فرمانده انتظامی شهرستان مهران:

هم‌افزایی پلیس و سپاه امنیت آفرین است

سرهنگ اصل مرز گفت:یکی از برکات همگرایی و هم‌افزایی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ارتقای کمی و کیفی امنیت است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام، سرهنگ سروش اصل مرز ، فرمانده انتظامی شهرستان مهران در دیدار با سرهنگ پاسدار فرهاد امینی ، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهران اظهار داشت: امروز نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دوشادوش یکدیگر برای حفظ ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی شبانه روز تلاش می‌کنند.

سرهنگ اصل مرز بیان کرد: بدون شک نیروی انتظامی و سپاه شهرستان مهران به مانند گذشته با هم افزایی و همکاری نزدیک و بیش از پیشِ خود باعث ارتقای کمی و کیفی امنیت شده و مشت محکمی در برابر دشمنان داخلی و خارجی این مرزوبوم در استان ایلام خواهند بود.

اوبا اشاره به اینکه خوشبختانه تعامل بسیار خوبی بین پلیس و سپاه مهران وجود دارد ابراز داشت: حوزه فعالیت پلیس و سپاه بسیار گسترده و دارای مشترکات زیادی است که می‌توان با شناخت و استفاده درست و بهینه از ظرفیت‌های موجود در جهت تقویت روزافزون این همکاری‌ها بهره برد که نتیجه آن بالا رفتن احساس امنیت در جامعه است.

سرهنگ اصل مرز تصریح کرد: برای داشتن امنیتی توسعه یافته و پایدار مشارکت عموم مردم امری لازم است و برای دستیابی به این منظور بدون شک پایگاه‌های مقاومت بسیج که سازمانی مردمی است می‌تواند بسیار موثر واقع شود.

فرمانده انتظامی شهرستان مهران گفت: کارکنان نیروی انتظامی مهران به عنوان سربازان ولایت در راستای هماهنگی و همفکری با سپاه آمادگی کامل دارند و در این راستا از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهند کرد.

انتهای پیام / غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.