سگ ها، جان صاحبشان را هم گرفتند

زن آمریکایی بر اثر حمله سگ هایش در حیاط پشتی خانه جان خود را از دست داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، پلیس آمریکا می‌گوید یک زن اهل تگزاس که جنازه اش در حیاط پشتی خانه اش پیدا شده احتمالا توسط سگ هایش کشته شده است. ماموران پلیس پس از دریافت گزارشی مبنی بر مرگ یک زن در حیاط پشتی خانه اش روز جمعه در راکهمپتون در جنوب غربی هیوستون تگزاس حضور یافتند. آن‌ها پس از حضور در محل حادثه با جسد «تیفانی فرانجین» ۴۸ ساله در حالی که از ناحیه گردن دچار جراحت شدید شده بود مواجه شدند.

بازرسان پرونده به رسانه‌ها گفتند پس از آنکه سگ‌های فرانجین از حصار پشت خانه شروع به درگیری با سگ‌های همسایه کردند او برای مداخله وارد عمل شد. ظاهرا او حین مداخله توسط سگ‌های خودش مورد حمله قرار گرفته است. «کلیا بالو»، یکی از همسایگان قربانی در این باره گفت: « این اتفاق برای هر کسی رخ دهد ناراحت کننده است، به خصوص برای فردی که در همسایگی ( آدم ) باشد بدتر است.»


بیشتر بخوانید


بنا به گزارش یکی از رسانه‌های محلی مقامات برای اعلام علت رسمی مرگ این زن همچنان در انتظار گزارش کالبدشکافی هستند. سگ‌های مهاجم شامل دو سگ ماده یکی میکس هاسکی آلاسکا و دیگری میکس کین کورسو بودند که هر دو به پناهگاه حیوانات در شهر هیوستون تحویل داده شدند. این سگ‌ها که تا پایان روز جمعه تحت مراقبت همسر قربانی بودند قرار است روز دوشنبه کشته شوند.

حمله سگ

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۲ ۰۴ آذر ۱۴۰۰
حیوون = غیر قابل پیش بینی