صدور رای قانونی به نفع کارگران کارخانه سیمان تا پایان هفته

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان آباده از پیگیری خارج از نوبت مشکلات کارگران کارخانه سیمان در آباده خبر داد و گفت: رای قانونی به نفع کارگران تا پایان هفته صادر می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، بهرام هاشمی، رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان آباده با اشاره به سخنان امام جمعه آباده در رابطه با پیگیری مطالبات کارگران کارخانه سیمان بیان کرد: مشکلات و شکایت کارگران، برابر قانون از طریق سامانه جامع روابط کار ثبت شده و خارج از نوبت در دستور کار رسیدگی قرار گرفته است.

او تصریح کرد: تا پایان هفته رای قانونی به نفع کارگران این کارخانه صادر و برای پرداخت حقوق و مزایای معوقه آنان به کارفرما برای پرداخت ابلاغ می‌شود.

هاشمی ادامه داد: در غیر این صورت پرونده طبق قانون و مقررات به واحد اجرای احکام دادگستری ارجاع داده می‌شود.

رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان آباده افزود: درخواست بیمه بیکاری کارگران پس از بررسی و تایید به منظور تکمیل پرونده وپرداخت حق بیمه به سازمان تامین اجتماعی ارجاع داده شده است.

او  با تاکید بر اینکه برای پرداخت حقوق معوقه کارگران با مسئولان کارخانه سیمان آباده اتمام حجت شده، اضافه کرد: از سوی این کارخانه قول پرداخت مطالبات کارگران داده شده که انتظار می رود محقق شود، اما پیگیری اداره تعاون کار ورفاه اجتماعی شهرستان آباده نیز در خصوص رفع مشکلات قانونی کارگران ادامه دارد.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.