همزمان با سراسر کشور؛

بیست و چهارمین دوره انتخابات شورا‌های دانش آموزی سیستان و بلوچستان برگزار شد

مراسم محوری بست و چهارمین دوره انتخابات شورا‌های دانش آموزی در در دبیرستان نمونه پژوهش ناحیه یک زاهدان برگزار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، بامری معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل گفت : آموزه های قرآنی مهمترین و اساسی ترین مصداق برای رشد مشورت وهمفکری در بین مسلمانان هستند و براساس ساحتهای شش گانه تعلیم و تربیت رسالت اصلی دستگاه آموزش و پرورش به تعالی رساندن دانش آموزان است.

 وی خاطر نشان کرد: شورای دانش آموزی زمانی می تواند نقش اساسی خود را به درستی ایفا کند که در آن دانش آموزان مهم تلقی شوند .

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان افزود: حضور دانش آموزان در انتخابات شورای دانش آموزی باعث ایجاد شور ونشاط می شود و این انتخابات تمرینی است که دانش آموزان در آینده نیز کسانی را انتخاب کنند که فراتر از دوستی و نسبت خویشاوندی دارای توانمندی های لازم باشند.

بامری افزود : با این انتخابات دانش آموزان احساس می‌کنند که در سرنوشت خود سهیم هستند و آنها باید به کسی رای دهند که توانایی های بالاتری دارد و در برنامه ریزی های مدرسه نیز فعال باشد.

گفتنی است: که انتخابات شورای دانش آموزی با رعایت تمامی دستورالعملهای بهداشتی در بیش از 6500 مدرسه استان و باشرکت بیش از هفتصد هزار نفر دانش آموز برگزار شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار