باشگاه خبرنگاران جوان گزارش می دهد؛

تیم آکروژیم آذربایجان غربی در راه مسابقات جهانی

۶ ورزشکار ارومیه‌ای جهت شرکت در مسابقات جهانی از آمادگی بالایی برخوردار هستند.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازارومیه؛آکروژیم شاخه‌ای از ژیمناستیک است که شامل حرکات نمایشی منظم و مهیج و برنامه‌های حرکتی مشارکتی و گروهی خیره کننده‌ای است که در آن حرکات هنری، آکروبات و حفظ تعادل حرف اول را می‌زند.

فعالیت بیش از یک هزار ورزشکار در رشته ی ورزشی ژیمناستیک 

نادر مدنی رئیس هیئت ژیمناستیک آذربایجان غربی در گفت و گو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازارومیه؛با اشاره به ظرفیت‌های بالای این استان در رشته ورزشی ژیمناستیک گفت:در استان آذربایجان غربی یک هزار و ۵۰۰ ورزشکار در رشته ورزشی ژیمناستیک فعالیت می‌کنند که ۸۲۰ نفر از آنان بانوان و ۹۷۰ نفر را برادران تشکیل می‌دهند.

تیم ملی آکروژیم آذربایجان غربی در راه مسابقات جهانی


وی با اشاره به اردوی آماده سازی تیم ملی آکروژیم ژیمناستیکگفت:این اردو به مدت ۱۰ روز و با حضور ۶ ورزشکار ارومیه‌ای در خانه ژیمناستیک ارومیه و در سطح بالایی برگزار شد.

مربی تیم ملی آکروژیم ژیمناستیک تصریح کرد:در این مدت تمامی ورزشکاران را زیر نظر داشتم و از وضعیت آن‌ها راضی هستم و امیدوارم در مسابقات خوش بدرخشند.

مدنی ادامه داد:با توجه به اینکه ورزشکاران فشار‌های زیادی را تحمل کرده اند از لحاظ عضلانی خیلی خوب تقویت شده اند.

تیم ملی آکروژیم آذربایجان غربی در راه مسابقات جهانی

رئیس هیئت ژیمناستیک آذربایجان غربی گفت:خوشبختانه با خون سردی تمام و تلاش شبانه روزی ورزشکاران توانستیم به اهداف خود در این اردو برسیم.

مربی تیم ملی آکروژیم ژیمناستیک ادامه داد: احد محمدی، ساسان عباسی، روح الله جنتی فر، محمد حسین منافی، یوسف رضایی و آرش امیر ابراهیمی ۶ بازیکن دعوت شده به این اردو هستند که توسط سرمربی مورد ارزیابی بدنی و حرفه‌ای قرار می‌گیرند.

وی گفت:از ۶ سهمیه‌ی کل کشور برای انتخاب به تیم ملی ایران ۶ بازیکن از تیم آذربایجان غربی انتخاب شدند.

حضور ۱۳ ورزشکار آذربایجان غربی در  تیم ملی ژیمناستیک

عبدالله چمن گلی مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی نیز در گفت و گو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازارومیه؛ از حمایت‌های مادی و معنوی استاندار آذربایجان غربی خبر داد و گفت:در حاشیه بازدید استاندار آذربایجان غربی از اردوی تیم ملی یک میلیارد ریال اعتبار به هیئت استانی ژیمناستیک تخصیص یافت.

تیم آکروژیم آذربایجان غربی در راه مسابقات جهانی

وی ادامه داد: ژیمناستیک یک رشته مادر و پایه برای تمامی رشته‌های ورزشی است، که خوشبختانه کودکان و نوجوانان زیادی علاقه‌مند به فعالیت در این رشته هستند و این خود یک نکته مثبت به شمار می‌رود.

چمن گلی با اشاره به ظرفیت بالای این رشته در آذربایجان غربی گفت:۱۳ نفر از ورزشکاران این رشته در تیم ملی حضور دارند این نشان از ظرفیت والای ورزشکاران آذربایجان غربی است.

حضور در مسابقات جهانی آرژانتین و بلژیک در سال آینده از مهمترین برنامه‌های تیم ملی آکروژیم ژیمناستیک کشور است.

گزارش از مجتبی عیوضی علیار

انتهای پیام/ن. م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.