افتتاح سومین خانه کارگری آذربایجان غربی؛

خانه کارگری شهرستان خوی افتتاح شد

با حضور مسئولان حوزه کارگری کشوری، استانی و شهرستانی و کارگران تلاشگر، خانه کارگر شهرستان خوی آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، در آئینی که به این منظور در محوطه ساختمان قدیمی شهرداری خوی برگزار شد، حسن صادقی معاون دبیرکل خانه کارگر کشور، نیروی کار را موتور محرک اقتصاد دانست و گفت: انسجام و وحدت در تشکیلات کارگری و مطالبه گری برمبنای منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی از اهداف مهم تاسیس و راه اندای خانه‌های کارگر در افتتاح خانه کارگری شهرستان خوی کشور است.

وی افزود: با تاسیس و آغاز به کار خانه کارگر خوی شمار خانه‌های کارگر فعال در کشور به ۶۴ و در آذربایجان غربی بعد از ارومیه و مهاباد به ۳ خانه کارگر رسید.

صادقی آموزش‌های بلند مدت و کوتاه مدت وایجاد دانشگاه علمی کاربردی کارگری و ارتقای مهارت در کارگران را از مهمترین برنامه‌های اولویت دار خانه کارگر کشور دانست و افزود: خانه کارگر با همکاری آموزش فنی و حرفه‌ای کشور کارگران اموزش کرگران براساس نیاز اقتصاد و تولید کشور در دستور کار قرار گرفته است.

وی با اشاره به مشکلات کارگران و تامین نیاز‌های اساسی آنان در شرایط کرونایی تصریح کرد: این روز‌ها سفره کارگران از کالا‌های اسای تهی است و کارگران مطالبات خود را براساس منویات رهبری از طریق قانون دنبال میکنند.

سجاد چهره آرا رئیس شورای اسلامی شهر خوی هم در این مراسم گفت: شهرداری وشورای اسلامی شهر خوی در تامین نیاز‌های خانه کارگری با این تشکل همکاری تنکاتنگی دارد.

راد سرپرست خانه کارگر خو‌ی هم در این مراسم کارگران زیر پوشش تامین اجتماعی در این شهرستان را بیش از ۴۰ هزار نفر با ۷۵ هزار نفر بیمه شده تبعی اعلام کرد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.