مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان:

ده‌ها پیمانکار در بیش از ۱۰۰ جبهه کاری مشغول رفع مشکلات فاضلاب اهواز هستند

کرمی نژاد اقدامات شرکت آب و فاضلاب خوزستان به منظور رفع مشکلات فاضلاب کلانشهر اهواز را تشریح کرد.

محمدرضا کرمی نژاد مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،با بیان اینکه آب فاضلاب در ۲ جبهه قدرتمند در حال رفع مشکل فاضلاب اهواز است، گفت: یک بخش توسعه زیر ساخت‌ها و دیگری بهره برداری از طرح‌ها است.

او افزود: با توجه به اینکه به فصل بارش‌ها نزدیک می‌شویم و باید آمادگی خود را به هر طریق ممکن برای عبور از بارش و سیلاب‌ها آماده نماییم که برای اینکار همه ایستگاه‌های پمپاژ مجهز به پمپ‌های جدید شدند و تابلو‌ها نیز علاوه بر نوسازی در صورت نیاز، بازسازی شدند.

کرمی نژاد با بیان اینکه تامین برق مورد نیاز و تعمیرات دیزل نیز به پایان رسیده، اظهار داشت: در خطوط ریزشی طی ۳ تا ۴ ماه گذشته تا به امروز حدود ۱۲۲ جبهه کاری در حال پیگری است که بسیاری به سرانجام رسیدن و یا در حال انجام هستند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان از آغاز بکار ۴۰ پیمانکار جدید به منظور اصلاح شبکه فاضلاب اهواز خبر داد و گفت: تا یک یا ۲ ماه آینده نیز جبهه‌های کاری به ۲۰۰ خط افزایش می‌یابند و همه خطوط ریزشی رفع خواهند شد تا مشکلی به این لحاظ نباشد.

این مقام مسئول ادامه داد: با پیمانکاران نیز جلسه برگزار شد تا علاوه بر کار روی خطوط ریزشی فاضلاب نفرات و ماشین آلات خود را آماده کنند تا در صورت نیاز به سرعت برای یاری رسانی ما بشتابند و آمادگی عبور از سیل را داشته باشیم.

محمد رضا کرمی نژاد تصریح کرد: تنها مشکل در این بین کم بودن تعداد پیمانکاران است و در شهر اهواز نیازمندیم که در خطوط ریزشی کمک کنند تا مسئله زودتر برطرف شود، اگرچه انتظار می‌رود این خطوط ریزشی و مشکل دار تا پایان امسال برطرف گردند تا مشکلات در سال آینده کمتر باشد، هر چند با اقداماتی که تا امروز انجام شده نقاط ریزشی کاهش و پس زدگی فاضلاب هم تقلیل یافته است.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار