آصفری:

دولت زودتر مسئله بورس را حل کند

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌های مجلس به بیان توضیحاتی درباره لزوم ورود زودتر دولت به بورس پرداخت.

به گزارش خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدحسن آصفری عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌های مجلس  در صحن علنی امروز  سه شنبه ۱۱ آبان ماه اظهار کرد:  آقای رئیس جمهور وعده حل مسئله بورس را داده اید و مردم منتظر بهبود هستند. بورس وضعیت بد و ناهنجاری دارد.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌های مجلس خاطر نشان کرد: مردم سرمایه خود را به دلیل بی تدبیری دولت قبل وارد بورس کرده اند. باید زودتر به این مسئله ورود و این مسئله حل شود.  

آصفری در ادامه خاطر نشان کرد: گرانی کالا‌های اساسی و اقلام خوراکی خیلی زیاد شده است. ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی قول داده بود که قیمت محصولات لبنی ۱۰ درصد کاهش یابد، ولی بیشتر هم شد. قیمت نهاده‌ها اگر بیشتر شود قطعا با افزایش بیشتر قیمت مواد پروتئینی در کشور مواجه می‌شویم. قیمت مرغ افزایش پیدا کرده و در بازار هم در دسترس نیست.

آصفری در ادامه خاطر نشان کرد: پروژه‌های نیمه کاره عمرانی رها شده و به صورت حلزونی پیش می‌رود.   چرا دولت مسئله پروژه‌های نیمه کاره را نمی‌تواند حل کند؟

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها در ادامه بیان کرد: موضوع کمبود تجهیزات پزشکی در برخی شهر‌ها معضل شده و خواهش می‌کنیم کمبود امکانات و کمبود کادر درمان را حل کنید. کارخانه‌های ما اغلب بیمار هستند و نیاز به توجه دولت دارند.  

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار