گوشی جدید ریلمی با دوربین زیر صفحه نمایشگر به بازار می آید

در سند ثبت اختراعی که به تازگی منتشر شده ظاهرا ریلمی قصد دارد اولین گوشی هوشمند با دوربین سلفی زیر صفحه نمایشگر را بسازد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از gsmarena، مدتی است که ریلمی در حال کار بر روی اولین گوشی با دوربین سلفی زیر صفحه نمایشگر است. در واقع، در ماه سپتامبر زو کی چیس معاون این شرکت، در شبکه اجتماعی ویبو تصویری از یک گوشی منتشر کرد که هیچ بریدگی یا محلی مشخص برای دوربین سلفی ندارد.

او همچنین در بخش نظرات این پست توضیح داد که این تلفن همراه از مکانیزم پاپ آپ (pop-up) هم پیشتیبانی نمی‌کند، به این معنی که این گوشی هوشمند از فناوری دوربین سلفی زیر صفحه نمایشگر بهره می‌برد. در مصاحبه ای  «مدهاو شو» از بنیانگذاران شرکت ریلمی گفت که بعید به نظر می‌رسد که فناوری سلفی پاپ آپ نیز در گوشی‌های هوشمند جدید استفاده شوند.

دوربین سلفی زیر نمایشگر

در تصاویری جدید از ثبت اختراعی که توسط ریلمی صورت گرفته می‌توان طراحی سه بعدی را از جهات مختلف دید. نکته قابل توجه در این طرح‌ها این دست که گوشی هوشمندی را نشان می‌دهند که هیچ نقطه مشخصی برای قرار گرفتن دوربین سلفی در آن وجود ندارد، که در واقع نشان دهنده همان فناوری دوربین سلفی زیر صفحه نمایشگر است. البته هیچ تضمینی وجود ندارد که طرح‌هایی که در این تصویر نمایش داده شده، نشان دهنده طراحی واقعی گوشی‌های ریلمی در آینده باشد.

ویژگی های دیگر طرح ثبت اختراع شده توسط ریلمی

در این طرح جزئیات دیگری را نیز می‌توان دید که از جمله آنها می‌توان به منحنی که به وضوح در هر دو طرف تلفن دیده می‌شود، اشاره کرد. برخی از خطوط آنتن به وضوح در قاب‌های بالا و پایین مشخص شده اند که نشان می‌دهد جنسی فلزی خواهند داشت.

طرح گوشی هوشمند
همچنین می‌توان دکمه‌های تنظیم صدا در سمت چپ و یک دکمه پاور کوچک در سمت راست گوشی را دید. هیچ اثری از حسگر اثر انگشت در این تلفن همراه وجود ندارد، به این معنی که باید انتظار حسگر اثر انگشت در زیر صفحه نمایشگر را داشت. در نهایت، به نظر می‌رسد که در قسمت پایین دستگاه محل گذاشتن سیمکارت و همینطور یک پورت USB Type-C قرار دارد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.