مدیر عامل شرکت ایران ترانسفو خبر داد؛

اشتغال هزار و ۶۵۰ نفر در شرکت ایران ترانسفو

ظهیری گفت: ایران ترانسفو در۲و نیم سال گذشته هزار و ۶۵۰ نفر از جوانان را به طور مستقیم برای تحقق برنامه تولید و تأمین نیاز داخل جذب کرده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، ظهیری مدیر عامل شرکت ایران ترانسفو بااشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری برای جهش در تولید و ارتقای توان داخلی و قطع وابستگی به واردات گفت: سربازان گوش به فرمان مقام معظم رهبری در ایران ترانسفو در تلاشند تا با توسعه و بومی سازی دانش طراحی و تولید انواع ترانسفورماتور و رآکتور، ارادت به رهبری و ولایتمداری خود را بیش از پیش نشان دهند.

او افزود: گروه صنعتی ایران ترانسفو در راستای ایجاد خطوط جدید تولید و لحاظ روند تولید در سنوات آینده با عنایت به سیاست‌های توسعه‌ای وزارت نیرو در بخش تولید و انتقال شبکه برق کشور و نیز توسعه صادرات، با موافقت هیئت مدیره شرکت اقدام به جذب ۴۰۰ نفر از جوانان مستعد برای تحقق جهش انقلابی دیگری در تولید و لبیک به اوامر مدبرانه رهبری به عنوان فرمانده کل نظامی و اقتصادی کشور در این جهاد همه جانبه فعالیت می‌کند.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران ترانسفو گفت: شرایط و زمان دقیق استخدام متعاقبا اطلاع رسانی شده و آزمون استخدامی این نیروها، در یکی از دانشگاه‌های استان زنجان برگزار خواهد شد.

ظهیری تأکید کرد: ایران ترانسفو در ۲ سال و نیم گذشته حدود هزار و ۶۵۰ نفر از جوانان را به طور مستقیم برای تحقق برنامه تولید و تأمین نیاز داخل و جهش برنامه صادراتی و نیز توسعه محصول و تجهیز خطوط تولید و خودکفایی صنعت برق کشور مشغول به کار کرده است.

او گفت: تا پایان امسال اخباری از بالندگی و خودکفایی در تولید محصول و مواد مورد نیاز تولید به استحضار ملت ایران خواهد رسید.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.