مسابقات وزنه برداری نوجوانان جهان/ پسر ایرانی برای رسیدن به برنز یک کیلو کم آورد

ملی پوش نوجوان وزنه برداری کشورمان در رقابت‌های قهرمانی جهان با اختلاف یک کیلو نسبت به حریف خود، نتوانست مدال برنز را کسب کند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در ادامه رقابت‌های وزنه برداری نوجوانان جهان در عربستان بعدازظهر امروز در دسته ۸۹ کیلوگرم پسران دنبال شد. در این دسته ۱۲ وزنه بردار حضور داشتند و امیرحسین سلیمانی ملی پوش نوجوان کشورمان در این وزن با حریفان خود به رقابت پرداخت.

سلیمانی در حرکت اول یک ضرب خود وزنه ۱۳۵ کیلوگرمی را بالای سر برد و در حرکت دوم هم توانست وزنه ۱۴۱ کیلوگرمی را مهار کند، اما سلیمانی در حرکت سوم خود و در مهار وزنه ۱۴۳ کیلوگرمی ناکام ماند تا با اختلاف یک کیلوگرم مدال برنز یک ضرب را از دست بدهد.


بیشتر بخوانید


در این دسته وزنه بردارانی از ترکیه با رکورد‌های ۱۴۹ و ۱۴۸ کیلوگرمی اول و دوم شدند. همچنین وزنه بردار روسیه نیز با رکورد ۱۴۲ کیلوگرم سوم شد. اگر سلیمانی وزنه سوم خود را بالای سر برده بود، می‌توانست مدال برنز یک ضرب را به دست آورد.

امیرحسین سلیمانی در حرکات ۲ ضرب، ابتدا پشت وزنه ۱۶۶ کیلوگرم قرار گرفت، اما نتوانست این وزنه را مهار کند. او در حرکت دوم بار دیگر پشت این وزنه رفت و این بار توانست وزنه ۱۶۶ کیلوگرم را بالای سر ببرد. سلیمانی در حرکت سوم نیز موفق به مهار وزنه ۱۷۱ کیلوگرم نشد تا با رکورد مجموع ۳۰۷ کیلوگرم در رده پنجم این دسته قرار بگیرد.

در این رقابت وزنه بردار ارمنستان با رکورد ۳۲۳ کیلوگرم طلای دسته ۸۹ کیلوگرم را از آن خود کرد. ورزشکار روسیه با مجموع ۳۲۲ کیلوگرم نایب قهرمان شد و مدال برنز مجموع این دسته نیز با رکورد ۳۱۹ از آن وزنه بردار ترکیه شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار