معافیت مددجویان بندر امام از پرداخت هزینه‌های آب، برق و گاز

رئیس کمیته امداد بندر امام گفت: بهره مندی خانواده‌های تحت پوشش این نهاد از انشعابات آب، برق و گاز، سبب معافیت آن‌ها از پرداخت هزینه قبوض شد.

سمیه محیط، رئیس کمیته امداد بندر امام خمینی (ره) در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: بر اساس قانون مصوب مجلس شورای اسلامی، مددجویان کمیته امداد از پرداخت هزینه‌های انشعاب آب، برق و گاز معاف هستند و این قانون در بندر امام خمینی (ره) نیز اجرایی می‌شود.

او با بیان اینکه با اجرای این قانون ۱۰۰ خانواده تحت حمایت کمیته امداد این شهر نیمه نخست امسال از معافیت پرداخت هزینه قبوض آب، برق و گاز بهره‌مند شدند، افزود: این اقدام به منظور ارائه خدمات هدفمند به مددجویان و تلاش مؤثر برای توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت اجرایی شد.

محیط در ادامه با بیان اینکه مددجویان کمیته امداد همچنین از پرداخت هزینه‌های صدور پروانه ساختمان و عوارض شهرداری نیز معاف هستند و امیدواریم گام مثبتی در خانه‌دار شدن آن‌ها باشد، اظهار داشت: در شرایط فشار اقتصادی موجود حاکم بر کشور، این خدمت به شکل مؤثری از مشکلات نیازمندان کاسته و مکمل خوبی برای کمک به کاهش قیمت تمام شده احداث مسکن برای محرومان خواهد شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.