ترکیب تیم ملی کاراته بانوان برای حضور در مسابقات جهانی مشخص شد

سرمربی تیم ملی کاراته بانوان اسامی ملی پوشان کشورمان برای حضور در مسابقات جهانی ۲۰۲۱ را اعلام کرد.

به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مسابقات انتخابی درون اردویی تیم ملی کاراته بانوان در اوزان ۵۰-، ۵۵-، ۶۱-، ۶۸- و ۶۸+ طی ۲ مرحله رفت و برگشت در ۲ روز برگزار شد تا در نهایت نفرات ملی پوش برای مسابقات جهانی امارات مشخص شدند.

در وزن منفی ۵۰ کیلوگرم، سارا بهمنیار، معصومه محسنیان، سحر شیروانی و فاطمه قاسمی با یکدیگر به رقابت پرداختند و در نهایت، سارا بهمنیار موفق شد نماینده این وزن در مسابقات جهانی شود.

در وزن منفی ۵۵ کیلوگرم، طراوت خاکسار، آویشن باقری و فاطمه سعادتی به مصاف هم رفتند و در پایان خاکسار توانست جواز حضور در مسابقات جهانی را به دست آورد.

در وزن منفی ۶۱ کیلوگرم، رزیتا علیپور، ملیکا احدی و مهدیس دوستی با هم به رقابت پرداختند و در آخر علیپور توانست نماینده این وزن در مسابقات جهانی شود.

در وزن منفی ۶۸ کیلوگرم، مبینا حیدری و زهرا یاوری طی سه دور مسابقه با یکدیگر رقابت کردند و در نهایت مبینا حیدری توانست،  نماینده این وزن در مسابقات جهانی شود.

در وزن مثبت ۶۸ کیلوگرم، نیز لیلا برجعلی و فاطمه زهرا گلبندی حضور داشتند و در پایان رقابت‌ها لیلا برجعلی موفق شد مجوز حضور در مسابقات جهانی امارات را کسب کند.

مسابقات جهانی کاراته ۲۰۲۱ طی روز‌های ۲۵ الی ۳۰ آبان به میزبانی امارات برگزار می‌شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار