواره‌ای اومد گفتند موشکها خوردند ولی فقط چندتا مارمولک تو پایگاه مردند. بعد مجبور شدند حداقل آمار بعضی از زخمیها رو اعلام کنند. حالا به مرور داره تعداد این زخمیها اضافه میشه و بعد از چند سال به مرور آمار کشته‌ها هم درز می‌کنه. تمام اینکارها برای اینه که ابهت پوشالی آمریکا زیر سوال نره. غیر از ایران فقط ژاپن بود که ۷۵ یال پیش به پایگاه آمریکا حمله کرد ولی فرقش این بود که آمریکا با وجود تهدیدات تو خالی ترامپ جرات نکرد به ایران حمله کنه ولی به ژاپن حمله کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۰ ۱۸ آذر ۱۴۰۰
اونقدر منتظر انتقام سخت بودیم فکر نمی کردیم موشکها رو بزنن تو زمینهای خالی مگه سردار سلیمانی کم کسی بود که حتی یک امریکایی نباید کشته میشد
United States of America
ناشناس
۱۸:۰۳ ۱۸ آذر ۱۴۰۰
باشه
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۷:۴۴ ۱۸ آذر ۱۴۰۰
تکرار دوباره جوک سال
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۳ ۱۸ آذر ۱۴۰۰
دوستان عزیز اینکه جواب امریکا با عملیات موشکی داده شد کار قابل احترام و شجاعانه ای هست اما یه نکته رو فراموش نکنید که خود فرمانده های نظامی گفتن هدف گرفتن تلفات انسانی نبود عین جمله ایشون بود که اگر بنا به تلفات انسانی بود می تونستن خوابگاه سربازا در همون پایگاه رو هدف بگیرن
در دلیل این داستان هم گفتن چون اگر تلفات انسانی برای امریکایی ها پیش می اومد قطعا اونا پاسخ می دادن و باز ما یعنی عملا جنگ و کشور کلی از زیر ساخت های خودش رو از دست می داد
حالا با این استدلال موافق باشیم یا نه
چیزی هست که اتفاق افتاده
نظر شخص خودم اینه که در برابر شهادت سردار سلیمانی حداقل کار زدن فرمانده سندکام در پایگاه امریکایی ها در قطر بود نه در و دیوار پایگاه عین الاسد در عراق
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۲۰:۲۶ ۱۸ آذر ۱۴۰۰
اگر طرز فکر فرماندهان جنگ ایران اسلامی این بوده که شما میگویید همون 11 موشک را هم نباید به طرف یه مشت آهن پاره در عین الاسد پرتاب می کردند چونکه باز هم امکان داشت آمریکایها به کشور حمله کنند بخاطر حمله به آهن پارهاشون در عین الاسد افتااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۴ ۱۸ آذر ۱۴۰۰
مرگ بر آمریکاااا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۸ ۱۹ آذر ۱۴۰۰
اشتباهی مثبت دادم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۰ ۱۸ آذر ۱۴۰۰
کدوم عکس و فیلم این گفته هارو ثابت میکنه....‌حتی یک نفر هم صدمه ندید وفقط چن تاچادر اتیش گرفته بودن‌..دروغ تا کی ...من یاد مه شبکه خبر پشت سرهم زیر نویس میکرد ک بله ۸۰ نفر کشته..بعد رسید ب ۲۰۰کشته ..اخر سرم گفتن فقط چن نفر اسیب مغزی شدن..‌حالا این اسیب نغزی از چ نوعش بود معلوم نیس .‌شاید از صدای انفجار تو پناهگاهشون سردرد گرفتن...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۱ ۱۸ آذر ۱۴۰۰
اره بابا اصلا نصف ارتش آمریکا اون شب از بین رفت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۵ ۱۸ آذر ۱۴۰۰
اون ده ها سرباز کشته شده با یک‌تار موی حاج قاسم قابل قیاس نیستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۰ ۱۸ آذر ۱۴۰۰
سلام.مرگ بر دشمنان خارجی و داخلی.از دولت جناب آقای رئیس جمهور گرامی و بیت مقام معظم رهبری می‌خواهیم واردات خودرو بدون تعرفه گمرکی برای عموم مردم آزاد کنند تا انحصار داخلی شکسته و گرانی دههابرابری خودرو کاهش شدید یابد،اگر برای جان و مال مردم ارزش قائل هستند واردات خودرو را آزاد کنند،از نمایندگان مجلس می‌خواهیم نماینده مردم باشند نه نماینده جیب خود و قانون جدید واردات خودرو بدون تعرفه گمرکی برای عموم مردم را آزاد کنند،تا به احتکار و گران‌فروشی خودروسازان داخلی پایان داده شود،یقین داشته باشید قیمت‌ها کاهش شدید خواهد یافت.نصیروندگرمی.باتشکر
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۴:۱۹ ۱۸ آذر ۱۴۰۰
در فیلم های منتشر شده از آمریکایی ها و اتاق فرمانده ای ایرانی ها، کاملا مشخص هست که هدف کشته شدن آمریکایی ها نبوده. در فیلم زمان حمله، سردار حاجی زاده به روشنی می گوید که به وسیله عراقی ها به آنها اطلاع دادیم، چون ما مثل آن ها جنایتکار نیستیم. ولی چون انفجار ها فوق سنگین بوده، سرباز ها دچار ضربه مغزی شدند.
Netherlands
ناشناس
۱۴:۱۱ ۱۸ آذر ۱۴۰۰
اونا شخص دوم مملکت مارو شهید کردن غرور ایرانی رو شکستن، ما هم چند تا سربازشونو اوف کردیم، قربون ننت بری
Iran (Islamic Republic of)
احمدی
۱۳:۵۳ ۱۸ آذر ۱۴۰۰
اصلا گیریم صحبتهای بعضی کاربران درست و هیچ کس نه زخمی شد نه کشته و اصلا عین العسد خالی خالی شده بود قبل موشک باران !! خب میشه بگید کدام کشور جرات میکنه یه نارنجک طرف آمریکا یا پایگاهشون یا... پرت کنه و بگه کار ما بودو آمریکا هم هیچ غلطی نتونه بکنه به جز تحریم ؟؟که تحریم درست برای ما مشکلاتی داره ولی آبروی رفتشو برنمیگردونه. اینهمه کشتی و ناو و... تو دریاها و اقیانوسها از آمریکا دارن تاب میخورن ، یکی جرات میکنه جلوشون یه دور کوچیک بزنه و از فاصله صد کیلومتریشون رد بشه و قصتر دربره ؟ میگین بعضی کاربرا که هماهنگ شده بود با آمریکا که میخوایم عین العسد را بزنیم و اونها خالی کرده بودن.. ! واقعا آمریکا قبول میکرد آبروی خودشا بگذاره وسط بین اینهمه کشور که داره سروریشونا میکنه ؟؟ میشه یکی بگه کدام کشور جرات کرده یه پهباد ساده آمریکا را که دائم بالای کشورشون داره کشت میزنه را بزنه ؟ کسی جرات داره عین گرفتن نفتکشی که داشت نفت مارا میدزدید جلوشون وایسه و اونها عقب بکشن و کلی سبک شن؟؟ هرکشور دیگه بود جلوشون وانمیستاد و صبر میکرد بعد شکایت میکرد !!
درکل ؛ تابحال کشوری به اندازه کشور ما آمریکا را سبک کرده؟؟؟ تابحال با همین کارهایی که کردیم کسی بوده قدرت آمریکا را زیر سوال ببره ؟ و.... اونوقت میگن هماهنگ شده بود !! آخه یه ابرقدرت میاد هماهنگ کنه که کشور دیگه بزنه و آبروش بره که چی ؟؟ اصلا بگن کل عین العسد را بازسازی میکنیم براتون صد برابر بهتر از اولش و.. چنین شرطی را قبول میکنه ؟؟؟
آره مرغ همسایه غازه ......
درست مشکلات داریم و هزار بدبختی دیگه ..! ولی یه کم وطن پرستی و وطن دوستی والا تو وجود همه مردم دنیا هست !! هر بار یه کاری میکنیم (البته شیرمردانمون) یه سری هستن میخوان کوچیکش کنن یا طوری جلوه بدن انگار اتفاق مهمی نیفتاده و یه امر طبیعی هست !!
نه عزیز دل برادرررر... هرکشوری چنین جراتی نداره که به آمریکا حتی بگه بالای چشمت ابرو هستش !!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۹ ۱۸ آذر ۱۴۰۰
عزیز دل برادر آیا این را هم میدانستی که موشکها مردمان کشور همسایه را با ترس از خواب بیدار کردند از آسمان آن کشور استفاده کردند و به زمین آن کشور موشک پرتاب کردند کشوری که خود درگیر جنگ است و مردمش خسته از صداهای ترسناک
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۵ ۱۸ آذر ۱۴۰۰
خب همه اینایی که میگی قبول اصلا ایران ابرقدرت، ایران سرور آمریکا، ایران بهترین تجهیزات نظامی داره، ایران داعش رو نابود کرد، ایران آمریکا رو ذلیل کرد همه اینا قبول.
خب وطن پرستیمونو انجام دادیم حالا بفرمایید سر سفره چی بزاریم بخوریم؟ دلار چنده؟ قیمت ماشین چنده؟ قیمت خونه چنده؟ من جوون اگه بخوام خانواده تشکیل بدم که نسل بعد همین شیرمرداتون ادامه پیدا کنه با کدوم پول باید خونه و ماشین بخرم؟ تو برو این داستان عین الاسد و موشک و نفتکش و... رو برای یه ماست فروش تعریف کن، یه کیلو ماست بهت میده؟
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۶:۴۳ ۱۸ آذر ۱۴۰۰
بنام خداوند جان و خرد :
می گی کدام کشور در جهان به غیر از ایران تا کنون جرات کرده به طرف آمریکایها حتی یک گلوله شلیک کنه !!!! پس برو تاریخ جهان رو بخون بی زحمت زاپنیها ارتش قدرتمند آمریکایها رو خار و ذلیل و نابود کردند قبل از اینکهآمریکایها متوصل بشن به بمهای اتمیشون و بمب اتم بندازن توی کشور ژاپن و دو شهر هیروشیما و ناکازاکی را منهدم کنند و ژاپن هم از ترس کشتار بیشتر شهروندانش تسلیم آمریکایهاشد و در ویتنام هم ارتش آمریکایها رو خار و ذلیل نابودشون کردند و فراریشون دادند در افغانستان هم ارتش آمریکا و ناتو را خار ذلیل نابود فراریشون دادند تنها فقط ایران نبوده که به طرف آمریکایها حمله کردند برجهای دوقلوشون رو با هواپیمای القاعده تروریست رفتند توش نابودش کردند پرچم و مجسمهای سنبلیک آمریکایها رو در کشور آمریکا و بسیاری از کشورهای جهان به آتش کشیدند و بزیر کشیدند و تخریبشون کردند عزیز دل برادر مردم توقع داشتند عین الاسد را با صدها موشک پر قدرت شخمش می زدند و به خاک خون آتش و به نابودی کامل می کشاندند نه 11 تا موشک هوشمند نقطه زن حقوق بشرانه ایمن بزنند و هیچ گذارشی مستند هم منتشر نشده تا کنون که حتی یک نفر از سربازان یا درجه داران آمریکایی کشته شده باشند شما فکرشو کنید اگر ایران دو سپهبد دو ژنرال عالی مقام عالی رتبه آمریکایی و چندین نفر همراهان آن دو ژنرال عالی ربتبه آمریکایی رو کشته بودند به همان طریقی که سردار دلها حاج قاسم سلیمانی عزیز و ابو مهدی مهندس و همراهانشان را شهید کرده بودند فکر می کنید آمریکا برای انتقام از ایرانیان چه عکس العملی انجام می داد حتما یک پادگان نظامی بزرگ ایران رو یا چندین منطقه دیگر رو کاملا منهدم و نابود می کرد که آوازش توی جهان بپیچد این 11 موشک که به عین الاسد شلیک شد انتقام دو ژنرال عالی مقام ایرانی و عراقی نبود و نخواهد بودمردم حق دارند گله مند باشن . افتاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد . والسلام و صلوات التماس دعا .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۲ ۱۸ آذر ۱۴۰۰
هنوز عین الاسد رو نمیتونی درست بنویسی بعد میای تز میدی بیا پایین سرمون درد گرفت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۶ ۱۸ آذر ۱۴۰۰
تو اول یاد بگیر عین الاسد رو درست بنویس بعد تحلیل کن مردم دارن از گرسنگی میمیرن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۱ ۱۹ آذر ۱۴۰۰
اینا مثل بنی اسراییل که گوساله طلایی رو به خدایی انتخاب کردند آمریکا رو به عنوان خدای خودشون انتخاب کردند. دلیل اینکه حتی حرفهای خود مقامات نظامی آمریکا در مورد زخمی شدن نیروهای آمریکایی رو ماستمالی می‌کنند به خاطر اینه که آمریکا رو بالاتر از خدا میدونند و قبول این حقیقت که ایران بعد از بیش از ۷۰ سال از جنگ جهانی دوم تنها کشوریه که جرات کرده پایگاههای آمریکا رو هدف قرار بده ولی بر خلاف ژاپن آمریکاییها جرات نکردند به ایران حمله کنند برای اینطور افراد عین خوردن سمه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۲ ۱۸ آذر ۱۴۰۰
باشه شما راست میگین باور کردیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۳ ۱۹ آذر ۱۴۰۰
خبر از سی بی اس آمریکا به نقل از پنتاگونه. منظورت اینه پنتاگون دروغ میگه؟ تا دیروز که آمریکا خداتون بود و محال بود دروغ بگه
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۳:۴۱ ۱۸ آذر ۱۴۰۰
آمارتون انقدر دقیقه تلفات و بدبختی مستاجرا تو سال ۱۴۰۰ و هم در بیارید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۱ ۱۸ آذر ۱۴۰۰
ای کاش قبل از حمله موشکی : به آنها خبر حمله رو اعلام نمی کردیم .آن وقت تلفاتشان واقعا سنگین میشد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۹ ۱۸ آذر ۱۴۰۰
آمریکائیا نباید فراموش کنن که جدا از مولفه های دیگه لوله تفنگ ایرانیا از سال ۵۷ روی شقیقه اقتصاد جهانیه و یه اشتباه محاسباتی ریشه کنشون میکنه
اونا هدیه ای که ترامپ با خروج از برجام به ایران داد رو دیگه نمیتونن پس بگیرن
United States of America
ناشناس
۱۵:۴۹ ۱۸ آذر ۱۴۰۰
چه هدیه ای؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۴ ۱۸ آذر ۱۴۰۰
موشک مافوق صوت هسته ای
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۸ ۱۸ آذر ۱۴۰۰
این همه موشک زدن چهارتا مارمولکم نمرد تو پایگاشون.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۲۰ ۱۹ آذر ۱۴۰۰
مگه شما اونجا بودین؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۵ ۱۸ آذر ۱۴۰۰
آمریکاییها هزاران کیلومتر از سرزمین خود در عراق و تجاوز به خاک عراق و جنایت در حق ملت عراق و مهمانان.به سربازانش مدال میده که زنده موندن و زخمی شدین .....اما در ایران افرادی که از خاکشان و ملت در جنگ و دفاع از امنیت داشتن و شهید و جانباز شدن تمسخر و ...... خجالت آور است بعضی ها خیلی بی انصاف و ......هستند امیدوارم خانواده‌های شهدا صبور و مقاوم باشند . مادری که چهل سال در انتظار فرزندش روز شماری میکند ....این داغها هیچوقت از دل خانواده ها بیرون نمی‌رود
Iran (Islamic Republic of)
پرسنال
۱۳:۱۳ ۱۸ آذر ۱۴۰۰
ایران عین الاسد رو زد ترامپ به ایران گفت یا خودتون صد و پنجاه نفر رو میکشین یا اینکه من حمله میکنم بهتون و صدوپنجاه نفر رو میکشم. تا اینکه .... بعله خودتون میدونین چیشد. ترامپ بی جهت نگفت که حساب کردم اگه به ایران حمله کنم حدود صدوپنجاه نفر کشته خواهند شد!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۷ ۱۸ آذر ۱۴۰۰
مهندس از کجا میدونی ترامپ گفته خودتون بکشین...چرا تو پایگاه اسد ی موشم زخمی نشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۵ ۱۹ آذر ۱۴۰۰
پیداس خیلی اطلاعات قوی داری که از آمار موشهای پایگاه عین الاسد هم خبر داری. بپا موش نخوردت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۵ ۱۸ آذر ۱۴۰۰
د اگه ایران میخواست به قصد کشتن بزنه که کسی ازشون زنده نمیموند،خیلی راحت مکانهای تجمع،استراحت،غذاخوری و تفریحی شون رو میزد،این خودش آخر توانمندی که موشک رو هرجوری که خواستی به هرجا که خواستی بزنی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۴ ۱۸ آذر ۱۴۰۰
ما 11 موشک زدیم باید 100 تا می زدیم حالم گرفته شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۱ ۱۸ آذر ۱۴۰۰
شماها خوب میدونین این حمله موشکی هیچ دستاوردی برای ایران نداشت
برفرض همه آمریکائیهای داخل عراق رو یکجا میکشت بازهم با شهادت حاج قاسم برابری نداشت
لطفا این مساله رو بذارید کنار ودیگه روایت نکنید

اگه راست میگید و جرات دارید جواب خرابکاریهای اسراییل رو بدید، که اول منکر خرابکاریش میشین بعد یه مدت هم میگین زمان مناسب جواب مناسب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۹ ۱۹ آذر ۱۴۰۰
ظاهرا شما خواب تشریف داشتی نمیدونی جواب هر خرابکاری اسراییل رو با چند عملیات در خاک اسراییل دادند. در نطنز بمب گذاری کردند کارخانه ساخت موشک اسراییل رفت هوا. به کشتیهای ایران حمله کردند به کشتی‌هاشون حمله شد. هک کردند از اون روز تا حالا دائم دارند هک میشند. اگه منظورت حمله مستقیم به اسراییله تا زمانیکه که اونها به خاک ایران مستقیما حمله نکنند این کار جز پروپاگاندا به نفع اسراییل چیزی نیست ولی زمانیکه مستقیما به سمت خاک ایران موشک فرستادند اونوقت دیگه التماس شما برای جواب ندادن به اسراییل فایده نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۷ ۱۸ آذر ۱۴۰۰
اونا گفتند زخمی شدن ما که نباید حرف این دروغگوها رو باور کنیم .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۳ ۱۸ آذر ۱۴۰۰
بیائید از درد مردم وگرونی وتورم گزارش تهیه کنید داریم نابود میشیم با این عدم امید به زندگی در ایران پولم نداریم بریم خارج از ایران
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا قربانزاده
۱۲:۱۷ ۱۸ آذر ۱۴۰۰
یعنی این همه موشک نتونست ی نفرشون رو شهيد کنه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۰ ۱۸ آذر ۱۴۰۰
شهید که نه هلاک
اون رو هم عاقلان دانند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۳ ۱۸ آذر ۱۴۰۰
اولا شهید که نه هلاک
اون رو هم عاقلان دانند
البته چون دارن نون ابهتشون رو میخورن اگه همه هم هلاک بشن بازم میگن دروغه
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۳:۳۷ ۱۸ آذر ۱۴۰۰
شهید کنه !!! مگر سربازان آمریکایی تروریستهای جنایتکاران هم وقتی سقط و کشته میشوند بهشون میگن شهید شدن اونها اصلا شهید ندارن و معنی و مفهوم و معرفت شناخت شهید را ندارند . افتاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۷ ۱۸ آذر ۱۴۰۰
شهید نه ! بگو نفله کنه . و تاالان مگه گفته بودن که این تعداد سرباز دچار آسیب شدن ؟ فقط گفته بودن چند سرباز سردرد ساده گرفته . اگه اینطوری نبود اونهمه هلیکوبتر و .... به انواع و اقسام کشورها تو بیمارستانهاشون چی میبرده ؟ حتما خاک اره ! اینها اطلاعات محرمانس که نمیگذارن فاش شه و اصلا مگه امکان داره چهارتا نارنجک بندازی تو یه پایگاه و کسی چیزیش نشه؟ ساها بعد بلاخره یه طوری درز میکنه که چند کشته دادن .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۷ ۱۸ آذر ۱۴۰۰
شما جای خدا تصمیم میگیرید که کی شهید بشه کی هلاک؟ خوبه والا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۸ ۱۸ آذر ۱۴۰۰
ولکنید این حرفهارو قیمت ماشین دلار طلا کنترل کنید دهن ملت صاف شد از این گرونی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۸ ۱۸ آذر ۱۴۰۰
آخیش ۵ روز فرصت دادید امریکایی قشنگ از منطقه خارج شدن فقط چندتا سرباز معترض اون وسط یه ترقه بازی دیدن
Iran (Islamic Republic of)
خخخ
۱۱:۱۸ ۱۸ آذر ۱۴۰۰
جک نگو مومن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۲ ۱۸ آذر ۱۴۰۰
فضول های ایران دراین کشور وآن کشور چه کار می کنند ه، این دخالتها جز کشتار مردم آنها وفشار برمردم ایران، نتیجه ایی نخواهد داشت!؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۹ ۱۸ آذر ۱۴۰۰
مغ کل اونااینجاچیکارمیکنن اول جواب اینوبگو بعدهزاران کیلومترطی کردم اومدن اینجاحالابدهکارم شدیم
Iran (Islamic Republic of)
یا علی
۱۴:۱۱ ۱۸ آذر ۱۴۰۰
خیلی شوتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۱ ۱۹ آذر ۱۴۰۰
به تو منافق وطنفروش ربطی نداره. ایران به دعوت دولتهای رسمی اون کشورها برای مبارزه با داعش نیرو فرستاد، آمریکا جونت با دروغ سلاحهای کشتار جمعی به عراق لشکرکشی کرد
Iran (Islamic Republic of)
محمود
۱۰:۴۵ ۱۸ آذر ۱۴۰۰
دیگه همه میدونن اینا چرنده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۰ ۱۸ آذر ۱۴۰۰
یکی از نکات جالب این بود در هنگام خاکسپاری حاج قاسم حدود ۸۰ نفر کشته و همچنین ۱۷۰ نفر هم جهت جلوگیری از حمله آمریکا کشته شدند و در هنگام انتقام حتی یک کشته هم از آمریکا نداشتیم هیچ ، چند نفر هم به دنیا آمدند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۹ ۱۸ آذر ۱۴۰۰
باور کردن حرفای آمریکا احمقانه است .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۶ ۱۸ آذر ۱۴۰۰
ایوال
گل گفتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۰ ۱۸ آذر ۱۴۰۰
اونا فقط زخمی شدن همین ما که این همه کشته دادیم از هواپیما بگیر تا مراسم خاکسپاری حاج قاسم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۴ ۱۸ آذر ۱۴۰۰
اگر همین هم حقیقت داشته باشد ، و زخمی شدنشان شاید در حد یک چسب زخم بوده است ، یا از قبل میگرن داشتند حالا برای آنکه پولی از دولت بچاپند خود را موجی معرفی کرده اند . خود ما از این نمونه ها در هشت سال دفاع مقدس کم نداشته ایم که هنوز هم حق ایثار گری میگیرند.متاسفانه در دنیا این فریب ها و رانت بازی ها هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۹ ۱۸ آذر ۱۴۰۰
منم از این پشه که هی ویز ویز میکنه مشکل عصبی پیدا کردم
نکنه سربازی آمریکا هم مثل من مشکل دار شدن؟
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۰:۰۱ ۱۸ آذر ۱۴۰۰
اخوی پایگاه آمریکا رو ولش کن
اصلا زدی کامل نابودش کردی
بابا پایگاه جاسوسان و دزدان داخلی رو بزن نابود کن
قیمت خودرو و مرغ و گوشت و تخم مرغ و مسکن رو درست کن و پایگاه دلالهای یقه سفید و آقازاده های داخلی رو بزن که اینجوری مردم رو بیچاره کردن..........!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۷ ۱۸ آذر ۱۴۰۰
هر ماه به تلفاتشون اضافه میشه ، قطره چکانی اطلاعاتش رو درز میدن
United States of America
تاج کبیر
۰۹:۳۳ ۱۸ آذر ۱۴۰۰
ببر ول هکارده شمان هنوز ول نکاردنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۸ ۱۸ آذر ۱۴۰۰
خوب قبول
انتقام سخت چی شد؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۲ ۱۸ آذر ۱۴۰۰
چطور بعضیا هنوز معتقدن باید سر موشک مذاکره کرد؟
اگه نداشتیم همین چار تا سوله بقول برخی ، خالی، رو هم نمیتونستیم بزنیم
امنیت قابل مذاکره نیس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۸ ۱۸ آذر ۱۴۰۰
کسی نگفت موشک ها قابل مذاکره هست
اعتراض به نحوه استفاده از موشکها هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۸ ۱۸ آذر ۱۴۰۰
یا آمریکایی ها دروغ میگن که کشته نداشتند یا از داخل ایران خبر دادند و با هماهنگی زدند..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۳ ۱۸ آذر ۱۴۰۰
هه همه میدونن ک ناخن هیچکی زخمم نشد اصلا کسی تو پایگاه نبود ب کاه دون زدین کاکو
فقط جاااان خودتون هی این رسوایی رت یاد ملت نیارین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۰ ۱۸ آذر ۱۴۰۰
زدیم به جاش نتوونستیم بعدش امنیتمون تو خطوط هوایی حفظ کنیم، سردار که رفت هیچ چیز نمی تونه درد رفتنش کم کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۶ ۱۸ آذر ۱۴۰۰
اشتباهی منفی دادم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۷ ۱۸ آذر ۱۴۰۰
حرف چرت و چرت چرا میگی؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۵ ۱۸ آذر ۱۴۰۰
بابا ما رو فیلم نکنین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۴ ۱۸ آذر ۱۴۰۰
نمودین خودتونو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۵ ۱۸ آذر ۱۴۰۰
هنوز گیر پایگاه خالی عین السدین!!!!!!!!!!
سنگک دوروز کنجد 6هزار تومن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۱ ۱۸ آذر ۱۴۰۰
سند بیار که کسی زخمی‌شده یا خون از دماغش آمده
Iran (Islamic Republic of)
Mehdi
۰۹:۰۲ ۱۸ آذر ۱۴۰۰
خود آمریکاییها مستندش رو ساختن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۸ ۱۸ آذر ۱۴۰۰
تو سند بیار که کسی زخمی نشده و خون از دماغ کسی نیومده؟ اونیکه میزنه فقط از زدنش سند میاره، یک کپسول گاز یه جایی منفجر بشه ممکن باعث کشته شدن چند نفر بشه، اونوقت ۱۰تا موشک بالستیک با کلاهک چندصد کیلویی به یک پایگاه می‌خوره و کشته نمیگیره؟!دیگه حتی خود آمریکایی ها هم مسئولان خودشون، رسانه‌های خودشون و...رو قبول ندارن،اونوقت شماها میاین اینجا و حقارت آمریکایی ها رو توجیه میکنید؟باشه! دستگیری و زانو زدن نیروهای آمریکایی در خلیج فارس رو که خودشون رو خیس کرده بودن چطور میخواین توجیه کنید؟ لابد برای اون هم سند میخواین؟!اگر ارباب آمریکایی تون اینقدر دروازه ست که میشه به راحتی بزرگترین پایگاه ش رو در حساس ترین منطقه دنیا با ۱۰ها موشک بالستیک زد و اونم بعد علیرغم همه عربده کشی هاش حتی جرأت تهدید هم نمیکنه، پس چرا شماها اینقدر به قدرتش مینازید؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۷ ۱۸ آذر ۱۴۰۰
اینجام به نطنز حمله کردن گفتن موشک رو برا تمرین زدیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۰ ۱۸ آذر ۱۴۰۰
خورد به نطنز؟
مثل اینکه اون حمله به نطنز خورده تو سر تو مغزت درست کار نمیکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۴ ۱۸ آذر ۱۴۰۰
اگه به نطنز خورده بود یکی از اونجا نمیومد یا نمیگفت بگه موشک خورده به نطنز یا تاسیسات؟ اصلا تا موشک زمین میخورد درعرض 20 ثانیه کل شبکه های جهان تیتر خبهاشون نمیشد؟ یه اعتراض کشاورزان میشه ماهها تیتراول خبرهاشون اونوقت موشک بزنن و هیچکی هیچی نگه ؟ اصلا هیچی بیخیال .. اگه عقلت عقد میداد نیاز به گفتن نبود. اصلا هیچی تو خوبی !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۹ ۱۸ آذر ۱۴۰۰
بس کنید دیگه عالم و آدم میدونن حتی خونی از دماغ کسی نریخت.در عوض ها نخبه مملکتو زدید آبرومون رفت .هی یادمون میره این ننگ شما یادآوری میکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۰ ۱۸ آذر ۱۴۰۰
دو نفر از اون عالم وآدم نام ببرید؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۷ ۱۸ آذر ۱۴۰۰
مگه تواونجا آشنا داشتی که اسماشوبگنو تایید کنی آره آل باس اورا ستوان سوم اوزون باش نگهبان ویه سیچ فرمانده عملیات عین الاسدکشته شدن میشناسیشون؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۸ ۱۸ آذر ۱۴۰۰
اگر اونا ایرانو زده بودن که جو سازی میکردید آمار رو ده براب میدیدی و میگفتید ایرانیها دارن دروغ میگن بیشتر تلفات داشتن ولی چون ایرانیها آمریکاییها رو زدن رقم رو کمتر میبینید ای وای بر شما که غریب پسندید و توانایی کشورتون رو دست کم میگیرید و اجنبیها زیادی بزرگ میکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۸ ۱۸ آذر ۱۴۰۰
اگه بقیه دنیام مثل ما پادگاناشونو میزدن اونوقت دیگه حالیشون میشد زیادی حق ندارن دور وردارن
Iran (Islamic Republic of)
خخخخ
۰۷:۰۹ ۱۸ آذر ۱۴۰۰
جدی راست میگین
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۰۷:۰۳ ۱۸ آذر ۱۴۰۰
باید نام این نوع از موشکهای هوشمند پرقدرت نقطه زن ایرانی رو که حتی یک سرباز دشمن را هم نکشته بگذارید موشکهای نقطه زن حقوق بشرانه ایرانی تا همه دشمنان بدانند کشته نمی دهند فقط شاید زخمی شوند و مغز و اعصابشون بریزه بهم برای یه مدت کوتاهی از شدت سر و صدا و موج انفجارهاش و اماکن و تجهیزات مختلف را تخریب کند .
Iran (Islamic Republic of)
احد
۱۳:۰۵ ۱۸ آذر ۱۴۰۰
مگه علم غیب داری که ازهمه چی خبرداشته باشی چطوراونوریا هرچی گفتنی زودباورمیکنی اماهرچی کشورخودمون بگه ردمیکنی میشی عقل کل
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۴:۱۰ ۱۸ آذر ۱۴۰۰
توی فلسطین اشغالی هم هزاران هزار موشک ایمن حقوق بشرانه به طرف صهیونیستها همیشه پرتاب می کنند از طرف غزه یک صهیونیستی توی این همه موشک باران کشته نمی شود !!!! ولی برعکسش صهیونیستها یه موشک شلیک می کنند به طرف غزه صدها نفر مسلمان را به خاک خون آتش می کشند و می کشند این موشکهای حقوق بشرانه که هرگز دشمن نمی کشه چینیها توی جشنهای اژدها بازیاشون پرتاب می کنند توی آسمون و فقط سر صدا و قمپز خالی در می کنه و نور افشانی میکنه اگرنه صهیونیستها و پادگان عین الاسد باید هزارهزاران هزار کشته می دادند صهیونیستها یه موشک که می زنند توی یه ساختمان چند طبقه کل ساختمان آپارتمانی رو تا زیر زمین پارکینگش رو تخریب 100% درصدیش می کنند و تا شعاع چندین متریش هر موجود زنده ایی رو می کشند واقعا انتقام حاج قاسم سلیمانی صدیق شهید این نبود انتقام حاج قاسم سلیمانی باید تمامی آمریکایها و صهیونیستها و جیره خورانشون از سر تا سر جهان اسلام اخراج و یا نابود شوند خواهشا موشکها رو همانند موشکهای صهیونیستی آمریکایی قدرت تخریب و عملکردشو تنظیم کنید تا همانند موشکهای دشمنان عمل کند تا حساب کار دست دشمن بیاد که هم بسیار کشته خواهد داد هم بسیار قدرت تخریبی فوق العاده ایی دارد که می تواند یک آپارتمان بلند تجاری را تا زیرزمینهای پایینیش کاملا تخریب و نابود سازد . افتاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد . والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر خردمندانه .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۱ ۱۸ آذر ۱۴۰۰
آره برادر من ، تا امثال تو هستن آمریکا بایدم هی تحریم کنه ! و ضمنا همین موشکهای به قول شما حقوق بشرانه هست که اسرائیل و عربستان و.... دارن روز به روز از ترس به همدیگه و آمریکا پناه میبرن و این وسطم آمریکا هی سلاحهای خودشو میفروشه . آره این موشکهای حقوق بشر خیلی کارها میکنه که از درک و فهم تو خارجه ! تو بچسب به آمریکا و نون آمریکا رو بخور اگه البته بهد دادن! یه چیز دیگه ؛ همین موشکها بودن که از کشورمون شلیک شدن و از عراق عبور کردن و دقیقا رو سر یه سری ترورست که یه غلطهایی کرده بودن هوار شدن و فکر کنم 8 تا از فرمانده های ارشدشونا که اونجا جلسه مخفیانه داشتن البته به اضافه بقیه را به درک فرستاد . دقیق خورد به ساختمونی که تو اون جلسه داشتن . اینها موشکهای حقوق بشرمونه !
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۲۰:۳۰ ۱۸ آذر ۱۴۰۰
اولا چرت پرت کمتر بگوه خودت نون آمریکا رو می خوری تهمت ناروا نزن حقیقت مثل ته خیار تلخه جواب منطقی نداری بدهی جک نگو . افتاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد . مرگ بر آمریکا و جیره خورانش باد .
Germany
ناشناس
۰۷:۰۳ ۱۸ آذر ۱۴۰۰
ارزش داشت سردار سلیمانی شهید شد و به جاش هزاران سرباز تروریست امریکایی جانباز مغزی شدند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۵ ۱۸ آذر ۱۴۰۰
حاج قاسم عزیزمان راشهید کردند ما تونستیم چندتا سربازشان را زخمی کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۲ ۱۸ آذر ۱۴۰۰
حاج قاسم جاش واقعا خالیه و کسی نمیتونه دیگه جاشو بگیره ولی همچین کار کوچکی هم نکردیم و زدن پایگاه آمریکایی میفهمی اصلا تو جهان یعنی چه ؟؟؟؟؟؟؟؟ اصلا یه ساختمون متروکه آمریکا رو تو حساب کن !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۱۰ ۱۸ آذر ۱۴۰۰
ما رو گول نزنید، ایران قبل از حمله از خود آمریکا اجازه گرفت، سلو های خالی رو بزنه، مردم دیگه آگاه شدن میدونن چی به چیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۶ ۱۸ آذر ۱۴۰۰
ماشالازیادمیدونی کتابی چیزی بنویس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۰۵ ۱۸ آذر ۱۴۰۰
ما جرات کشتن یه آمریکایی و اسراییلی رو نداریم ولی اونا هرکاری بخوان انجام میدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۰۴ ۱۸ آذر ۱۴۰۰
تمام نشد؟ حالا یه چند نفر صدای انفجار شنیدن و هنوز پول مفت می خواهند و یا شاید شاکی هستند و می خواهند با این وسیله پول های بلوکه ایران را هاپولی کنند!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۴۴ ۱۸ آذر ۱۴۰۰
دهها سربازم کشته شدن ولی خورد خورد لو میدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۴۴ ۱۸ آذر ۱۴۰۰
اگه هواپیمای مسافر بری نمیزدین شاید کارتون خوب بود
United States of America
ناشناس
۰۴:۳۱ ۱۸ آذر ۱۴۰۰
نوش جانشان
Italy
ناشناس
۰۲:۱۶ ۱۸ آذر ۱۴۰۰
ای بابا کشتین خودتونو.. باشه بابا اصن شما ارتش آمریکارو نابود کردین.. آفرین
Iran (Islamic Republic of)
احد
۱۳:۰۲ ۱۸ آذر ۱۴۰۰
زیادبخودت فشارنیار
Netherlands
Ali
۰۲:۰۰ ۱۸ آذر ۱۴۰۰
قبایل عراقی با سیستانی
و مردم حاضر به تحت تکبر باشد .مقتدا صدر
سیستانی عاشق قبیله عراق است و مردمش را دوست دارد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۱ ۱۸ آذر ۱۴۰۰
داداش میشه ساده بگی چی گفتی
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا قربانزاده
۱۲:۲۵ ۱۸ آذر ۱۴۰۰
داداش به فارسی هم ترجمه‌ میکنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۲ ۱۸ آذر ۱۴۰۰
کمی تفکر کنم بینم چی گقتی تو اصن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۴ ۱۸ آذر ۱۴۰۰
هواشون را داره یکی از این موشکها اگه ۵۰۰ متر اونطرفتر میخورد خدا میدونه چه خبر بود شهید ندادن فقط زخمی خوبه همشون دیگه خودشون را پرت وlپلا میکنن مدال ار عغونی بگیرن اینا از اجبار زخمی شدن اصلا به خواب شبشون هم نمیرییده اگر نه پدرشون هم بدنیا نمیومد
Germany
ناشناس
۰۱:۰۷ ۱۸ آذر ۱۴۰۰
چه سودی برای ما داشت؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۸ ۱۸ آذر ۱۴۰۰
ده‌ها سرباز !یکم فکر کنید!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۷ ۱۸ آذر ۱۴۰۰
چه انتقام سخت خنده داری بهتره بگیم انتقام ابکی اونا زدن سردار مارو شهید کردن ما هم ده نفر اوف کردیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۴ ۱۸ آذر ۱۴۰۰
آخی گوگولی ..
منظورتون همون ترقه بازیه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۲ ۱۸ آذر ۱۴۰۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۹ ۱۹ آذر ۱۴۰۰
بچه تو که فرق ترقه با کلاهک جنگی نیم تنی رو نمیدونی مگه مجبوری نظر بدی؟ خود آمریکا بعد از دو سال مخفی کاری داره اعلام می‌کنه زخمی داشته یه عده از نوچه‌هاش تو ایران اینقدر سوختند به چرت و پرت گفتن افتادند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۱ ۱۸ آذر ۱۴۰۰
باشه بهش میگم
آخرین اخبار