اظهارات نمایندگان معترض به انتخابات کمیسیون ورزشکاران

نشست خبری نمایندگان معترض به انتخابات کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک امروز برگزار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، نشست خبری ۹ عضو کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک که در دومین جلسه این کمیسیون غایب بودند امروز در فدراسیون کشتی برگزار شد.

هادی ساعی در حاشیه نشست ورزشکاران معترض به کمیسیون ورزشکاران گفت: امروز دور همدیگر جمع شدیم تا مشکلات ورزشکاران را حل کنیم. از شما خبرنگاران هم می‌خواهم که ما را حمایت کنید تا مشکلات ورزشکاران حل شود.

ساعی ادامه داد: به دنبال تخریب کسی نیستیم و فقط به دنبال کارشناسی هستیم.

در انتخابات کمیسیون ورزشکاران تخلف صورت گرفت 

 تکواندوکار کشورمان گفت: دوستانی که اینجا هستند، نماینده ورزشکاران هستند. اتفاقاتی که در خصوص کمیسیون افتاد این است که ۴ نفری که رئیس می‌تواند به مجمع معرفی کند باید با مشورت رئیس کمیسیون باشد. رئیس و نایب رئیس باید از بین ۱۵ نفر منتخب معرفی می‌شدند و رئیس کمیته می‌تواند بر حسب نیاز در هر زمان ۴ نفر را معرفی کند. صالحی امیری تشخیص داده ۴ نفر همان اول کار نیاز است اما او باید صبر می‌ کرد تا رئیس انتخاب شود و بعد از مشورت ۴ نفر را معرفی می‌کرد. در حالی که ۴ نفر قبل از انتخاب رئیس معرفی شدند و به رئیس هم رای دادند.

او افزود: ۴ نفری که رئیس انتخاب می‌کند رای دارند اما چون از طرف رئیس کمیته ملی المپیک معرفی شده‌اند نمی‌توانند جزو ۶ نفر حاضر در مجمع کمیته باشند. این تخلف است‌.

ساعی در پاسخ به این سئوال که اعلام شده بود در نشست اول رئیس و نایب رئیس انتخاب شوند، گفت: بله باید از طرف همان ۱۵ نفر انتخاب می‌شدند اما جلسه قرار نبود جلسه کمیسیون باشد بلکه قرار بود احکام دریافت شود. متاسفانه دیدیم انتخابات برگزار شد در حالی که من پیشنهاد دادم اول دوستان احکام بگیرند، در نشست بعدی رئیس انتخاب شوند چون حق دوستان کشتی‌گیر هم بود که در نشست حضور داشته باشند چون ممکن بود برای ریاست هم نامزد باشند اما دوستان ظاهرا عجله داشتند.

کمیته ملی المپیک برخی از ارکان منشور المپیک را از یاد برده است 

احسان حدادی در ادامه این نشست گفت : به قول ساعی به دنبال حل مشکلات ورزشکاران هستیم و تنها در تلاش هستیم تا به افراد کمیته ملی المپیک یادآوری کنیم که برخی از ارکان منشور المپیک از یادشان رفته است، از جمله تحمل و پهلوانی و قهرمانی و احترام به بزرگتر ها و دروغ گفتن های مکرر که در ورزش ما جا افتاده است.

حدادی ادامه داد :برای دومین بار در کمیسیون ورزشکاران به مشکل خوردیم و اینجا جمع شدیم تا بفهمیم چه موضوعی سبب این چنین مشکلاتی شده است.

رای گیری را بین خودشان در کمیسیون ورزشکاران انجام دادند

شهربانو منصوریان نیز گفت : جلسه اول کمیسیون گفتم که قهرمانان ما حضور ندارند و قرار نبود که رای گیری برای ریاست انجام شود.به ما نگفته بودند و اینکار را انجام دادند.مشخص بود که همان جلسه اول قرار بوده تا خودشان به خودشان رای بدهند و از بین خودشان انتخاب کنند.

حسن یزدانی ادامه داد :دغدغه های ورزشکاران همه یکی است و امیدوارم بزرگتری به این موضوع ورود کند و این چنین مشکلاتی برطرف شود.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار