مرگ مشکوک دختر رهبر جنبش سیاهپوستان آمریکا

پلیس آمریکا از پیدا شدن جسد دختر مالکوم ایکس، رهبر جنبش سیاهپوستان آمریکا این کشور در منزلش و مرگ مشکوک او خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از نیویورک پست، پلیس نیویورک از کشف جسد دختر «مالکوم ایکس» رهبر جنبش سیاهپوستان آمریکا در خانه‌اش خبر داد.

بنابر اعلام پلیس نیویورک، جسد «ملیکا شباز» دختر ۵۶ ساله مالکوم ایکس، در «بروکلین» پیدا شد و گفته می‌شود حدود ساعت ۱۴:۴۰ به وقت محلی فرزند شباز جسد مادرش را در آپارتمان او دیده است.

جسد دختر مالکوم ایکس در حالی پیدا شد که دو روز پیش از آن «محمد عزیز» و «خلیل اسلام» از اتهام قتل پدرش تبرئه شدند. همچنین پلیس نیویورک اعلام کرد باید جسد کالبد شکافی شود تا علت مرگ مشخص شود و اکنون نمی‌توان درباره آن نظری ارائه داد.

یکی از نیرو‌های پلیس نیز گفت: «ملیکا شباز مدتی بود که از بیماری رنج می‌برد؛ اکنون در حال صحبت با مقامات، کادر پزشکی و خانواده او هستیم، او مدتی بیمار بود و به همین دلیل چیزی مشکوک نیست و از همین رو نیز نیرو‌های ما به دنبال مظنون نیستند.»

ملیکا شباز و خواهر دوقلوی او، دختر‌های کوچک مالکوم ایکس و همسرش بودند و زمانیکه همسرش این دو را باردار بود، مالکوم ایکس را ترور کردند.

پیش از این نیز اعلام شده بود که پرونده محمد عزیز و خلیل اسلام به دلیل نامه‌ای از سوی دختران مالکوم ایکس دوباره باز شده و مورد بررسی قرار گرفته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۴ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
باید دقیقا مشخص بشه
آخرین اخبار