ادعای یائیر لاپید: ایران به یک تهدید علیه تمام منطقه تبدیل شده است

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در نشست سه‌جانبه با وزرای خارجه آمریکا و امارات ادعا کرد که جمهوری اسلامی ایران تمام منطقه را تهدید می‌کند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از الجزیره، یائیر لاپید، وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی در نشست سه‌جانبه با وزرای خارجه آمریکا و امارات به مناسبت سالروز امضای توافق سازش موسوم به توافق آبراهام (ابراهیم) ادعا کرد که این رژیم برای همه ازجمله فلسطینی‌ها حق زندگی قائل است.

یائیر لاپید مدعی شد: «توافقات عادی‌سازی برای این حاصل شد که ملت‌ها به این باور رسیدند که تغییر تاریخ در منطقه ضروری است. همه ازجمله فلسطینی‌ها به طور مساوی حق زندگی دارند.»

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در ادامه به دروغ پردازی در مورد کشورمان پرداخت و گفت: «ایران به یک تهدید تبدیل شده، برای غنی‌سازی اورانیوم تلاش می‌کند و دنیا را فریب می‌دهد.»

او در ادامه ادعا‌های خود افزود: «ایران تمام منطقه را تهدید می‌کند و هر روز که مذاکرات به تعویق بیفتد در مسابقه تسلیحات هسته‌ای پیشروی می‌کند.»

یائیر لاپید اضافه کرد: «اگر ایران به سلاح هسته‌ای برسد همه با هم باید برای مقابله با آن اقدام کنیم و اسرائیل حق دارد که واکنش نشان دهد.»

وزیر خارجه اسرائیل گفت: «اگر تلاش‌های دیپلماتیک به شکست انجامد، گزینه‌های دیگر مطرح خواهد بود و همه می‌دانند که منظور از گزینه‌های دیگر چیست.»

در این نشست آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا هم مدعی شد واشنگتن از نزدیک اقدامات ایران را زیر نظر دارد و و آماده تغییر در گزینه‌های خود دربرابر کشورمان است.

عبدالله بن زاید، وزیر خارجه امارات نیز در این نشست ادعا کرد موفقیت روابط امارات و اسرائیل باعث تحریک منطقه نمی‌شود، بلکه باعث تقویت روابط اسرائیلی‌ها و فلسطینی‌ها نیز خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۶ ۲۲ مهر ۱۴۰۰
صهیون صهیون ننگت باد
Iran (Islamic Republic of)
فردین
۱۳:۲۰ ۲۲ مهر ۱۴۰۰
میام میزنم لهت میکنم ها کمربند میکشم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۷ ۲۲ مهر ۱۴۰۰
کدوم منطقه؟ کلش مال ایرانه. یعنی به تهدید علیه خودش تبدیل شده؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۸ ۲۲ مهر ۱۴۰۰
اگر کسی بخواهد مذاکره یا نرمش کند ، سالهای جوانی ام را که به خاطر تحریم و..... از دست دادم را نمی بخشم و نفرین ولعنت ابدی برایش می خواهم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۸ ۲۱ مهر ۱۴۰۰
اقای لاپید خودشان هر روز در فلسطین اشغالی خودشان آدم می کشند و سرزمینهای کشور همسایه را به زور گرفته اند و یهودی سازی می کنند . و کشوری جعلی برای خودشان درست کرده اند و در طول اشغال کریشان از هیچ زور گویی فرو گذار نکرده اند و چون کشور جعلی خودشان را در خطر می بینند . چنین حرف هایی می زنند . به خدا ی احد و واحد قسم اینها یک دست نشانده های جعلی هستند زمانی که موجودیت خودشان را در خطر می بینند چنین حرفهای مهملی می زنند . این صهیونیست های بدبخت را از کشورهای جهان بعد از جنگ جهانی دوم جمع کردند در کشور فلسطین اشغالی تا در منطقه خاورمیانه منافع کشور امریکا و اروپا در راس آنها انگلیس روباه پیر را تامین کند . چون امریکا از بیداری کشورهای منطقه می ترسید که منافعشان به خطر اندازند فقط با اقتصاد تهدید شان می کرد . پاکستان ، مصر ، ایران ، ترکیه و عربستان که مرکز مسلمان بود با این که خیلی از حاکمان این کشور ها مزدوران امریکا به حساب می آمدند و بعضی ها نیز از معیشت اقتصادی وابسته کشورشان می ترسیدند ! ایران موی داماغ امریکا شد ، اول با راه اندازی جنگ به وسیله عوامل خودشان یعنی صدام از نتوانستند جلوی بیداری اسلامی مردم ایران و کشورهای اسلامی منطقه را تحمل کنند ، این بار با لشگریان اجیرشده بی شماری شروع به حمله کردند این دفعه فکر می کردند کار جمهوری اسلامی و دوستانش تمام است . چون آنها انقدر نادان هستند که سربازان خودشان را با سربازان ما مقایسه کردند ؛ ولی غافل از اینکه سربازان مسلمان ما با ایمان خودشان با دشمنان اسلام و وطن جنگیدند. در آخرین روزهای شکست پی در پی شان فهمیدند سردار سلیمانی و مهدی المهندس و همراهانشان مساوی با کل لشگری بود که اینها تدارک دیده بودند . ترامپ قمار باز باید هرلحظه و شب منتظر باشد که خون سلیمانی و همراهانشان گریبان آنها را قبل از مرگش خواهد گرفت و همه مزدوران روباه صفت به سزای اعمال خودشان خواهند رسید . و نابودی اشغالگران به لطف خدا نزدیک است . و انتقام سخت خدا از ظالمان جهان نزدیک است .سوره اسرا آیه 3و 4
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۲ ۲۱ مهر ۱۴۰۰
نادان ها( اسرائیلی ها) سر خود را داخل برف کرده وسر خود را گول مالی میکند و چنان دروغ میگویند که خودشان هم باور میکنند
اسرائیل بمب هسته ای دارد یا ایران کل اعراب را با این بمب ها تحدید میکند و آخرش ایران حراسی راه می اندازند
مرگ بر اسرائیل و طرفداران آنها در تمام عالم
آخرین اخبار