تعقیب گردشگر استرالیایی توسط موجود انسان نما

گردشگری استرالیایی که برای ماهیگیری به حاشیه جنگل رفته بود، توسط یک موجود انسان نما مورد تعقیب قرار گرفت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، یک گردشگر محلی در استرالیا مدعی شد که پس از ورود به حاشیه یک جنگل مورد تعقیب موجودی انسان نما قرار گرفته است. بنا به ادعای «جان» او در حال ماهیگیری در رودخانه حاشیه جنگل بود که با این موجود  نیمه انسان نیمه سگ روبه رو شد. جان گفت پس از مشاهده این صحنه در حالی که قصد فرار داشت مورد تعقیب این موجود قرار گرفت.

جان در این باره گفت: "من با قایق کایاک خود برای یک سفر ماهیگیری رفته بودم. من مشغول ماهیگیری بودم که ناگهان صدایی از جنگل اطراف شنیدم. هربار که پارو می‌زدم صدا بیشتر می‌شد، اما وقتی متوقف می‌شدم صدا نیز در بوته‌ها قطع می‌شد."


بیشتر بخوانید


جان مدعی شد پس از آنکه با دقت به محلی که صدا از آنجا به گوش می‌رسید نگاه کرد، یک موجود سیاه رنگ انسان نما را در میان درختان مشاهده کرد. او بلافاصله با تلفن همراه خود یک عکس از این موجود تهیه کرد. در تصاویری که جان با تلفن همراه خود تهیه کرده این موجود سیاه رنگ را در لابه‌لای شاخه‌های درختان نشان می‌دهد.

اما این تمام ماجرا نبود. ماجراجویی موجب شد تا جان حدود یک ماه بعد برای ماهیگیری به منطقه‌ای در همان اطراف بازگردد. او گفت: "در همان حوالی که تجربه اول را از سر گذرانده بودم، مشغول ماهیگیری بودم که ناگهان در سمت راستم صدای انفجار شنیدم و سپس صدایی شبیه به دویدن به گوشم رسید. در حالی که انگار کسی در حال دویدن باشد، درختان سر راهش را می‌شکست. نمی‌دانم آنها می‌شکستند یا با آن برخورد می‌کردند. سپس صدای غرش شنیدم و بعد صدای نفس کشیدن. تمام ماجرا ۱۰ دقیقه طول کشید، اما این ۱۰ دقیقه طولانی‌ترین زمان در زندگی ام بود."

سرانجام جان موفق شد خود را به ماشینش برساند و فرار کند. او می‌گوید داستانش را برای حفاظت از دیگران به اشتراک گذاشته است. او افزود: "من نگران بودم کسی ناپدید شود یا آسیب ببیند؛ بنابراین تصمیم گرفتم تا این موضوع را بازگو کنم."

گفتنی است؛ گزارشات مربوط به هیولای نیمه انسان نیمه سگ برای اولین بار در سال ۱۸۸۷ در ایالت میشیگان آمریکا منتشر شد، اما از آن سال تاکنون افراد متعددی در سراسر جهان از رویت این موجود خبر داده اند.

حیوان انسان نما

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۶ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
جن بوده