مسابقه فرهنگی پرواز ۱۴۲۴ در لرستان برگزار می شود

همزمان با بیست و نهمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران، مسابقه فرهنگی پرواز ۱۴۲۴، با همکاری معاونت فرهنگی و رسانه و دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، برگزار می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خرم آباد،  در فراخوان مسابقه فرهنگی «پرواز ۱۴۲۴ آمده است:

این فراخوان ویژه کودکان و نوجوانان می‌باشد که علاقه‌مندان ضمن توضیحاتی در قالب ۱۰ سطر در مورد جمله‌ی: «فردا را من خواهم ساخت، چون در آینده ایران اسلامی من یک ... هستم»، خلاصه یا نقد ۳ کتابی که مطالعه کرده‌اند را به دبیرخانه جشنواره ارسال می‌کنند.

شرایط ارسال آثار:
توضیحات جمله در قالب ۱۰ سطر
خلاصه کتاب یا نقد با ذکر نام کتاب، نویسنده یا مترجم اثر و ناشر
فایل ارسالی در قالب Word به همراه نام و نام خانوادگی شرکت‌کننده و شماره تماس

زمان ارسال آثار:
۱۴ آبان تا ۲۴ آذر ۱۴۰۰

علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره به آدرس الکترونیکی Haavirpub@gmail.com ارسال و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۹۱۶۹۷۰۰۴۰۶ تماس حاصل نمایند.
به بهترین توضیحات ارائه شده توسط کودکان و نوجوانان شرکت‌کننده در مسابقه جوایز نفیسی اهدا خواهد شد و دست‌نوشته‌های برگزیده در قالب کتابی در دسترس عموم قرار خواهند گرفت.
یادآور می‌شود، استانداری لرستان، آموزش و پرورش استان، اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان، انتشارات هاویر خرم‌آباد، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، صدا و سیمای مرکز لرستان و سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری خرم‌آباد در برگزاری این مسابقه با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان همکاری دارند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.