پرداخت ۹۰۰ میلیارد ریالی مطالبات مراکز درمانی مازندران

مدیرکل بیمه سلامت مازندران از پرداخت ۹۰۰ میلیارد ریال از مطالبات بیمارستان‌های دولتی و خصوصی استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،دکتر ظفرمند مدیرکل بیمه سلامت مازندران با اشاره به پرداخت‌های به موقع مطالبات بیمارستان‌های دولتی و خصوصی، پس از اجرای طرح نسخه نویسی و نسخه پیچی الکترونیکی در استان، گفت: حدود ۹۰۰ میلیارد ریال از مطالبات بیمارستان‌های دولتی، خصوصی و سایر موسسه‌های درمانی طرف قرارداد در هفته نخست مهر امسال، پرداخت شده است.

او افزود: بنابر قوانین ابلاغی سازمان متبوع، حداکثر مهلت قانونی ارسال الکترونیکی همه اسناد تا اول آذر امسال اعلام شده، و بر همین اساس موسسه‌های درمانی مازندران در مدت باقیمانده نسبت به اجرای کامل نسخه نویسی الکترونیکی اقدام کنند.

مدیرکل بیمه سلامت مازندران گفت: با اجرای کامل طرح نسخه نویسی الکترونیکی، پرداخت‌های موسسه‌های طرف قرارداد با این اداره کل، از یک ماه در حال حاضر به پایان هر روز کاری کاهش خواهد یافت.

دکتر ظفرمند افزود: دفترچه‌های بیمه‌های روستایی و همگانی تا آخر امسال، اتوماتیک تمدید شده و نیازی به مراجعه حضوری بیمه شدگان نیست.

ظفرمند با بیان اینکه افراد دارای دفترچه‌های روستایی و همگانی رایگان، فقط در مراکز دولتی مجاز به دریافت خدمت هستند، گفت: در صورت مراجعه این افراد به بیمارستان‌ها و موسسات درمانی خصوصی به صورت بیمه‌ای محاسبه نخواهد شد.

مدیرکل بیمه سلامت مازندران افزود: همه مراکز بهداشت درمانی دولتی شهرستان ها، آماده ارائه خدمت به بیمه شدگان همگانی و روستایی هستند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار