تجهیزات ۱۵ میلیارد ریالی ژیمناستیک به آذربایجان غربی ارسال می‌شود

رییس هیات ژیمناستیک آذربایجان غربی گفت: تجهیزات ژیمناستیک به ارزش بیش از ۱۵ میلیارد ریال طبق رایزنی‌های صورت گرفته، با همکاری بسیار خوب فدراسیون به استان ارسال می‌شود.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، نادر مدنی رییس هیات ژیمناستیک آذربایجان غربی افزود: روز گذشته /چهارشنبه ۱۹ آبان/ به همراه کیومرث پورایراندوست مدیرکل  ورزش و جوانان استان در فدراسیون ژیمناستیک حضور یافته و بعد از گفتگو با زهرا اینچه درگاهی رییس فدراسیون و نمایندگان فدراسیون، طی تعامل و رایزنی صورت گرفته مقرر شد تجهیزات ژیمناستیک به استان ارسال شود.

وی اضافه کرد: همچنین در این خصوص تلاش خواهدشد بخش دیگری از تجهیزات برای کمک به هیات ژیمناستیک استان در آینده به عنوان محموله دیگری ارسال شود.

رییس هیات ژیمناستیک آذربایجان غربی ادامه داد: بر این اساس طی تعامل و رایزنی فدراسیون و نمایندگان آذربایجان غربی در مجلس شورای اسلامی قرار شد برای بازسازی سالن ژیمناستیک ارومیه تامین اعتبار شود.

مدنی افزود: به دلیل آتش سوزی سالن ژیمناستیک ارومیه، اداره کل ورزش و جوانان نیز سالن شقایق را در اختیار هیات ژیمناستیک قرار خواهدداد تا تمرینات ژیمناست کاران در این سالن انجام شود.

هفته گذشته سالن ژیمناستیک ارومیه دچار آتش سوزی و تجهیزات این رشته تخریب شد.

ژیمناستیک آذربایجان غربی یکی از استان‌های برتر کشور بخصوص در رشته ترامپولین است.

انتهای پیام/ ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.