الحاق ۱۵۰ دستگاه اتوبوس و مینی بوس بسیج به شبکه حمل و نقل عمومی کشور

سردار سلیمانی گفت: ۵۰ دستگاه اتوبوس و ۱۰۰ دستگاه مینی‌بوس از شرکت جوان سیر بسیج برای ارائه خدمات به مردم به شبکه حمل و نقل عمومی کشور اضافه می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سردار غلامرضا سلیمانی صبح امروز (پنج‌شنبه) در مراسم افتتاح و بهره‌برداری طرح‌های بنیاد تعاون بسیج که در محل این سازمان برگزار شد، گفت: امروز نیز برای پیاده‌سازی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی بناست جلوه‌های زیبای خدمت‌گذاری به مردم ادامه پیدا کند.

وی ادامه داد: بنیاد تعاون بسیج یعنی بنیاد تعاون ملت ایران که در جهت خدمت به مردم فعالیت می‌کند بر این اساس امروز و در هفته بسیج ۵۰ دستگاه اتوبوس و ۱۰۰ دستگاه مینی بوس از شرکت جوان سیر بسیج برای ارائه خدمات به مردم به شبکه حمل و نقل عمومی کشور اضافه می‌شود.

رئیس بسیج گفت: البته بنیاد تعاون بسیج در سایر موضوعات نیز مانند ساخت درمانگاه عمومی و مراکز درمانی تخصصی، کمک به تولید مسکن برای محرومین، کمک به اقتصاد مقاومتی مردم‌سالار، معدن و صادرات محصولات، تسهیلگری می‌کند؛ همچنین در ایجاد اشتغال، موضوعات پیشرفت و آبادانی کشور هم تلاش‌هایی را انجام می دهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۰ ۰۴ آذر ۱۴۰۰
یک نوع درامدزایی برای بسیج صورت گرفت قطعا برای مردم و خدمات رایگان نیست قردادی بین بسیج و شهرداری که شهرداریوبسیج امضاشدبابت حمل ونقل ماهانه ازشهرداری اجاره بگیرد
آخرین اخبار