مشخصات و رندر‌های جدید گلکسی A۷۳ لو رفت

رندر‌های گوشی سامسونگ گلکسی A۷۳ نشانگر استفاده از صفحه نمایش AMOLED و دوربین چهارگانه ۱۰۸ مگاپیکسلی است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از جی اس ام آرنا، شرکت سامسونگ در حال آماده شدن برای چند رونمایی، از جمله رونمایی از گوشی هوشمند گلکسی S۲۱ FE است. علاوه بر این، بسیاری از گوشی‌های سری گلکسی A سامسونگ در حال دریافت گوشی‌های ارتقا یافته هستند، از جمله گوشی گلکسی A۷۳. اکنون جدیدترین اخبار و گزارش ها، رندر‌ها و مشخصات گلکسی A۷۳ آینده سامسونگ را فاش می‌کنند.

مدتی است که شایعات در مورد سامسونگ گلکسی A۷۳ زیاد شده است. این گوشی هوشمند آینده که به عنوان جانشین گلکسی A۷۲ به بازار می‌آید، چندین به روزرسانی از جمله پشتیبانی از فناوری ۵G، دوربین‌های بهتر و صفحه نمایش فراگیرتر را در خود جای داده است. با این حال، رندر‌های طراحی این گوشی سامسونگ تا حد زیادی شبیه به مدل قبلی خود است.

تصاویر فاش شده گوشی Samsung Galaxy A۷۳، یک صفحه نمایش لبه به لبه با یک حفره برای دوربین در مرکز را نشان می‌دهد. گفته می‌شود این نمایشگر یک صفحه نمایش AMOLED همراه با حسگر اثر انگشت در روی آن است.

گلکسی A۷۳

گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی A۷۳ از تراشه اسنپدراگون ۷۵۰G همراه با حداکثر ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی پیش فرض استفاده می‌کند. مهمتر از آن، گفته می‌شود که این گوشی دارای یک دوربین چهارگانه ۱۰۸ مگاپیکسلی است که احتمالاً نقطه قوت اصلی آن خواهد بود.


بیشتربخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار