عملیات خرید خرما در خوزستان به پایان رسید

مدیر تعاون روستایی خوزستان از پایان عملیات خرید خرمای استعمران در استان با همکاری ۲۵ مرکز خرید خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمدامین معین‌راد، مدیر تعاون روستایی خوزستان گفت: عملیات خرید خرمای استعمران سال ۱۴۰۰ طبق ابلاغیه سازمان مرکزی از ۲۳ شهریور در شهر‌های آبادان، خرمشهر، اهواز، کارون، ماهشهر و شادگان آغاز شد و تا ۵ آبان ماه ادامه داشت.

او با بیان اینکه با توجه به حجم بالای خرما در استان در مدت مذکور تعداد مراکز خرید به ۲۵ مرکز افزایش یافتند، افزود: حجم خرید خرما تا پایان فصل خرید به بیش از ۱۸ هزار تن رسیده که رقمی بیش از پیش بینی خرید ما در ابتدای خرید است و همین موضوع باعث گشایش مراکز خرید مختلف در سطح استان شد.

معین‌راد با بیان اینکه ارزش ریالی خرمای خریداری شده به صورت تضمینی در خوزستان رقمی بالغ بر یک هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال است و دریافت این مبلغ از طرف نخلداران می‌تواند در اقتصاد کشاورزی و زندگی آن‌ها بسیار نقش موثری داشته باشد، اظهار داشت: یکی از دغدغه‌های تعاون روستایی توجه به کشاورزان و حل مسائل و مشکلات آن‌ها در بخش‌های مختلف خرید تولیدات آن‌ها و همچنین تامین نهاده‌های کشاورزی و ... است، از این رو امیدواریم بتوانیم با برنامه ریزی‌های مناسب به موفقیت کشاورزان کمک کنیم.

انتهای پیام/گ

برچسب ها: خرید خرما ، قیمت خرما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.