استاندار خراسان رضوی:

مرزهای شرقی از امن ترین مرزهای کشور است

استاندار خراسان رضوی گفت: با وجود برخی کانون‌های بی ثباتی و ناامنی در مجاورت مرز‌های شرقی، این نواحی در زمره امن‌ترین مرز‌های کشور است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمدصادق معتمدیان استاندار خراسان رضوی با حضور در گلزار شهدا گمنام سبزوار با ادای احترام به مقام شامخ شهدا و گرامیداشت هفته نیروی انتظامی گفت: امنیت کامل مرز‌های خراسان رضوی حاصل ایثار، از خودگذشتگی، رشادت و تلاش شبانه روزی نیرو‌های نظامی، انتظامی و مرزبانی است.

او با اشاره به نقش و جایگاه نیروی انتظامی و مرزبانی در تامین امنیت مرز‌ها در کنار دیگر نیرو‌های مسلح افزود: تامین امنیت پایدار و مثال زدنی جمهوری اسلامی، مرهون مجاهدت شبانه روزی این گروه‌های نظامی، انتظامی و امنیتی است.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به تلاش نیرو‌های نظامی و انتظامی در مقابله با اشرار و سوداگران مرگ ادامه داد: تامین امنیت عمومی کشور و حفاظت از ارزش‌های انقلاب اسلامی مرهون این مجاهدت هاست همچنین توسعه فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی کشور نیز در ابعاد مختلف آن مرهون امنیت بی بدیلی است که به وسیله ارکان امنیتی و نظامی ایجاد شده است.

معتمدیان بیان کرد: نیرو‌های نظامی و انتظامی در بحران کرونا نیز از روز‌های نخست هم دوش کادر درمان و بهداشت، تلاشی شبانه روزی را در خدمات رسانی به مردم انجام داده اند.

او تصریح کرد: امروز رضایتمندی عمومی مردم از مقوله امنیت بیانگر زحمات، تلاش و ایثارگری سربازان عرصه امنیت است.

 

انتهای پیام//م.ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار