فرمانده انتظامی شهرستان دره شهر بیان کرد؛

ارتقاء امنیت منطقه‌ای با تعاملات انتظامی شهرستان‌های همجوار

سرهنگ کرم حسنی گفت: تعامل انتظامی با شهرستان‌های همجوار، باعث کاهش جرائم و افزایس امنیت جامعه می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام، سرهنگ کرم حسنی فرمانده انتظامی شهرستان دره شهر در جلسه تعاملی بافرمانده انتظامی شهرستان رومشکان، تعامل مستمر و ارتباط منسجم و تعامل اطلاعاتی با مجموعه انتظامی شهرستان همجوار را عامل تسریع در اجرای مأموریت‌های پلیسی و ارتقاء امنیت منطقه‌ای دانست.

او با بیان این که امنیت مطلوب منطقه‌ای نتیجه همکاری مناسب بین پلیس شهرستان‌های همجوار است با تأکید بر رضایت بخش بودن وضعیت همکاری اطلاعاتی و انتظامی شهرستان‌های همجوار، تصریح کرد: شناسایی بستر‌های جرم خیز و کاهش نرخ جرایم در سطح منطقه، مستلزم ادامه روند این چنین تعاملاتی است.

سرهنگ مهدی مهدوی کیا، فرمانده انتظامی شهرستان رومشکان نیز در این نشست با قدردانی از برپایی این نشست تعاملی، با تاکید بر افزایش همکاری‌ها، این امر را باعث ایجاد امنیت مطلوب و پایدار عنوان و خاطرنشان کرد: اجرای موفق ماموریت‌های انتظامی، مستلزم پشتیبانی عملیاتی و اطلاعاتی بین استان‌ها و شهرستان‌های همجوار است.

فرمانده انتظامی رومشکان خاطرنشان کرد: اجرای طرح‌های همزمان و مشترک بین دو شهرستان، تقویت اقدامات پیشگیرانه و افزایش اشرافیت عملیاتی را به دنبال دارد و موجب پیشگیری از حوادث و آسیب‌ها شده و نظم و امنیت اجتماعی و آرامش شهروندان را به ارمغان می‌آورد.

انتهای پیام / غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.