شرکت اینفینیکس از خصوصیات گوشی Hot 11 Play پرده برداشت

به تازگی شرکت اینفینیکس از گوشی جدید خود در آفریقا رونمایی و خصوصیات آن را منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از gizmochina، گزارش‌ها حاکی از آن است که شرکت اینفینیکس به تازگی از مدل ۱۱ خود در کشور‌های آفریقایی رونمایی و برخی از خصوصیات آن را فاش کرده است. گفته شده گوشی Infinix Hot ۱۱ Play طراحی جدیدی دارد که 3D Motion-Rhythm نامیده می‌شود. این شرکت گوشی جدید خود را در چهار رنگ‌ سبز، آبی، مشکی و طلایی به بازار عرضه می‌کند.

اینفینیکس Hot ۱۱ Play دارای یک نمایشگر بزرگ ۶.۸۲ اینچی با نرخ تازه سازی استاندارد ۶۰ هرتز است. همچنین  این گوشی یک لنز دوربین ۸ مگاپیکسلی با فوکوس ثابت در جلو و یک سیستم دوربین دوگانه در قسمت عقب دارد. افزون بر این Infinix Hot ۱۱ Play  دارای یک لنز ۱۲ مگاپیکسلی با فوکوس خودکار اصلی ،یک لنز AI و یک فلاش چهار LED است.

خصوصیات Infinix Hot ۱۱ Play

براساس گزارش‌ها، اینفینیکس، از همان تراشه MediaTek Helio G۳۵ استفاده می‌کند که در نسل قبلی خود نیز استفاده کرده بود. این گوشی با ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی همراه شده است. اینفینیکس همچنین یک اسلات کارت microSD برای ذخیره سازی اضافی تا ۵۱۲ گیگابایت ارائه کرده است. تلفن هوشمند جدید شرکت اینفینیکس یک باتری عظیم ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی دارد که ادعا می‌شود ۵۵ روز آماده به کار و ۵۳ ساعت مکالمه را ارائه خواهد داد.

گوشی هوشمند Infinix Hot ۱۱ Play از دو سیم کارت و اتصال ۴G پشتیبانی می‌کند و تمام سنسور‌های لازم مانند ژیروسکوپ، سنسور نور، حسگر مجاورت و قطب نما و سنسور g را دارد. از نظر امنیت، اسکنر اثر انگشت در پشت آن تعبیه شده است. همچنین این گوشی دارای جک ۳.۵ میلی متری هدفون و پورت میکرو USB برای شارژ می‌باشد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار