پیام‌های دریافتی در شانزدهم مهرماه؛

کمبود واکسن کرونا در روستا‌های خراسان شمالی و مشکلات تعویض پلاک خودرو‌ها

مهم‌ترین پیام‌های رسیده از طریق شبکه‌های اجتماعی به شهروندخبرنگار در تاریخ ۱۶ مهرماه در قالب یک بسته قابل مشاهده می‌کنید.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان،پیام‌ها و درخواست‌های ارسالی شما به سایت باشگاه خبرنگاران جوان (صدای مردم) به نشانی www.yjc.ir روزانه در قالب یک بسته منتشر می‌شود.

 

 

 


استفاده دانش آموزان از پیام رسان واتساپ به جای شاد
سلام. با توجه به شیوع ویروس کرونا که مدارس به صورت مجازی شروع شدند معلمان و مدیران ترجیح می‌دهند به جای پیام رسان شاد از واتساپ استفاده کنند. لطفا این موضوع را رسانه‌ای کنید.


مشکل انشعاب آب در مناطق روستایی
با سلام وخدا قوت، لطفا درخصوص انشعاب آب ونصب کنتور در منطقه روستایی هم پیگیری گردد تا آسان‌تر و مساعدت بیشتر و با تخفیف برای درخواست کنندگان جهت خانه دارای پروانه درحال ساخت صورت پذیرد. با تشکر


تعویض پلاک خودرو‌ها
با سلام، درمورد تعویض پلاک خودرو‌های سواری هم رسیدگی وپیگیری به عمل آید تا در سال ۹۱ خودرو براثر سوانح دچار مشکل وبه علت معیوب بودن قطعه صندوق عقب آن نو خریداری وتعویض شده درحال حاضر برای تعویض پلاک راهور بیان داشته به علت دوتکه بودن برابر قانون که درسال ۹۲ اجرا شده وپلاک نشده و جددا فرد بایستی اطاق را تعویض نماید تا پلاک شودکه این امر منحمل هزینه می‌باشد درصورتی که این موضوع قبل از ۹۲ نبوده است ترتیبی صورت پذیرد تا مشکل این گونه خودرو برطرف گردد. باتشکر


تاخیر در پرداخت حقوق و مزایا برای معلمان
سلام من یک معلم خرید خدمت هستم. ۷ ماه است که حقوق‌های ما پرداخت نشده است. به هر جایی هم که مراجعه می‌کنیم جوابی نمی‌دهند.


مشکل ثبت کارت واکسن دیجیتال
لطفا در مورد کسانی که واکسن زده اند ولی کدملی آنها در سامانه وزارت بهداشت ثبت نشده است برای کارت واکسن دیجیتال چه کار باید بکنند.سپاس فراوان


کمبود واکسن  کرونا در روستای محمد آباد خراسان شمالی
ما مردم روستای محمد آباد مانه و سملقان استان خراسان شمالی واکسن ایرانی کوایران برکت رو برای دوز اول تزریق کردیم، اما دیگر برای دوز دوم نیست باید به کجا مراجعه کنیم خواهش می‌کنم به داد ما روستایی‌ها هم برسید روستای ما خیلی وضعیت خوبی ندارد.

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۱ ۱۷ مهر ۱۴۰۰
با سلام و خدا قوت لطفا درمورد مشکل خودروهای که تعویض قطعه شده اند درمورد فک،پلاک در مراکز تعویض رسیدگی گردد. باتشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۷ ۱۷ مهر ۱۴۰۰
سلام و تشکر از پی گیری باشگاه خبرنگاران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۴ ۱۶ مهر ۱۴۰۰
با سلام وممنون ازرسیدگی به موضوعات دررابطه باپیام گزارش دهندگان وانعکاس به مبادی ذیربط.
آخرین اخبار