تجمع ۱۳ آبان در سراسر استان اردبیل برگزار می‌شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: راهپیمایی ۱۳ آبان به صورت تجمعی فردا با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در سراسر استان برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حجت‌الاسلام حسن باقری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل ظهر امروز در جمع خبرنگاران با گرامیداشت فرارسیدن روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، روز دانش‌آموز و سالروز تسخیر لانه جانسوسی توسط دانشجویان پیرو خط امام (ره)، گفت: با توجه به اهمیت رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، راهپیمایی ۱۳ آبان امسال رأس ساعت ۱۰ صبح به صورت تجمعی با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در کلیه شهرستان‌ها و بخش‌های استان اردبیل برگزار می‌شود.

او افزود: این مراسم در اردبیل در محل مصلی شهر با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل تصریح کرد: سخنران تجمع ۱۳ آبان اردبیل حجت‌الاسلام فیاضی مسؤول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل خواهد بود و در پایان تجمع، قطعنامه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قرائت می‌شود.

باقری تصریح کرد: شعار محوری یوم‌الله ۱۳ آبان امسال «ایستادگی و مقاومت ملت ایران، رمز افول سلطه استکباری آمریکا» است و باری دیگر مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه استان اردبیل اوج نفرت و انزجار خود را از استکبار جهانی به خصوص آمریکای جنایتکار به نمایش می‌گذارند.

او بیان کرد: امروز ابهت پوشالی آمریکا در منطقه شکسته شده و همه می‌دانند که دیگر دوران قلدرمآبی و زورگویی ایادی کفر به پایان رسیده و در نقطه مقابل، عزت و استقلال و عظمت کشور‌ها در سایه پشتیبانی و حمایت مردم، نقطه عطفی در تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی به حساب می‌آید.

باقری با اشاره به تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان پیرو خط امام (ره) در سال ۱۳۵۸، گفت: در این روز تاریخی ابعاد گسترده‌ای از خیانت‌ها و شیطنت آمریکای جنایت‌کار و همدستان آن‌ها برای ملت ایران آشکار شد و دانشجویان پیرو خط امام توانستند با تسخیر لانه جاسوسی، اسناد و مدارک آشکاری را از دخالت‌های آمریکا در مسائل داخلی ایران برملا کنند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.