تاکید هادی العامری بر روند سیاسی مبتنی بر انتخابات در عراق

رئیس ائتلاف الفتح تاکید کرد روند سیاسی در عراق مبتنی بر صندوق‌های رای است و هر چیز دیگری اعم از هرج و مرج سازنده یا غیرسازنده مردود است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری یونیوز، هادی العامری، رئیس ائتلاف الفتح روند سیاسی در عراق مبتنی بر صندوق‌های رای دانست و گفت: به نظر من عراق در مسیر درست قرار دارد. برخی گمان می‌کردند از طریق هرج و مرج سازنده می‌توانند در عراق تغییر ایجاد کنند و این همان کاری بود که سال ۲۰۱۹ انجام شد. گمان می‌کردند باید هرج و مرج سازنده به راه انداخت و از طریق آن اوضاع و شرایط تغییر خواهد کرد. عراق در مسیر درست گام برداشت، روند سیاسی مبتنی بر تبادل مسالمت آمیز قدرت از طریق صندوق‌های رای. غیر از صندوق‌های رای هیچ چیز دیگری نداریم. هیچ هرج و مرجی را هم نمی‌پذیریم، چه سازنده یا غیرسازنده.

کمیسیون انتخابات عراق هفته گذشته اعلام کرد نتایج نهایی انتخابات پارلمانی عراق در دسترس همه افراد در وبگاه خبری این کمیسیون قرار دارد. این کمیسیون میزان مشارکت در انتخابات پارلمانی این کشور را ۴۳ درصد اعلام کرد. همچنین بر اساس بیانیه این کمیسیون بیش از ۹/۶ میلیون نفر در انتخابات پارلمانی ۱۰ اکتبر در عراق رای خود را به صندوق ریختند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار