غافلگیری مرگبار ماهیگیر توسط کروکدیل

یک پسر نوجوان ماهیگیر هندوستانی پس از آنکه مورد حمله یک کروکدیل قرار گرفت جانش را از دست داد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سومیارانجان مالک، به همراه برادر کوچکتر خود در یک رودخانه حال ماهیگیری بود که مورد حمله غافلگیرانه کروکدیل قرار گرفت. این اتفاق در رودخانه خاراسروتا واقع در ایالت شرقی اودیشا هند رخ داد.

مالک که اهل روستای کاهاراگاندا بود کمی نزدیک به حاشیه رودخانه حضور داشت که ناگهان این کروکدیل از زیر آب بیرون آمد و به وی حمله ور شد. این کروکدیل پس از حمله به مالک، او را به زیر آب این رودخانه کشید. برادر کوچکتر قربانی پس از مشاهده این صحنه با فریاد زدن تلاش کرد تا افراد روستا را به محل حادثه بکشاند.


بیشتر بخوانید


پس از چند دقیقه تعدادی از اهالی روستا در محل حادثه حاضر و جستجو برای یافتن این نوجوان را آغاز کردند. با این حال تا صبح روز پنجشنبه آنها موفق به پیداکردن جسد قربانی نشدند. هنوز سن دقیق قربانی اعلام نشده است.

غافلگیری مرگبار

وقوع این حادثه مرگبار در حالی خبرساز می‌شود که بنا به گزارش تلویزیون اودیشا، طی ۱۲ سال گذشته ۲۶ نفر در این ایالت بر اثر تقابل انسان و کروکدیل جان خود را از دست داده اند. سه مورد مرگ نیز  بر اثر حمله کروکدیل طی سه ماه گذشته ثبت شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار