۱۶ هزار خیر از ایتام و فرزندان محسنین چهارمحال و بختیاری حمایت می‌کنند

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری گفت: تاکنون اسامی ۱۶ هزار خیر برای حمایت از ایتام و فرزندان محسنین استان در سامانه ثبت شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، جاسم محمدی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه پنج هزار و ۲۵۰ فرزند یتیم و فرزند محسنین زیر پوشش این نهاد قرار دارند افزود: تاکنون اسامی ۱۶ هزار حامی برای حمایت از ایتام و فرزندان محسنین در سامانه ثبت شد که به طور میانگین هر یتیم دارای سه حامی است.

او ادامه داد: خیرین استان امسال بیش از ۹۴۰ میلیارد ریال برای کمک به نیازمندان و افراد زیرپوشش این نهاد کمک کردند.

محمدی افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا و آمار بالای بیکاری، میزان کمک‌های مردمی در استان در سالجاری نسبت به مدت مشابه در سرفصل‌های مختلف از جمله صدقات، اکرام ایتام محسنین، زکات افزایش داشت.


بیشتر بخوانید


محمدی گفت: با اشاره به گسترش فضای مجازی و توسعه خدمات بانکی به صورت الکترونیکی، جمع آوری کمک‌های مردمی نیز به سمت الکترونیکی رفته است و خیران از طریق کد دستوری #۰۳۸*۸۸۸۷*می توانند کمک‌های خود را به این نهاد اهدا کنند.

او اظهار داشت: هم اکنون هر کودک بی سرپرست به طور میانگین ۱۵ میلیون ریال و محسنین پنج میلیون و ۵۰۰ هزار ریال دریافتی دارد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری گفت: امسال حامیان ایتام ۳۳۰ میلیارد ریال برای فرزندان ایتام و محسنین پرداخت کردند.

محمدی به اجرای طرح "هر کارمند یک حامی" با هدف جذب پدران معنوی برای حمایت از ایتام و فرزندان محسنین در استان از اواسط سال‌گذشته اشاره کرد و گفت: افراد خیر می توانند با مراجعه به سایت اکرام و محسنین یا ادارات کمیته امداد امام در سطح استان در این طرح ثبت‌نام کنند و با پرداخت ماهیانه حداقل ۵۰۰ هزار ریال حامی یک یتیم یا فرزندان محسنین شوند.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار