طوفان فساد اخلاقی نظامیان صهیونیست دامن زنان فلسطینی را گرفت

افشای فجایع اخلاقی در میان نظامیان رژیم صهیونیستی مظلومیت زنان فلسطینی اسیر در بند این رژیم را بیش از پیش نشان می‌دهد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، وب‌سایت «themedialine.org» در گزارشی اعلام کرد طوفان رسوایی‌های اخلاقی در میان نظامیان رژیم صهیونیستی در ماه‌های اخیر تکان‌دهنده بوده و افسران مرد و زن این رژیم و زنان فلسطینی اسیر در بند آن را تحت تاثیر گذاشته است.

آخرین این رسوایی‌ها تنها چند روز پیش بود که یکی از نظامیان عالیرتبه صهیونیست به نام «دان شارونی» به اتهام فیلم‌برداری بدون اجازه از افسران زن رژیم اشغالگر قدس بازداشت شد و منتشر شدن این خبر واکنش‌ها را به حد انفجار رساند، چرا که بر اساس اظهارات خانواده‌ها و نزدیکان افسران زن تحت خدمت دان شارونی، این افسران زن به دلایل فشار روحی ناشی از رفتار شارونی توانایی خوابیدن و غذا خوردن خود را دست داده‌اند.

هفته گذشته نیز «فریدی بن شیتریت» زندانبان زندان «جلبوع» در مقابل دادگاه نظامی تایید کرد افسران زنی که در این زندان درحال کار هستند زنان اسیر فلسطینی را به طرز وحشیانه‌ای آزار و اذیت و شکنجه می‌کنند تا ترفیع درجه بگیرند، مشابه چنین مواردی نیز در سال ۲۰۱۸ فاش شده بود.

اکتبر گذشته نیز یکی دیگر از زندانبان‌های رژیم صهیونیستی اعتراف کرد یکی از زنان فلسطینی را آزار و مورد تعرض قرار داده است. او پیشتر نیز متهم به اذیت و آزار افسران زن صهیونیستی شده بود.

از سویی دیگر سرهنگ «رونن ایتزیک» کارشناس روابط نظامی که به عنوان فرمانده یک تیپ زرهی در ارتش رژیم اشغالگر قدس کار می‌کند، اعتراف کرد که اگرچه ارتش این رژیم در چند دهه گذشته پیشرفت چشمگیری در مبارزه با آزار جنسی و مسائل مربوط به آن داشته است، اما هنوز کار‌های زیادی برای انجام دادن وجود دارد.

با افزایش رسوایی‌های اخلاقی میان نظامیان رژیم صهیونیستی افسران زن این رژیم در شبکه‌های اجتماعی هشتگ مبارزه با خشونت علیه زنان موسوم به «Metoo» که به معنای «من هم» است دنبال کرده اند  تا با شکسته شدن سکوت باقی زنان کیفرخواست‌های بیشتری در این خصوص تنظیم شود.

در همین راستا افسران زن تحت خدمت دان شارونی حاضر شدند با رسانه‌ها مصاحبه کنند و داستان‌های خود را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کردند.

با وجود انتشار خبر دستگیری شارونی و واکنش مسئولان این رژیم به این رسوایی‌ها بسیاری از سربازان زن و والدین آن‌ها معتقدند که همه شکایات به طور کامل بررسی نشده است و تعداد کیفرخواست‌ها همچنان کم است.

«الیعازر شتیرن»، وزیر اطلاعات صهیونیست‌ها طی مصاحبه‌ای اذعان کرد زمانی که رئیس اداره نیروی انسانی ارتش رژیم صهیونیستی بوده، شکایت‌های ناشناس علیه سربازان را پاره می‌کرده است.

بر اساس گزارش انجمن «بحران تجاوز جنسی» در رژیم صهیونیستی، حدود ۸۴ درصد از پرونده‌های تجاوز جنسی در سال ۲۰۱۹ توسط دادستانی کل به طور ناگهانی بسته شد، در حالی که تنها ۱۶ درصد از پرونده‌ها با کیفرخواست به پایان رسید.

این گزارش درحالی فاش شده است که پیش از این اسرای آزاد شده از بند رژیم صهیونیستی اعلام کرده بودند وضعیت زندان‌های این رژیم برای فلسطینیان خیلی بد بوده و ارزش‌های انسانی در آن رعایت نمی‌شود.

اطلاعات زیادی از زنان فلسطینی که از سوی صهیونیست‌ها بازداشت شدند در دسترس نیست با این حال براساس گزارش‌های پیشین منتشر شده از سال ۱۹۶۷ تاکنون بیش از ۱۷ هزار زن فلسطینی اسیر شده و به زندان‌های رژیم صهیونیستی که شرایط مساعدی نیز ندارند متنقل شدند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۳:۳۴ ۰۹ آذر ۱۴۰۰
خدایا خود شاهد و منتقم این قوم ظالم متجاوز باش
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۰۶:۴۶ ۰۹ آذر ۱۴۰۰
بنام خداوند جان و خرد :
این موضوع اذیت و آزار و تجاوزهای جنسی به زندانیان فلسطینی تازگی ندارد و از سالیان طولانی همینگونه رفتارهای سخیف وحشیانه شکنجه گرانه را بر روی زندانیان زنان و دخترکان و کودکان و نوجوانان پسرهای زندانی بسیار زیاد اجرا کرده و می کنند یعنی می توان گفت به تمامی زندانیانی که در بند رژیم صهیونیستی خبیث فاسد فاسق بوده و هستند و خواهند بود از دم به همگیشون تجاوز جنسی کرده اند و مورد شکنجه و اذیت و آزار جنسی قرارشان داده اند برای اینکه وقتی از زندان آزادشان کنند غرور و شخصیتشان خورد شده باشد و جامعه فلسطینیان را به فسادهای اخلاقی بکشند بسیاری از زندانیان فلسطینی بعد از آزادیشان مریضیهای مختلف جنسی گرفته اند و خواه ناخواه فاسدشان کرده اند این حرامیان صهیونیستی خبیث ملعونین شیطان صفتان اشغالگر فاسدین فاسقین فی الارض . ننگ و مرگ و جهنم اسفل سافلین برشان باد . والسلام و صلوات التماس دعا .
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۰۵:۴۶ ۰۹ آذر ۱۴۰۰
یه رفیق دارم ادم دنیا دیده ایه // 15 روز رفته ترکیه // اون برامون تعریف میکرد// تجاوز جنسی تو کشورهای خارجی مثل اختلاس تو کشور ما میمونه // کاملا براشون عادیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۸ ۰۸ آذر ۱۴۰۰
خدا لعنتشون کنه
Iran (Islamic Republic of)
یاشار
۱۹:۵۹ ۰۸ آذر ۱۴۰۰
صهیونیستها کثیف ترین قوم روی زمین هستند،
ان شاءالله در تمام زمینه ها،از سایه تا جسم به قدرتی مقاومت،و در رأس اون کشور عزیزمون برسه که در لحظه آل جهود رو فلج کنه بدون حتی شلیک یک گلوله.
آخرین اخبار