گوشی‌های شیائومی بازار موبایل هند را قبضه می‌کنند

گوشی‌های هوشمند ۱۱T، ۱۱T Pro و Redmi ۱۰ ۲۰۲۲ به زودی در هند عرضه خواهند شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از جی اس ام آرنا، شرکت شیائومی در حال آماده شدن برای عرضه گوشی هوشمند بعدی خود در کشور هند است که در ۳۰ نوامبر اتفاق می‌افتد، اما اخبار منتشر شده اخیر نشان می‌دهد که این شرکت خشاب‌های پری در اسلحه دارد.

طبق گفته یک منبع آگاه، گوشی‌های ۱۱T، ۱۱T Pro و Redmi ۱۰ ۲۰۲۲ شرکت شیائومی به زودی در هند عرضه می‌شوند. علاوه بر این، طبق گزارش‌ها این شرکت در حال آزمایش Redmi Smart Band Pro، Redmi Watch ۲، Redmi Watch ۲ Lite و Xiaomi Watch S۱ Active است. این بدان معنا است که هر یک یا همه این دستگاه‌ها ممکن است در آینده منتشر شوند.

ظاهراً شیائومی ۱۱ تی در دو نسخه در هند عرضه خواهد شد که هر دو با ۸ گیگابایت رم و با ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی به همراه گزینه‌های رنگ سفید، آبی و خاکستری همراه خواهد بود.

گوشی‌ هوشمند

شیائومی ۱۱ تی پرو نیز در نسخه‌های رم و حافظه ۸ و ۱۲۸ گیگابایتی، ۸ و ۲۵۶ گیگابایتی و ۱۲ و ۲۵۶ گیگابایتی در رنگ‌های سفید، آبی و خاکستری در دسترس خواهد بود.

گفته می‌شود که گوشی هوشمند Redmi ۱۰ ۲۰۲۲ در نسخه‌های رم و حافظه ۴ و ۶۴ گیگابایتی، ۴ و ۱۲۸ گیگابایتی و ۶ و ۱۲۸ گیگابایتی عرضه می‌شود و در رنگ‌های سفید، آبی و خاکستری موجود خواهد بود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار