آوردن ماهی کباب شده به داخل هواپیما!

مسافری که اقدام به آوردن ماهی کباب شده به داخل هواپیما کرده بود به سوژه رسانه ها تبدیل شد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اقدام عجیب یک مسافر در آوردن ماهی کباب شده به داخل هواپیما با واکنش کاربران همراه شد. این مسافر که هویتش اعلام نشده ویدئویی را در حساب تیک تاک خود منتشر کرد که او را در حالی که یک ماهی کاملا کباب شده را با خود در داخل هواپیما به همراه داشت نشان می‌داد. در ویدئوی منتشر شده این ماهی کباب شده در حالی که در داخل فویل آلمینیومی پیچیده شده بود دیده می‌شد.

این مسافر هواپیما با انتشار این ویدئو در تیک تاک خود در شرح آن نوشت: «من تنها فردی بودم که تمام یک وعده غذا مثل این را (ماهی) با خود به داخل هواپیما آورده بودم.»


بیشتر بخوانید


پس از انتشار این ویدئو بسیاری از کاربران به اقدام این مسافر انتقاد کردند. برخی از کاربران به این نکته اشاره کردند که به دلیل پخش شدن بوی ماهی کباب شده در تمام هواپیما آوردن چنین غذایی اصلا ایده جالبی نیست. به عبارت دیگر چنین غذایی باید در خانه میل شود. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «من نمی‌دانم این مسافر با خود چه فکری کرده که ماهی کباب شده را به داخل هواپیما برده آن هم غذایی که به سرعت بوی آن در تمام هواپیما پخش می‌شود!»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار