معرفی ۲۴ مددجوی چهارمحال و بختیاری برای دریافت حقوق بازنشستگی

از ابتدای امسال تاکنون ۲۴ مددجوی تحت حمایت چهارمحال و بختیاری برای دریافت حقوق بازنشستگی به بیمه‌های تأمین اجتماعی و بیمه روستاییان و عشایر معرفی شده ا‌ند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، نجف علی حیدری قائم‌مقام کمیته امداد چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۲۴ مددجوی تحت حمایت استان برای دریافت حقوق بازنشستگی به بیمه‌های تأمین اجتماعی و بیمه روستاییان و عشایر معرفی شده ا‌ند.

او افزود: خدمت پرداخت حق بیمه مددجویان شامل زنان سرپرست خانوار با سن کمتر از ۵۰ سال، زنان سرپرست خانوار ساکن روستا‌ها که دارای طرح اشتغال هستند و حق بیمه سهم کارفرمایانی که زمینه اشتغال مددجویان را فراهم کنند (به مدت ۲ تا ۴ سال) است.


بیشتر بخوانید


حیدری با اشاره به پرداخت حق بیمه تأمین اجتماعی هزار و ۱۳۵ مددجوی تحت حمایت ساکن شهر‌های استان اضافه کرد: همچنین حق بیمه روستایی و عشایری ۹۸۲ مددجویان ساکن روستا‌ها و مناطق عشایرنشین پرداخت می‌شود.

او با اشاره به ارائه خدمات حمایتی در زمینه بهداشت و درمان این نهاد به خانواده‌های مددجو ادامه داد: حمایت از بیماران خاص، زمینگیر و صعب‌العلاج، مادران باردار و شیرده نیازمند و کودکان آن‌ها و بهره‌مندی تمامی مددجویان تحت پوشش کمیته امداد استان از مزایای بیمه مکمل مددجویی از جمله این خدمات است.

حیدری با اشاره به نیاز بیماران به کمک‌های مردم نیکوکار استان گفت: ادارات کمیته امداد در سراسر استان و مراکز نیکوکاری آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم نوعدوست استان هستند.

او افزود: کد دستوری #۰۳۸*۸۸۷۷* نیز برای دریافت کمک‌های نقدی مردم استان در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار