با حضور اوجی؛

تودیع و معارفه رئیس هیئت‌رئیسه صندوق‌های بازنشستگی نفت برگزار شد

آئین تودیع و معارفه رئیس هیئت رئیسه صندوق بازنشستگی نفت با حضور وزیر نفت برگزار شد.

 به گزارش  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، آیین تودیع و معارفه رئیس هیئت‌رئیسه صندوق‌های بازنشستگی نفت عصر امروز (چهارشنبه، هفتم مهرماه) با حضور جواد اوجی، وزیر نفت در وزارت نفت برگزار شد.

وزیر نفت در حکمی، عبدالحسین بیات را به‌عنوان عضو اصلی و رئیس هیئت‌رئیسه صندوق‌های بازنشستگی، پس‌انداز و رفاه کارکنان صنعت نفت منصوب کرد.

در حکم جواد اوجی خطاب به بیات آمده است:

«نظر به تعهد، تجارب و شایستگی جنابعالی و براساس بند (۱۱) اساسنامه صندوق‌های بازنشستگی، پس‌انداز و رفاه کارکنان صنعت نفت و به استناد مصوبه مورخ ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ هیئت‌امنای محترم آن صندوق، بدین‌وسیله جنابعالی به عنوان عضو اصلی و رئیس هیئت‌رئیسه صندوق‌های بازنشستگی، پس‌انداز و رفاه کارکنان صنعت نفت» منصوب می‌شوید.

انتظار می‌رود با استعانت از خداوند متعال و بهره‌گیری از کلیه ظرفیت‌ها و در راستای تحقق اهدافی از جمله مواردی به شرح ذیل، اقدامات لازم و موثر در دستور کار قرار گیرد:

- اقدام مؤثر به منظور افزایش سوددهی و بهره‌وری اقتصادی از طریق بهبود ساختار مدیریتی صندوق و شرکت‌های زیرمجموعه؛ با توجه به تعلق دارایی‌ها به کارکنان و بازنشستگان شریف صنعت نفت.

- بکارگیری اقتصادی و اطمینان‌بخش از دارایی‌های صندوق و شرکت‌های وابسته از طریق سرمایه‌گذاری در فعالیت‌های اقتصادی و بازرگانی موثر و سودده؛ به منظور خدمت‌رسانی بیشتر و بهتر به قشر زحمتکش و خدوم بازنشسته.

- اهتمام جدی برای ایجاد شفافیت مالی و عملکردی در تمامی بخش‌ها و نظارت مؤثر و مستمر بر عملکرد اقتصادی مجموعه‌ها و شرکت‌های وابسته به صندوق و ارائه گزارش عملکرد و ترازنامه سالانه.

- شناسایی و بکارگیری مدیران و نیروهای توانمند، متعهد و فسادستیز بر اساس اصل شایسته‌سالاری و جانشین‌پروری.

وزیر نفت در حکم جداگانه‌ای از محمد مهدی رحمتی که تاکنون عهده‌دار این سمت بود قدردانی کرد: «بدین‌وسیله مراتب سپاس خود را از تلاش جنابعالی در مسئولیت قبلی اعلام می‌دارم. از خداوند متعال توفیق برای شما در تمامی عرصه‌ها خواستارم».

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار