پیام‌های دریافتی دربیست و سوم مهر ماه؛

از اجرایی نشدن طرح پزشک خانواده تا دغدغه نرخ قیمت خرما فروشان

مهم‌ترین پیام‌های رسیده از طریق شبکه‌های اجتماعی به شهروند خبرنگار در تاریخ ۲۳ مهر ۱۴۰۰ در قالب یک بسته قابل مشاهده است.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، پیام‌ها و درخواست‌های ارسالی شما به سایت باشگاه خبرنگاران جوان (صدای مردم) به نشانی www.yjc.news روزانه در قالب یک بسته منتشر می‌شود.

سلام، بیماران خاص  مشکلات زیادی دارند که باید بیشتر به آن‌ها توجه شود؛ شغل برایشان کم است و بیمه تکمیلی برای درمان خود ندارند و تحت حمایت کمیته و بهزیستی هم نیستند؛ هم چنین از نظر مالی دچار مشکل هستند. لطفا رسیدگی شود.


سلام چرا پزشک خانواده در یاسوج اجرا نمی‌شود؟ وزارت بهداشت خیلی وقت هست که اعلام کرده است. لطفا پیگیری شود.


سلام دغدغه این روز‌های کشاورزان این است که چرا خرما این روز‌ها به حال خودش رها شده؟ موقع فروش مثل این روز‌ها خرما را باید زیر قیمت فروخت. لطفا رسیدگی شود.


سلام لطفا گزارشی در خصوص گرانی شیر و لبنیات تهیه کنید. ممنون


لطفا یک گزارش از نیرو‌های خادم سلامت که خیلی زحمتکش هستند تهیه کنید.


لطفا به ما پرستار‌های طرحی بدون سهمیه کمک کنید ما هم زحمت کشیده ایم تنها چیزی که ما می‌خواهیم این است که مثل بقیه نیرو‌ها تبدیل وضعیت شویم.


سلام لطفا در خصوص همسان سازی حقوق بازنشستگان گزارش تهیه کنید ممنون.

 

اگر تمایل دارید از  اصول تصویربرداری خبری بیشتر بدانید  اینجا را کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۹ ۲۳ مهر ۱۴۰۰
باسلام ، لطفا درزمینه انشعاب ونصب کنتور درمناطق روستایی هم پی گیری گردد تاباسهولت وتخفیف انجام گردد، برخی افراد درروستای های شهرسنان اردستان چند ماه می باشد درمورد انشعاب آب از اداره آب اقدام ولی به جهت بعضی موارد داخل خانه وحصار وغیره انشعاب انجام نگردیده است . باتشکر.
آخرین اخبار