امانی در صحن شورای شهر مطرح کرد؛

مصوبه "ساماندهی واگذاری املاک در شهرداری تهران " شورای پنجم نیاز به بررسی دارد

عضو شورای شهر تهران درباره مصوبات شورای پنجم شهر تهران گفت:مصوبه "ساماندهی واگذاری املاک در شهرداری تهران " شورای پنجم نیاز به بررسی مجدد دارد.

به گزارش خبرنگار  حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، ناصر امانی عضو شورای ششم شهر تهران در تذکری گفت:در شورای پنجم مصوبه ای تصویب شده که به بحث ساماندهی واگذاری املاک در شهر تهران ارتباط دارد. در این مصوبه علاوه‌ بر مکلف کردن شهرداری، لیستی را تهیه کردند که مشمول ۸۶ ملک است.

وی ادامه داد: در لیست ۶۰ مورد املاک تمدید بهره‌برداری، ۲۶ مورد هم واگذاری جدید شده اند. درحالی که آقای زاکانی از همان ابتدای کار ابلاغی زدند که هرگونه واگذاری املاک شهرداری متوقف شود. البته من شخصا با این اقدام آقای زاکانی موافق هستم.

امانی افزود: اگر در این لیست نیاز به اصلاح و لغو مصوبه دارد، شورای تصمیم لازم را اتخاذ کند.

وی با بیان اینکه در این مصوبه ۱۴ تکلیف به شهرداری ابلاغ شده است، افزود: همه این ۱۴ تکلیف زمانش به اتمام رسیده است؛ بنابراین هیچ کدام از این ۱۴ مصوبه اجرایی نشده است و تذکر من به مصوبه است.

امانی در تذکر دوم گفتدر ماده ۷۸ قانون برنامه سوم که آمده است: شهرداری مکلف است نسبت به ارتقا جایگاه زنان و مشارکت فعال در شهر از طریق توانمند‌سازی و کیفیت حضور اجتماعی ۳۰ درصد از پست‌های مدیریتی به زنان واگذار شود درحالی که دشمنان ما معتقدند که زنان جایگاهی در جامعه ندارند و حضور آن‌ها در منصب‌ها با دشواری زیادی صورت می‌گیرد.

امانی خاطرنشان کرد: ۲۰ درصد از حاضرین شورا خانم‌ها هستند و نشان توجه ما به حضور زنان است.


بیشتر بخوانید

تمام ملت ما در مسیر وحدت گام بردارند/ بعضی‌ها دنبال مکتب‌های ساختگی هستند


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار