نجابت در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد؛

تصویب تقاضای تفحص از عملکرد حوزه تقسیمات کشوری در کمیسیون شورا‌های مجلس

سخنگوی کمیسیون شورا‌های مجلس از تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد حوزه تقسیمات کشوری وزارت کشور از سال ۹۲ تا کنون خبر داد.

روح الله نجابت سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌های مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، از بررسی تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد حوزه تقسیمات کشوری وزارت کشور خبر داد و گفت: این درخواست که به صورت جداگانه از سوی صباغیان و ارکانی مطرح شده بود، با حضور خرمشاد معاون سیاسی وزارت کشور مورد بررسی قرار گرفت. در نهایت با توجه به اینکه تحقیق و تفخص مربوط به عملکرد سا‌ل‌های ۹۲ تا کنون بود، این درخواست رأی موافق لازم را کسب کرد.

وی افزود: زاکانی، شهردار تهران در این کمیسیون حاضر شد و ایده‌ها و نگاه‌هایش را در مورد اداره شهر تهران بیان کرد. زاکانی اقدامات خود را در مورد حمل و نقل و ترافیک، همچنین تأمین منابع شهر تهران تشریح کرد.

نجابت اضافه کرد: شهردار تهران اعلام کرد که افق روشنی را در برابر شهر و شهرداری تهران می‌بیند و به دنبال ایجاد هماهنگی حاکمیتی و جامع برای مدیریت شهر تهران است. به علاوه تلاش برای مجاب کردن مردم جهت به دست گرفتن امور شهر و هوشمندسازی تهران از محور‌های گفته‌هایش بود.

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شور‌های مجلس گفت: در نشست امروز کمیسیون، موادی از طرح تشکیل تشکل‌های صنفی تخصصی بررسی شد و در ترکیب اعضا، حق رأی نماینده دستگاه اجرایی مرتبط بنا به تصمیم اعضای کمیسیون گرفته شد و بر این اساس، حضور آن‌ها بدون حق رأی در جلسات می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: مجلس ، تقسیمات کشوری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار