سلیمی:

انتخابات کمیسیون ورزشکاران در نهایت آزادی برگزار شد

قهرمان سابق تیم ملی وزنه برداری درباره انتخابات کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان، بهداد سلیمی قهرمان سابق تیم ملی وزنه برداری در حاشیه نخستین نشست کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک درباره مهندسی شدن انتخابات گفت: من در این جلسه چیزی به عنوان مهندسی شدن انتخابات ندیدم و هر کسی به صورت آزادانه در اینجا حضور پیدا کرد و به صحبت پرداخت. در نهایت سجاد گنج زاده و زهرا نعمتی به عنوان روسای کمیسیون ورزشکاران المپیکی انتخاب شدند. همان طور که گفتم من شواهدی مبنی بر اینکه انتخابات مهندسی شده است، ندیدم.

قهرمان سابق تیم ملی وزنه برداری درباره اینکه برخی می‌خواستند او به عضویت هیئت اجرایی در بیاید و حتی فشار‌هایی وجود داشت گفت: من اصلا هیچ صحبتی راجع به این موضوع نشنیدم. من حتی برای ریاست هم ثبت نام نکردم و اصلا فشاری وجود نداشت. همه باید بر اساس مستندات صحبت کنند. من فضای کمیسیون را امروز خیلی خوب دیدم و هر ورزشکاری به ارائه صحبت‌های خود پرداخت و در نهایت آزادی انتخابات ریاست کمیسیون برگزار و سجاد گنج زاده و زهرا نعمتی انتخاب شدند.

سلیمی درباره غیبت حسن یزدانی، محمدرضا گرایی و ندا شهسواری در مراسم امروز بیان کرد: جای این ۳ قهرمان المپیکی در مراسم امروز واقعا خالی بود. دلیل اینکه چرا در مراسم امروز حضور پیدا نکردند را من مطلع نیستم و باید از خودشان بپرسید. در هر صورت یزدانی و گرایی از مفاخر ورزش کشورمان هستند و حضور آن‌ها یک نوع دلگرمی را به سایر ورزشکاران می‌دهد. امیدوارم اگر مشکلی وجود دارد در جلسه بعد حل شود.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار